Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen


Gast

#176

2016-11-13 00:11

Jammer dat jij ook toegeeft

Gast

#177

2016-11-13 00:37

De heer Wilders wordt aangeklaagd voor iets wat hij niet heeft gezegd. Hij heeft een vraag gesteld en als er iemand aangeklaagd moet worden in deze zaak zijn het de mensen die het antwoord minder minder hebben gegeven. Echter in de zaak Simons is het wel degelijk deze persoon die de opmerking gemaakt heeft. Dit is de duidelijk een kwestie van willekeur. Waar gaat Nederland heen als zelfs ons rechtssysteem niet meer objectief is.

Gast

#178

2016-11-13 02:00

iK vind onze Normen en Waarde wel erg belangrijk .Ik ken zwarte Piet al meer dan 74 jaar , en tot en met deze tijd nog nooit geen problemen mee gehad ,en haar opmerking dat alle Blanken Racisten zijn ,dat gaat mij net even te ver , terwijl zij zelf Haat zaaiende berichten de wereld in stuurd . Als wij blanken dit zouden doen ( kijk naar het Geert Wilders Proces) , dan worden wij voor de rechter gesleept , en dat moet met Sylvana Simons, dus ook gebeuren .

Gast

#179

2016-11-13 02:21

Heel goed beschreven. Dank daarvoor.
Brahma

#180 Re: Re:

2016-11-13 04:48

#62: - Re:  

 We bevinden ons in een proces, die vluchtelingenstroom heeft meerdere redenen. Daarom Midden-Oosten stabiliseren en terug met deze mensen. Rutte niets meer dan Bilderberg poppetje, heeft een andere agenda en ze zijn al goed op weg, kijk om u heen in de EU!

GAST

#181 Re: Re:

2016-11-13 05:30

#13: - Re:  

 Beide zijn hetzelfde?

Waar haal je die domme opmerking vandaan?

Wilders waarschuwd voor een infasie van moordenaars en simons zuigt een discriminatie uit haar duim.

Hetzelfde ????????????


Gast

#182 Re: Re:

2016-11-13 06:29

 

 Beide zijn hetzelfde?

 

Waar haal je die domme opmerking vandaan?

 

Wilders waarschuwd voor een infasie van moordenaars en simons zuigt een discriminatie uit haar duim.

 

Hetzelfde ????????????

#13: - Re:  

 


Gast

#183

2016-11-13 07:06

Is het niet zo dat mw Simons wel degelijk vervolgd dient te worden. En ik/wij bemoeien ons niet met andermans normen en waarden ! Maar Simons bemoeid zich met ONZE zaken en historie, en dat zijn dan ook ONZE normen en waarden.
Ik blijf het zeggen.
Aanpakken dit gekke mens.
Mvg. Jean Arntz

Gast

#184

2016-11-13 07:35

Dat dus, maar goed ik voel mij gediscrimineerd omdat ik can Joods afkomst ben en er liggen jodenkoeken in de winkels en blanke vla.  Het gele zwart wit gezeur is nooit aan de orde geweest, nu paar van de media geile kuttekopen die denken gediscrimineerd te worden omdat zij alles hangen aan het verleden waar zij noch wij hier ooit mee te maken hebben gehad en bovendien denk ik dat de desbetreffende personen zich moeten verdiepen in de wereld geschiedenis mbt sinterklaas feest maar ook tot slavernij en Nederland maja zij staan er niet voor openen omdat zij heel erg zwart wit denken zielig eigenlijk maar ondertussen moeten wij Nederlanders wederom dit weer toleren en aanpasssen voor de niet Nederlandse en zo bestaat over 100 jr ons land biet meer wat door onze grootouders her ouwe is na de 2e wereldoorlog.  


Gast

#185

2016-11-13 07:53

Inderdaad is het beter zo.

Gast

#186

2016-11-13 08:02

mee eens het is eigenlijk te gek voor woorden waar bijv Sylvana alsook andere mensen mee bezig zijn, getuigd van een LEEG leven drang om aandacht af te dwingen dus loslaten.
marco

#187

2016-11-13 08:59

Het wordt gewoon tijd dat ze d'r muil houd (op z'n Rotterdams gezegt)


Gast

#188

2016-11-13 09:04

Geheel met u eens, en we moeten ons afvragen of de slavernij nog steeds bestaat. Als mensen moeten werken voor een inkomen op sociaal minimum dat enkel opgaat aan vaste lasten en deze mensen bij een voedselbank moeten bedelen.

