Stop de sanctie op het her-examen voor de WRM Praktijkbegeleiding
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben zelf leerkracht en geef ook op mijn manier les.. Niet volgens een puntensysteem!
ben 68 jaar en ga dus niet het her intrederstraject in
ben na beroepsdienst bij de kon. mar.(onderofficier) in 1965 rij instructeur geworden. 7 jaar.
hierna 20 jaar taxi in amsterdam en weer sinds 15 jaar gezellig rij les geven. omdast ik 3 weken geleden het toneelstuk niet goed opvoerde dus gezakt.
heb maar een slagingspercentage van 80%, dus een hopeloze instructeur
woensdag laatste kans, want verloopt op 22 oktober.
wens iedereen sterke, die in de zelfde situatie verkeert
Re:
ongeloofelijk.
half jaar geleden mijn instructie bewijs gehaald. een stage gelopen die nergens op sloeg. na 2 uur goede uitleg mocht ik het examen doen na de stage. in die 2 uur tijd is mij uitgelegd hoe ik het toneel stuk het beste kon opvoeren met een leerling die nog geen file parkeren had gedaan. het toneelstuk goed uitgevoerd en met 92 punten geslaagd. he he en dan eindelijk de grote mensenwereld in en ervaring opdoen. mensen mensen waneer wordt men eens wakker. hard werkende mensen die geen cao hebben maar eens extra afstraffen met zo een onzinnig her-examen? MEESPELEN IN DE HOOP DAT JE ER DOORKOMT? maar wat maakt het uit aangezien de subsidies voor toneel verenigingen ook wegvallen zie ook geen toekomst in het toneelvak. dat wordt dan maar HIEP HIEP HOEREE OP NAAR HET UWV
129
Wij van autorijschool Van Driel zijn het helemaal met jullie eens. Wat een belachelijk stuk commediespel en alleen maar omdat de rijscholen zelf examens bij het IBKI gingen aanvragen waardoor de opleidingsinstituten minder geld gingen verdien. Zoals van Speyk zei "dan maar de lucht in", zo dacht men "dan maar over de ruggen van de rijscholen geld verdienen" TOCH!!
vandaag zijn we als beroepsgroep weer door PvdA muts Charon Dijksma voor beunhazen uitgemaakt
en komende week gaat ze kamervragen stellen
bij Minister Schultz
laten ze liever eens kamervragen stellen over de sanktie
maar nee dat zal er wel niet inzitten.
Pascal Groenen
Vriendelijke groet Ron de examinator die ook zijn instructiebewijs wil verlengen voor 2 klanten.
| This discussion has been closed. |