NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!

8 Hectare prachtige natuur, een pareltje verborgen tussen de Nieuwkapelse velden. Een vijver met een rijke biodiversiteit, waar menig lokale natuurliefhebber, hengelaar en recreant, tot rust kon komen. “De Pit”, in de volksmond, dreigt ophouden te bestaan. Zonnepanelen en winstbejag halen de overhand op rust en lichte recreatie. De rijke hoeveelheid waterplanten dreigt te verdwijnen door de afname van zon. Daarnaast kan, door wind/golfslag PFAS vrijkomen in de natuur, nefast voor vogels en vissen. Geef ons onze natuur terug, geef ons de “Pit” terug. Herwaardeer het als domein voor lichte recreatie. NEEN tegen zonnepanelen.

Door te ondertekenen, machtig ik Quinten Poncelet om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.