Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Vandaag in de media,kon men in Nederland zien wat er speelt in de verkeersinstruktie.bij geen enkele beroepsgroep zijn de
consequenties zo groot indien je je bevoegdheid wil verlengen.Het is meer een commercieel verhaal ter ondersteuning van een
instelling met zijn bestuurders,dan de deskundigheids verhoging van rijlesgevend Nederland,volgens mij zijn er andere bij-
scholings mogelijkheden te bedenken die minder inpact hebben op bedrijf en portemonee
kan toch gewoon niet!
schaamteloos zijn ze die politici. schande politici gewoon ook al hun diploma's afpakken en de bijstand in flikkeren en niet rijinstructeurs een hoop geld afpersen om hun wachtgeld te betalen.
protoDROL
Alle rijinstructeurs die in het afgelopen jaar een begeleiding hebben gedaan naar arbeidsongeschiktheid en/of ziekte wens ik veel sterkte en herstel. Voor degene die hier dit jaar mee te maken krijgt succes met het protodrol!!
zakken vullen bij ibki en theoretische bijscholing
toneel stukje kan opvoeren.mijn kandidaten hadden gelijk zowel het eerste als het tweede examen
waren nog voor we starten al onvoldoende.Het is ongekend hoe de zogenaamde deskundige die leuk
examinatoortje mogen spelen en de consequenties niet over zien van hun handelen.volgens mij is
hier spraken van uitbuiting en minachting van een onderschatte beroepsgroep
Ik geef op mijn eigen manier les (35 jaar) en mijn slagingspercentage is gemiddeld 70 procent zonder dat de leerlingen onnodig veel lessen volgen. Triest dat men mij een andere wijze van lesgeven oplegt.
geestelijke armmoede
W.aaR.oM. ?
Je speelt niet alleen inhoudelijk een toneelstuk volgens een protocol. Je moet ook veel woede, en irritaties over de minachtige wijze waarom er met ons wordt omgegaan parkeren. De sanctie zorgt ervoor dat je dit dan ook zult doen.
Hoe kan bijv. iemand die zelf net een paar maanden een rijbewijs heeft of daar nog mee bezig is, in de opleiding voor rij-instructeur zitten...? En dan met een motivatie van 0,0%...! Maar nogmaals dit los je niet zo op en wellicht pak je juist de verkeerde rijscholen, slagingspercentage zegt ook zeker niet alles, aangezien daar flink mee gerotzooid kan worden.
Daarom wacht iedereen zolang met die bijscholings examens!!!
waar maak je je druk om?
je kan gewoon doorlessen.
Ik ben 7 jaar rijinstructeur maar ik ga ermee stoppen en ga mijn bevoegdheid niet meer verlengen omdat deze rijschoolwereld door en door verrot is. Ex-instructeurs die examinator zijn geworden spelen met medeweten van het CBR onder een hoedje met de grote rijscholen.
Daar zit hem trouwens de kneep: de grote rijscholen willen alles in de hand houden en een monopolie opbouwen want het gaat om geld. Ik leid nog een paar leerlingen op en adviseer hen om af te rijden bij een “grote school” want daar hebben ze gewoon meer kans om te slagen. Het CBR verliest mij als klant maar dat hebben ze zelf zo gewild! Men noemt ons (kleine scholen) cowboys en kaf onder het koren maar wat ze eigenlijk bedoelen is we gunnen jou ons geld niet. Nou, wees er gezegend mee….
Bijscholen oké sanctie NEE.
Dus of iedereen , ik bedoel elk beroep, een sanctie of niemand een sanctie.
Elke 5 jaar een toets oké. Bij "voldoende" , dan pas weer 5 jaar geldig.
Bij "onvoldoende", volgend jaar weer een toets afleggen.
Dit is voldoende en afdoende. want niemand wil graag elk jaar opdraven voor dit kunstje.
En van de bijscholing moeten we iets gaan leren.
En niet afleren.
Het gedrocht van een sanctie in welke vorm dan ook moet zo snel mogelijk verdwijnen.
Bijscholing oké SANCTIE Nee!
Re: waar maak je je druk om?
#214: rijschool van ark - waar maak je je druk om?
Wat een antwoord zeg!!??
#221: - Re: waar maak je je druk om?
Niemand heeft het recht om een ander mens te bedreigen kapot te maken.
- Niet voor gewin van geld.
- Niet voor het scheppen van banen
inperking vrijheid van meningsuiting
De overheid wil dat rij-instructeurs het sanctie-beleid gaat steunen en dwingt dit af door via team-alert rijscholen die geen lid zijn van de bovag neer te zetten als minder goed. Wie omwille van een persoonlijke overtuiging niet wil of niet kiest voor een lidmaatschap komt dit duur te staan.
Er komt dus nu ook nog eens een sanctie voor het hebben van andere overtuiging dan die van VRB of bovag. Wil je op de site van de VRB hoger staan dat kan maar dan moet je hun er wel voor betalen.
Als iedereen straks op de site van team-allert staat zal ook deze niet langer gratis zijn. Er moet weer geld van rij-instructeurs binnen komen nu de eerste praktijkbegeleiding komt te vervallen. Dan mag je het stoppen in een potje wat voor de overheid dan weer het bewijs is dat wij het sanctie-beleid zelf willen want dat is wat "onze"vertegenwoordigers promoten. Tja en dan ben je zelf "vrijwillig"hier lid van geworden.
http://www.verenigingrijschoolbelang.nl/pdf/2014.19.03%20Klanten%20schrijven.pdf
Niet of je lid bent van VRB bepaald of je een goede rijschool bent. Het gaat erom of je hun er extra voor wilt betalen. Met alleen een lidmaatschap van 7 euro kom je niet hoger in de lijst. Moet dit nu voor de consument het makkelijker maken om onafhankelijk een keus te kunnen maken. Wat heeft dit met onafhankelijk te maken. Nu worden niet alleen rijinstructeurs maar ook consumenten besodemieterd. GOED GEDAAN HOOR OVERHEID. Tja je bent minister om een beleid te maken zinnig of niet eerlijk of niet dat maakt allemaal niet uit. En wie het er niet mee eens is SANCTIONEREN DIE HAP.
Het wordt tijd dat er een nieuw kabinet komt met een nieuwe minister. Deze minister weet gewoon dat er zware fouten zijn gemaakt. Zij zal dit nooit toegeven en dus zal er niets veranderen. Het sanctiebeleid is en blijft daarom de manier hoe zij met rij-instructeurs zal blijven omgaan. Beter een hele beroepsgroep onredelijk treffen dan in de spiegel kijken en eerlijk zeggen wat er te zien is.
| This discussion has been closed. |
Re:
#200: -
Inderdaad. Wel een paar kleine verbeteringen. Maar het theoretische protocol van het IBKI blijft het uitgangspunt. Jammer. Gemiste kans.