JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post

Steve

#233 Re: Re:

2014-02-10 18:59

#2: ik - Re:

Je kan ook dicht bij uw werk gaan wonen, of van werk veranderen. Het is toch niet logisch dat er elke dag hele volksstammen uit Limburg en West-Vlaanderen naar Brussel heen-en-weer pendelen en dat iedereen daar het slachtoffer van is.

Reacties


Gast

#234 Re: Re: Re:

2014-02-10 19:02:27

#233: Steve - Re: Re:

Geld groeit niet aan bomen en er zijn nog andere redenen

als je partner in west-vlaanderen werkt en jij in brussel ga jij dus zeggen tegen je partner we gaan in

brussel gaan wonen ?

Ander werk ? die vallen niet meer te rapen als appels


Gast

#236 Re: Re: Re:

2014-02-10 19:08:04

#233: Steve - Re: Re:

Het wordt tijd dat je wakker wordt in de huidige wereld waar werk vinden rond de kerketoren niet zo simpel is. Ik werk in de bouw (als projectleider) ik doe elke dag 4 werven verspreidt over het Antwerpse. Gaat u extra betalen omdat deze kosten worden doorgerekend? Moet ik mijn job opzeggen en in het café op de markt gaan werken om dan mijn appartement niet meer te kunnen betalen? Of besparen op mijn eten?

Het wordt tijd dat er een oplossing gevonden gaat worden zonder dta dit de werkende mens meer geld kost. DIt is weer gewoon om extra geld in de kas te krijgen. Het is zoals hier al een paar keer opgemerkt wordt, we doen reeds aan rekening rijden via de tax op benzine-diesel. Het potje geraakt eens leeg, en ik wil ook nog kunnen leven en plezier maken..

gast

#238 Re: Re: Re:

2014-02-10 19:13:05

#233: Steve - Re: Re: Je kan ook dicht bij uw werk gaan wonen, of van werk veranderen. Het is toch niet logisch dat er elke dag hele volksstammen uit Limburg en West-Vlaanderen naar Brussel heen-en-weer pendelen en dat iedereen daar het slachtoffer van is.

Ja hoor, het is een fluitje van een cent om telkens je van job verandert je huis te verkopen, je woonkrediet te wijzigen en je kinderen van school te verkassen... Wie werkt er tegenwoordig nog jaren aan een stuk op dezelfde plek?


Gast

#288 Re: Re: Re:

2014-02-10 21:24:39

#233: Steve - Re: Re:

Dus jij zal ff hop hop al die mensen wegrukken uit hun familiale kring en nog betaalbare plaats vinden in Brussel ? denk toch na kip voor je iets post !

En mogen deze mensen hun familie dan nog bezoeken en tegen welke prijs ?? zal ik jou dan maar ff van deze wereld helpen ? lijkt me een mooie oplossing ... tijd voor een petitie tegen jou bestaan, kakker !!!