JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post

ik

#2 Re:

2014-02-09 21:51

#1: -

Maar de werkende mens die naar zijn of haar werk moet geraken is weer eens diegene die kan betalen, weer die werkende mens die weer kan afdokken... een schande is het gewoon!

Reacties

Veerle

#7 Re: Re:

2014-02-09 22:23:44

#2: ik - Re:

Je hoeft niet te betalen als je een (vaak) gratis abonnement voor het openbaar vervoer krijgt op je werk, of een fietsvergoeding ontvangt. Dit netwerk moet dan echter wel beter uitgebouwd worden.

Dominique

#11 Re: Re:

2014-02-09 22:55:56

#2: ik - Re:

Beste, Ik ben een werkende mens. Ik woon in Antwerpen-Noord. Ik heb gewerkt in Brussel, Edegem, Wommelgem, Emblem... en steeds zonder wagen! Dus spreek voor uzelf, want werkende mensen geraken ook op hun werk zonder wagen. En informeer u een beetje. Alvast bedankt.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140207_00968283?fb_action_ids=10202645566795436&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210202645566795436%22%3A1421318034776061%7D&action_type_map=%7B%2210202645566795436%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D


Gast

#73 Denk aan je omgeving

2014-02-10 13:23:24

#2: ik - Re:

Je bent een schande voor je verzuurde, verziekte nageslacht. Kun je maar 3 seconden in de toekomst kijken?

Pierke

#129 Re: Re:

2014-02-10 15:51:16

#2: ik - Re:

Waarom heb jij Ja getekend

Steve

#233 Re: Re:

2014-02-10 18:59:11

#2: ik - Re:

Je kan ook dicht bij uw werk gaan wonen, of van werk veranderen. Het is toch niet logisch dat er elke dag hele volksstammen uit Limburg en West-Vlaanderen naar Brussel heen-en-weer pendelen en dat iedereen daar het slachtoffer van is.


Gast

#255 Re: Re:

2014-02-10 19:57:20

#2: ik - Re:

Waarom wil niemand luisteren naar wat er gezegd wordt? Het is een VERSCHUIVING die de last niet mag verhogen en zelfs verlagen voor iemand die verstandig met zijn wagen omspringt. Ik heb de indruk dat men dat gewoon niet WIL horen.


Gast

#417 Re: Re:

2014-02-11 09:42:06

#2: ik - Re:

Dit is geen schande. Al zoveel jaren zijn zoveel voordelen toegespitst op de werkende mens, want dat is het grootste stempubliek. De werkende mens is degene die over de jaren de meeste voordelen heeft gekregen in België. Daardoor is het ook het meest logisch om die voordelen wat af te bouwen.

En ter referentie: ik ben ook een werkende mens. Dus dit komt allemaal uit het besef dat ik blij mag zijn dat ik werk en zoveel voordelen heb.

ik-ook

#483 Re: Re:

2014-02-11 17:15:59

#2: ik - Re:

Al de "gewone werkmensen" op mijn werk zijn van de streek, al de managers komen met bedrijfswagens van gemiddeld 80 kilometer verder naar hun werk. In mijn vriendenkring zijn het ook niet de mensen met een laag loon die elke dag van de kust naar de hoofdstad rijden om te gaan werken.

Raf Peeters

#571 Re: Re:

2014-02-12 10:30:55

#2: ik - Re:

Ik durf mezelf ook een hardwerkende mens te noemen.

In Brussel had ik allicht iedere maand enkele honderden euro's meer kunnen verdienen,

maar toch opteerde ik voor een job in de buurt waardoor ik veel geld, stress en vooral veel tijd bespaar.

Ook ik betaal mijn jaarlijkse verkeersbijdrage,

en die is zelfs redelijk hoog voor dat oude autootje dat ik bezit;

Een nieuwe ligt namelijk ver buiten budget.

Is het niet logischer dat de mensen die voor meer slijtage van de weg zorgen ook meer bijdragen?

Potje breken = potje betalen!

 


Gast

#586 Re: Re:

2014-02-12 13:19:48

#2: ik - Re:

Daar heb ik als fietsende werkende mens geen last van, wel last van al die fijnstofwolken en gevaarlijke maneuvers van die stalen kooien.


Gast

#888 Re: Re: super schande

2014-05-22 17:02:09

#2: ik - Re:

Ik rij zo'n 70000km per jaar voor mijn werk. Dit komt neer op een slordige 3000€ per jaar ipv nu 769€. Ik kan gaan stoppen met werken en me aansluiten bij die ééne dopper die al 40 jaar aan de dop staat. Ik heb geen keuze.