Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Beeindiging petitie
Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Aankondigingen / Beeindiging petitie /
Rond uit belachelijk, dit mag allemaal gezegd en gedaan wore in e openbare media. Zodra wij een uiting maken wat discriminerend kan iemand mij aanklagen. Waar gaat dit heen in dit land.
Ik voel me als diabeet door het suikerfeest ook geraakt en dat wordt ook niet aangepast....
Er is ook nog zoiets als karma, en sylvana krijgt ook haar beurt haha
Vroeger was ik trots Nederlander te zijn maar tegenwoordig schaam ik me om te zeggen dat ik Nederlander ben.
Ik voel me in mijn eigenland zwaaar gediscrimineerd door dat achterlijke wijf .
En wat doet het om nee nee niet genoeg bewijs noem ik dat wijf van Simons aap dat zit ik zo vast bah ik walg er echt van
Ik wil zeker mijn tijd en aandacht zinvoller besteden
Maar maak mij grote zorgen om de mensen die na mij komen
En ik wil mij zeker niet bemoeien met andermans normen en waarden
Maar wil ook zeker niet dat andermans normen en waarden aan ons word opgedrongen
Ieder mens heeft zijn eigen normen en waarden en zo moet het blijven
Deze regering speelt daar een grote rol in die heeft haat gezaaid die wij als burgers nu moeten oogsten
Onze grondwet word steeds weer door hun overtreden dat zou moeten stoppen net zoals alle leugens
Nederland is Nederland en een ieder die hier woont moet zich aan de wet houden ook hun
Vriendelijke groet Mieke ducker
Dus ze willen zelf niet er aan herinnerd worden maar gunnen een ander wel het verdriet wat ze zelf niet willen.
Ongeacht welk feest/Gebruik/traditie er is op alles wel iets te vinden wat negatief is ben bang dat de mens dit nooit zal afleren.
Re:
Nederland had er nooit zo uit gezien, als onze ouders er hun schouders niet onder gezet hadden. Laat de geschiedenis de geschiedenis blijven wees blij dat je nu leeft, maak er wat van wat voor kleur je ook heb. Ik kan er ook niets aan doen wat er 150 jaar geleden gebeurt is.
jammer dat mevr.simons zo dubbel is.zwarte piet mag niet maar gekleurde mag wel proberen ons blond haar te gebruiken. op de eerste plaats hoord het niet bij donkere mensen dus worden wij blonden ook gedicrimineerd.maar ja wat willen wij doen de regering moet maar gekleurd worden want. naar die mensen wordt wel geluisterd. shit regering wij worden nu de slaven van de gekleurde mensen dus alles herhaald zich door mensen als mevr. simons
Re:
#14: - helemaal met eens je moet ze niet allemaal over een kant sturen zijn ook goede mensen bij of ze nu zwart zijn of geel of blank probeerd iets mooi van te maken in dit nederland
Hier gelden voor IEDEREEN bepaalde regels, klaar.