Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding


Gast

#26

2011-09-28 20:09

Kleuterintellect van non-capabel overheidspersoneel! Wat een land!

Gast

#27

2011-09-28 21:58

Het IBKI heeft NIET de wijsheid in pacht. Is NIET de enige weg naar Rome. Dat we moeten blijven sleutelen aan het verbeteren van de kwaliteit van de rijscholen staat buiten kijf.Ga goede rijscholen NIET onnodig lastigvallen met die verplichte "bijscholingen".Begin bij rijscholen die bijv. ONDER het landelijk gemiddelde presteren, want die doen inhoudelijk iets niet goed. Rijscholen die boven dat landelijk gemiddelde zitten, moeten op een andere wijze geprikkeld worden het nog beter te willen doen. BELOON i.p.v STRAF.

Gast

#28

2011-09-28 22:35

Het is natuurlijk grof schandalig dat met zo'n wet geving een ondernemer gewoon falliet gaat.
Wanneer het in het voordeel van de overheid is, neem nu het verhaal met de id kaart, kunnen ze binnen een paar dagen een wet veranderen.
Waarom kan het niet bij deze wet. Kijk maar eens nar de gevolgen, bijv. wat er in Nieuwegein is gebeurt. Er gaan meer van dit soort dingen gebeuren let maar op.

Gast

#29

2011-09-28 22:49

De maatregel die getroffen is om als je zakt voor je begeleiding moet van de baan is het de bedoeling van de overheid om mensen in een diepe ellende te storten????Europees gezien kan dit helemaal niet geen enkel land kent deze maatregel behalve dit Kippeland dat Nederland heet Overheid gebruik je verstand nu is het een pui een volgend slachoffer kan nog wel eens verder gaan is dat de bedoeling!!!!!?????
Eindhoven

#30

2011-09-28 23:19

Sneue wereld, zal nooit veranderen, geen droog brood in te verdienen anders dan zwart- of grijswerken. Vol met instructeurs die denken ondernemer te zijn en deze bedrijfstak verkankeren; en dat al vijftig jaar.

Heeft geen zin daar energie in te steken anders dan te zorgdragen dat de branche onder een ander ministerie gaat vallen n.l. die van onderwijs.

Sterkte met al uw ambities, dromen welke nimmer utkomen. De meest onvolwassen bedrijfstak van ons land. Jammer want het is erg vaak paarlen voor de zwijnen werpen.



Gast

#31

2011-09-28 23:24

Wat denk je van boze ouders, boze leerlingen die graag hun vooruit betaalde pakket willen terug hebben, Als ik failliet ben dan hoef ik ook niets terug te betalen.

Met deze sanctie zijn meerdere mensen bij betrokken ook mijn leerlingen!

Gast

#32

2011-09-28 23:38

Ik kan wel goed lesgeven al zeg ik het zelf, slagingspercentage 1e examen is ongeveer twee keer zo hoog als gemiddeld in de regio. natuurlijk verlangt WRM-praktijk voorbereiding, maar als dat niet helemaal volgens plan loopt betekent dat toch niet dat ik geen goede instructeur meer ben...
Gast

#33 Gast

2011-09-29 00:20

Het is natuurlijk grof schandalig, hoe kan je een rij-instructeur van zijn brood beroven die eerlijk zijn brood verdient.

Gast

#34

2011-09-29 06:24

Deze sanctie is de doodsteek voor de rijinstructie en de verkeersveiligheid.

Gast

#35

2011-09-29 08:27

...en dan te bedenken, als je zakt voor de praktijk, moet je alleen de theorie over doen...

...dus waar blijft die praktijkbegeleiding die men dan juist zo hard nodig heeft...

Gast

#36

2011-09-29 08:34

Ik moet straks 2 praktijkbegeleidingen doen. Stel je eens voor dat ik voor de eerste slaag, en de tweede compleet verknal. Dan heb ik een onvoldoende. Andersom als ik de eerste verknal en de tweede met een voldoende afsluit, ben ik wel geslaagd. Hoe krom kan een beoordeling zijn. Zo is het meer een kwestie van geluk dat je slaagd voor je praktijkbegeleiding. Wie heeft trouwens de naam praktijkbegeleiding verzonnen. Want van begeleiding is al helemaal geen sprake.

Gast

#37

2011-09-29 09:48

Ik ben een kleine zelfstandige met een hyoitheek en ik draag de zorg voor 2 kinderen. Mocht ik niet in 1x slagen, dan heb ik een serieus groot probleem! Buiten het feit dat ik enorm geniet van dit werk, is het voor mij noodzakelijk dat ik kan blijven werken voor het betalen van mijn hypotheek, schuld en mijn kinderen!

Gast

#38

2011-09-29 09:51

Belachelijk.

Gast

#39

2011-09-29 10:10

Dit kan niet.

Gast

#40

2011-09-29 10:13

Dit moet veranderen.

Gast

#41

2011-09-29 10:19

Belachelijk.

Gast

#42

2011-09-29 10:20

Kom met een beter plan!!!!!!!!!
Sander

#43 Re:

2011-09-29 10:28

#1: -  

 


Gast

#44

2011-09-29 11:25

Het feit dat er niet wordt lesgegeven volgens de IBKI-methode wil niet zeggen dat er slecht les wordt gegeven. Anders is niet per definitie slechter. Een aangepaste lesmethode voor de individuele leerling werkt veel beter dan een standaard lesprogramma.

Ik ben zeker niet tegen bijscholing. Wel tegen deze vorm van bjscholing en de bijbehorende sanctie


Gast

#45

2011-09-29 12:51

prima actie.mensen reageer hierop en zet je hantekening zodat we samen sterk staan.Niet over praten maar actie ondernemen.

Gast

#46

2011-09-29 12:53

komop,allemaal reageren!!!!!!

Gast

#47

2011-09-29 12:56

een goede rijschool houdt zelf alles wel bij.
dat hoeft niet gecontroleerd te worden.

bij andere beroepen is dit het zelfde

Gast

#48

2011-09-29 13:35

Het is niet normaal wat nu staat te gebeuren dat na een mislukt TONEELSTUK het leven van een zelfstandige rijschoolondernemer volledig op zijn kop wordt gezet.Bijscholing O.K.Sanctie onaanvaardbaar

Gast

#49

2011-09-29 13:48

Minister mevrouw, SCHULTZ van HAEGEN:
".....DOE NORMAAL.......!!!!"
Hans JanssenDaalen, alias Geert Wilders

Gast

#50

2011-09-29 14:13

Het zou veel beter zijn als de instructeur praktisch gericht bv een bijscholings lesdag zou moeten volgen. En dat gericht op de praktijk.......geen examen doen!!! Dat hebben we allemaal al gedaan. Ook zouden ze eens moeten kijken naar de stage in de opleiding voor de instructeurs.....daar zitten nu ook nog voldoende evaluatie punten in...dat werkt ook nog lang niet zoals het zou moeten. Het voelt alsof de instructeur met eigen rijschool vogelvrij verklaard is...geen vakbond geen cao...investeren ....en dan mag hij/zij alsnog een examen doen....afwachten wat het innovam ervan vind en dan!!!!! Ben je door invloeden van buitenaf....zenuwen kandidaat??? overige weggebruikers....de examinator....heeft zijn dag eens niet.....zomaar je hele investering kwijt....pasje weg bevoegdheid aan de wilgen....dat kan toch niet!!!!! Ondernemers kom in actie!! Groeten Autorijschool Gemma Volmer