Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg.


Gast

#76

2014-02-11 16:54

Ondernemen is een kunst in deze tijd. De overheid hoort dit te stimuleren voor de mensen die echt willen.

Gast

#77

2014-02-11 17:58

wij moeten de moed en de wilskracht van de zzp-er waarderen en aanmoedigen!

Gast

#78

2014-02-11 18:03

Schandalig! De zorg wordt steeds verder uitgekleed!

Gast

#79 ZZP VAR

2014-02-11 19:50

Oproep aan ieder die niet kan werken vannwege deze VAR truc van de belasting...
Als de belastingdienst jou als werknemer ziet, dan heb je recht op een WW uitkering over je laatst verdiende loon :-) De belasting zegt het zelf... Halo UWV, kom eens over de brug !!!!

Gast

#80

2014-02-11 20:55

Hoe kan er door deze actie van Belastingdienst en regering nog met Hart en Ziel gezorgd worden voor de meest kwetsbare mensen in onze samenleving ?

Gast

#81

2014-02-11 21:01

De zorg wordt steeds meer in de maling genomen, eerst uit het niets dat er btw afgedragen dient te worden en nu de VAR problemen voor sommige collega's in de zorg of zij moet er heel lang op wacht. Maar er is gerechtigheid, ik begrijp dat Wekers nu is opgestapt en geen andere baan heeft maar nu nog die andere l.l

Gast

#82

2014-02-11 23:26

we worden de keel af geknepen ,het mes staat op onze keel,als het zo door gaat snijden we ons heel diep in onze vingers en kelen als ZZPers .de lucht wordt ons ontnomen met deze heksenjacht.
GEEN WERK (ZONDER GELDIGE VAR VERKLARING)GEEN BROOD OP DE PLANK.maar moeten wel alles duur betalen,zonder geld

Gast

#83

2014-02-12 05:44

Commentaar. Ik vind dat VAR WUO door de belastingdienst verstrekt word, en dat er sprake is van zelfstandig opdracht en niet van een loondienst
verband.en daarbij komt dat er al jaren zo goed is gegaan, hoe de zelfstandig hun werk verrichten.

Gast

#84

2014-02-12 08:15

.

Gast

#85

2014-02-12 08:26

Wat jammer dat de overheid denkt te weten hoe ze kunnen bezuinigen en dit als een oplossing zien. Als ze het vragen aan de mensen die het vak uitvoeren komen ze stukken beter en goedkoper uit.

Gast

#86

2014-02-12 08:46

Ik ben erg blij met deze actie, wij als zzp-ers in de zorg ons recht niet laten afpakken.
stop de heksenjacht op ZZP-er in de zorg

#87 VAR-verklaring.

2014-02-12 09:03

Het is zo verwarrend, klopt helemaal niks, een kant willen ze dat je als kleine ondernemer veel betekend voor economie ben en op andere kant doen ze er niet toegankelijk en makkelijk als kleine bedrijf blijven functioneren/bestaan.

Gast

#88

2014-02-12 09:10

Ayse Ozcan

Gast

#89

2014-02-12 10:18

Sterkte met de onderhandelingen

Gast

#90

2014-02-12 11:21

Waarom moeten alleen de zzp'ers in de zorg zwaar onderuitgaan????Zelf bij de belastingdienst worden er zzp'ers ingehuurd. Regering; laat de zzp'ers met rust

Gast

#91

2014-02-12 12:42

stop bevechten van regelgeving over de ruggen van zelfstandigen in de zorg !!!
zuster carry

#92

2014-02-12 12:46

De belastingdienst moet inderdaad ophouden met paniek en onrust te zaaien. Laten ze eerst maar proberen hun eigen departement op te schonen i.p.v. de hard werkende zzper te dwarsbomen. waar is dit goed voor. Willen ze zo proberen meer geld te besparen door de zelfstandigen aftrek en allerlei andere voordelen die een zzper toekomt. Daar doen we het echt niet voor, WIJ HEBBEN PASSIE EN GEVOEL VOOR ONS BEROEP.

Gast

#93

2014-02-12 12:48

Stop de heksenjacht en laat ons doen waar we goed in zijn, ZORGEN voor andere en ons geen zorgen te laten hebben over onze toekomst.

Gast

#94

2014-02-12 12:51

Het kan toch niet zo zijn dat de zzpersen en freelancers in de zorg de dupe worden van instellingen die fraude plegen of door de overheid. Ondertussen komen steeds meer mensen in de problemen die geen zorg meer kunnen krijgen, die wel hard nodig is, blijft en nog meer wordt.

Gast

#95

2014-02-12 13:35

Ik ben zelfstandig kraamverzorgende geworden omdat je in loondienst allerlei beperkingen hebt. Zzp- er zijn geeft gezinnen weer kraamzorg! En door de goede zorg met de geïndiceerde uren zal er mibder ziekte verzuim zijn. Dus belastingdienst hou op!!!! Regering grijp in!

Gast

#96

2014-02-12 13:44

Het is van een onbegrijpelijk beleid...Hoe is het mogelijk dat er zo veel ondernomen wordt om het een ieder onmogelijk te maken!!!?

Gast

#97

2014-02-12 15:26

Ik ben erg blij dat iemand deze actie heeft ondernomen:10++

Gast

#98

2014-02-12 15:27

Ik ben heel blij dat deze petitie is gestart.Aan de andere kant vind ik het verdrietig dat het nodig is en dat de belastingdienst maar bezig blijft om onze positie te ondermijnen. Zoveel ZZP'ers hebben hun nek uitgestoken en het risico genomen om zelfstandig te gaan werken en dat is toen ook erg gepromoot door de overheid.!!
Ook is inmiddels gebleken dat er in dec thuiszorg heel veel behoefte is aan onze zorg. Deze vraag zal alleen maar toenemen nu de plannen van de overheid er op gericht zijn om de thuiszorg nog verder uit te breiden. Het getuigt volgens mij van een gebrek aan lange termijn visie om zo met ons om te gaan. We zijn heel hard nodig in de zorg.
Daarnaast zit ook niemand er op te wachten dat we met z'n allen in de bijstand komen. Dat komt de staat ook niet ten goede en is een hele negatieve ontwikkeling.Ik hoop dan ook dat ze zich bij de belastingdienst realiseren waar ze mee bezig zijn en dat de rust weerkeert in ons werkgebied. Er is wereldwijd gezien al genoeg onrust en er staan al zoveel Zaken onder spanning. ik denk dat er bij de belastingdienst genoeg zaken zijn waar ze hun tijd beter aan kunnen besteden dan aan een groep werkers die ten dienste staan voor de zieke mens, met een heel modaal inkomen!

Met hartelijke groeten,
Tineke Berkhout.

Gast

#99

2014-02-12 16:25

het is belachelijk dat mensen die goed zijn in hun werk zo aan de kant worden gezet, te gek voor woorden en de belasting moet maar eens hun hand in eigen boezem steken.
Teken allen deze petitie en laat ons niet in de kou staan.

Gast

#100

2014-02-12 16:48

Hoe gaan we de compensatie regelen????vooral omdat eea nu wel erg lang gaat duren. ..