Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding


Gast

#1

2011-09-25 19:17

Het was OK. Om de 5 jaar laten zien dat je de verkeerstheorie goed beheerst. Sinds CBR zich met de opleiding is gaan bemoeien ging het fout. Men wil ons RIS door de strot duwen. Doe je niet mee? Dan eruit! In andere beroepen doet men niet om de 5 jaar opnieuw examen!
En de kosten die dat alles met zich mee brengt? Geldklopperij! Een goede actie, met zijn allen naar Den Haag rijden en eisen dai die hele regeling snel de prullenbak in gaat. I’m IN

Gast

#2

2011-09-26 00:23

Allemaal naar Den Haag.

Gast

#3

2011-09-26 08:41

Helaas is deze petitie nodig omdat wij niet sterk georganiseerd zijn en zo een speelbal van de overheid blijven tot dat er eindelijk eens een echte branche organisatie komt met bond,cao,minimum prijs enz zelf heb ik daar de kennis en de middelen niet voor, maar zelfs een blind paard kan zien dat dit niet door de beugel kan.
Marvin Hoenselaar
De auteur van deze petitie

#4 Re:

2011-09-26 09:00

#3: -  

 Waren we allemaal maar blinde paarden, dan zou deze regeling er nu niet zijn.


Gast

#5

2011-09-26 21:10

Ik wil onbeperkt aan bijscholing doen , maar mijn bevoegdheid moet blijven gelden.

Mijn gezien en hyptheek moeten niet onderleiden.

Gast

#6

2011-09-26 22:38

Geachte heren

Bij deze wil ik een mening geven over deze zotte applicatie
Ik ben reeds 32 jaar werkzaam in deze branch bij een grote verkeersschool in Etten-Leur
Van deze 32 jaar 26jaar werkzaam als franchisenemer
Ik ben in bezit van alle instructiebewijzen,chauffersdiploma,3 applicatietoetsen
Moet ik mezelf dan nog bewijzen ???????
Ik heb geen zin om toneel te spelen
Gr.Theo Lambregts Etten-Leur.

Gast

#7

2011-09-26 23:16

vindt het een belachelijke situatie, elke 5 jaar een examen doen om rijles te mogen blijven geven. Een beetje controle of er echt wel les wordt gegeven ok.
Maar zelfs een chirurg raakt zijn snijbevoegdheid niet kwijt, alleen als er slachtoffers vallen krijgt hij een waarschuwing!


Gast

#8

2011-09-26 23:17

Goede zaak.
Blij dat er iemand naar ons om kijkt.

Gast

#9

2011-09-27 08:27

lijkt wel dat de overheid alleen maar bezig de kleine rijscholen de das om te doen en ze maar een sbeter naar zich zelf (cbr) moeten kijken

Gast

#10

2011-09-27 08:48

Te gek voor woorden!

Gast

#11

2011-09-27 12:43

Onbeperkt herkansen tot einde geldigheid pas is zelfs geen optie. Kan ik mijn bevoegdheid alsnog kwijtraken.In 1988 was mijn bevoegdheid afgegeven voor het leven. Door het halen van dit diploma had ik een zekere toekomst. Bijscholen prima, afpakken nee.

Gast

#12

2011-09-27 16:59

Mensen van de een op de andere dag de afgrond induwen... Dat is wat er gebeurd als je het 1e herexamen niet haalt. Om nog maar te zwijgen over de geldklopperij van 1e examen, die doen we helemaal voor jan met de korte achternaam!

Gast

#13

2011-09-27 17:42

leerling worden dupe van bij pakket rijlessen. instructeurs bewijs=zen moet niet afgepakt worden, maar meer praktijk bij scholing.

Gast

#14

2011-09-27 19:34

ik ben het eens met het probleem in deze petitie.
er moet een betere regeling komen voor mensen die zakken
er is inderdaad geen andere baan met deze achterlijke voorwaarde.
vandaar dat ik teken daar moet echt wat aan gedaan worden.


Gast

#15

2011-09-27 19:53

Laart ministers en staatssecretarissen een cursus gaan volgen, hoe houden we Nederland leefbaar en werkbaar.
Zorg er tevens voor dat het IBKI concurentie krijgt en zijn monopolie posite kwijt raakt.

Gast

#16

2011-09-27 20:33

Het is schandalig dat er instructeurs zijn die het al jaren goed doen maar op hun manier en dan eventueel hun zaak kunnen sluiten, echt te gek voor woorden. Het is ook het enigste beroep waar dit bij kan.

Gast

#17

2011-09-27 20:35

Dit is te gek voor woorden om zo in de afgrond te worden geduwd!
Maak een bijscholingsplan zonder examen.(eventueel met opkomstplicht)


Gast

#18

2011-09-27 21:49

Wat kost zo'n applicatie in totaal. Kan het niet anders.(update houden is een goede zaak)

Gast

#19 Nascholing belachelijk

2011-09-27 22:00

De gehele nascholing is belachelijk, te gek voor woorden.
Makkelijk geld verdienen "GELDKLOPPERIJ".
Als ik een toneelstuk wil gaan spelen neem ik wel een opleiding bij de "TONEELSCHOOL"
Een tandarts hoeft toch ook niet elk jaar een cursus te volgen of hij dat gaatje nog wel kan vullen en of hij nog wel weet wat de verstandskies is.
Laten ze de rijbewijshouders die al 5 jaar en langer hun rijbewijs hebben maar terugkomen voor een cursus.
Wie is nou het gevaar op de weg?
±9000 rijinstructeurs die dagelijks met het verkeer en de regels omgaan, op de miljoenen automobilisten en dan moeten wij (instructeurs) het verschil maken haha.
Ben toch niet voor niks geslaagd voor de opleiding!!!!
Ik hoef toch ook niet voor mijn diploma van school elk jaar terug te komen of ik nog wel weet wat de "WET" van Pascal is????
Ik ben er klaar voor “DEN HAAG WE KOMEN ER AAN”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#20

2011-09-27 23:29

Bijscholing vind ik prima, maar dat je een sanctie krijgt opgelegd als je examen niet hebt gehaald vind ik te ver gaan.
herman

#21 WRM

2011-09-28 03:09


Gast

#22

2011-09-28 08:53

Geef al meer dan 30 jaar rijles met een zeer hoog geslaagdenpercentage, moet ik nu voor veel geld een toneelstukje van de ikbi opvoeren om te laten zien dat ik rijles kan geven????? Dit gaat nergens over!

Gast

#23

2011-09-28 14:00

ik vind het een goede zaak als het examen er afgaat.
Peter

#24

2011-09-28 19:11

Het blijft een opgevoerd toneelstukje.
Dat je gewezen wordt op eventuele tekortkomingen is volkomen terecht.
Maar de sanctie is niet terecht, dit gaat heel wat leed opleveren.
In geen enkele bedrijfstak is dit gebruikelijk.
Dus afschaffen dit belachelijke onderdeel.


Gast

#25

2011-09-28 19:55

Helemaal mee eens. Theorie-en praktijkdagen uitstekend als bijscholing, maar niet met deze belachelijke sanctie. Eerst sloegen ze de plank al mis met de applicatie. Vorige minister wilde de sanctie niet, maar deze moet zich zeker weer waarmaken. Laat hij eerst eens goed informeren bij de mensen die verstand van zaken hebben en het ook niet met deze sanctie eens zijn.