Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding


Gast

#251 Re: PVDA in je nek dus instructeurs een strop om hun nek.

2017-03-16 20:43

Greetje

#252

2017-03-17 20:18

Onbegrijpelijk, vandaag gezakt voor m'n tweede wrm examen, 4 weken geleden het eerste examen gedaan (precies dezelfde les!) en toen met complimenten ruim voldoende gehaald. Dit keer werd ik letterlijk afgebekt! Alsof ik de slechtste instructeur van Nederland was! Ik heb zelfs de tips van het eerste examen ter harte genomen en mezelf daarin verbeterd. Had precies dezelfde instructiekaart mee dan de vorige keer, ook op de juiste momenten erbij gepakt. Eerste examen de volle punten, tweede examen 0 punten! Die liggen niet op 1 lijn! Eerste keer examen kreeg ik complimenten over mijn route en de opbouw van moeilijkheidsgraad, vandaag werd ik afgebrand over precies dezelfde route...wat moet ik hier nou mee?? Ben ook niets vergeten, mijn lesplan als leidraad gebruikt. al 17 jaar instructeur , altijd mooie slagingspercentages! bij Simon Jongepier mijn opleiding gedaan. Netjes geoefend met Collega's alles goed bij langs gegaan. Ik weet niet meer wat ze nou willen. 5 jaar geleden nog 99 punten behaald, 4 weken geleden 88 punten  en nu 69 en hij kwam écht met hele pietluttige rare dingetjes! Ik was letterlijk flabbergasted en mijn leerling ook. Tussen twee examens 19 punten verschil in een tijdsbestek van 4 weken, dat is toch helemaal niet logisch? Wat ik echt heel raar vind, is dat ik bij de ene een maand geleden complimenten kreeg en opbouwende kritiek en vandaag letterlijk afgestraft werd terwijl ik precies dezelfde les heb gedraaid. Toen  ik vroeg of hij wilde onderbouwen en later zei dat ik erg verbaasd was dat ze bij het IBKI niet op 1 lijn zitten en met voorbeelden kwam, snauwde hij mij af. Sorry misschien is het verhaal beetje rommelig maar ik ben zo van slag nog steeds, ik vind mezelf een betrokken instructeur , heb er allerlei cursussen naast gedaan, moet een groot gezin onderhouden en ben nu heel angstig voor mijn herexamen omdat ik niet meer weet wat ze nu willen zien zal ik de volgende keer onzeker mijn examen ingaan...