Gast

#189

2016-11-13 09:05

Vooral je laatste zin, "Zullen we onze tijd vanaf nu leuker en zinvoller besteden, in plaats van ons te bemoeien met andermans normen en waarden?"... Ik krijg hier een vieze smaak van in mijn mond, net alsof jij deze petitie met voorbedachte rade op hebt gezet. Er werd ons middels de petitie toch juist gevraagd een "mening" te hebben- en geven in de vorm van een handtekening met als mogelijk gevolg misschien wel iets van een rechtszaak? En dan maar vanaf nu onze tijd zinvoller en leuker besteden dan bemoeien met... Wat een lachertje :-) Ow, als ik er naast zit lees ik het wel, reactie Welkom.

Gast

#190 Re:

2016-11-13 09:08

vervoging voor haatzaaien en discriminatie schijindt alleen mogelijk te zijn bij het blankedeel van de bevolking.wanneer het alochtone deel dit doet ziet het o.m nooit reden tot vervolging,dank aan de knuffelpolitiek die in den haag gevoerd wordt.

 


Gast

#191

2016-11-13 09:09

Vooral je laatste zin, "Zullen we onze tijd vanaf nu leuker en zinvoller besteden, in plaats van ons te bemoeien met andermans normen en waarden?"... Ik krijg hier een vieze smaak van in mijn mond, net alsof jij deze petitie met voorbedachte rade op hebt gezet. Er werd ons middels de petitie toch juist gevraagd een "mening" te hebben- en geven in de vorm van een handtekening met als mogelijk gevolg misschien wel iets van een rechtszaak? En dan maar vanaf nu onze tijd zinvoller en leuker besteden dan bemoeien met... Wat een lachertje :-) Ow, als ik er naast zit lees ik het wel, reactie Welkom...

Gast

#192

2016-11-13 09:16

Gelukkig waren er in in de meeste steden de echte Zwarte Pieten.

Ik vond het een prima actie .


Gast

#193

2016-11-13 09:16

Zo jammer he dat wij Nederlanders niet gehoord worden en dat alle andere culturen wel serieus genomen worden. Ons land word over genomen waar gaat dit heen

Gast

#194

2016-11-13 09:22

Het was een prima actie!! Van mij had het nog meer bekendheid mogen hebben. In ieder geval bedankt voor je bericht en alle moeite.
Hartelijke groeten,
P. Schurink

Gast

#195

2016-11-13 09:32

Zwarte piet is zwart en wat zwart is kan je niet wit maken net als Sylvana Simons ze heeft een bruin kleurtje en wat bruin is kan je ook niet wit maken. Ze heeft haar stem nu wel laten horen dus moet ze nu ophouden met ons te beledigen en te beschuldigen. Maar zou ze jaren geleden zelf een black Berry hebben gehad die waren toen hellemaal in maar ja de naam Black zou ze zich toen ook gediscrimineerd gevoeld hebben

Gast

#196

2016-11-13 09:52

In ieder geval heeft jouw petitie duidelijk laten zien hoe de vork in de steel zit. Het is schandalig hoeveel onderscheid er gemaakt wordt door het OM.

Gast

#197

2016-11-13 09:57

discriminatie nog steeds, pvv mag niks, niet nederlanders met hun gebruiken krijgen alles voor mekaar. Pim Fortuyn vermoord voor gerechtigheid. zijn wij nog nederlanders en welkom in ons land ? is referendum wel een nuttig iets wat in een ander land wel werkt


Gast

#198

2016-11-13 09:58

Inderdaad, maar ze behoren toch ook onze waarden en normen eens aan te nemen, daar is niets mis mee.

Gast

#199

2016-11-13 09:58

Dat jij je schaamt voor ons verleden,dan snap ik niet dat jij hiermee bent begonnen .Aan hun hebben we wel onze welvaart aan te danken


Gast

#200

2016-11-13 10:14

Helemaal mee eens