Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen


Gast

#51

2016-11-12 14:07

hartelijk dank voor je ondernomen moeite. Karma zal het haar leren. De eerste stap is al gezet bij de uitzending van Pauw, toen ging ze heerlijk af als een gieter. Wel verlangen dat mensen haar uit laten spreken maar ondertussen zelf steeds door anderen heen praten. Daarnaast was ze in de valkuil van de media gevallen en, last but not least, haar bewegende beelden was niets meer dan dat ene plaatje in een golfbeweging die ze blijkbaar op YouTube had gevonden.

https://youtu.be/RTrUSIb9i3w

Gast

#52

2016-11-12 14:09

Wat een heerlijk gevoel om te ervaren dat er mensen rondlopen die hetzelfde denken over de situatie

Gast

#53

2016-11-12 14:09

Ik denk dat het signaal wel is overgekomen. Zo niet: neem er een volgende keer een jurist (jaja elite) bij om met een correcte petitie voor de dag te kunnen komen.

De geweldadige aankondigingen en geschiedvervalsing van de A-ZP-club zijn niet acceptabel.

Het verschil in tolerantie jegens hen en extreem-rechts/extreem-links is onbegrijpelijk en onverteerbaar.

Het wegsmurfen van de handtekeningen vind ik uitermate bedenkelijk en onjuist. Het betekent dat ten minste 45.000 mensen niet gezien of gehoord schijnen te hoeven worden. Daar vind ik iets van: dom en fout.

Sylvana Seurpiet

#54 Re:

2016-11-12 14:13

#11: -  

 Sinterklaas bestond al ver voor het 'Nedelandsche schlaaffernij' verleden. Zowel de VN als Syllie en consorten moeten gewoon hun oogkleppen afzetten en verder kijken dan hun neus lang is.


Gast

#55

2016-11-12 14:14

Dat komt PJ Nievelstein omdat als het OM dit erkent ze dan rasisten zijn (volgens simons dus)
En ja.....DAT is nu NET het probleem in nl
Ben je blank mag je niks zeggen
Ben je van andere nationaliteit dan mag je alles
NL is allang niet meer van ons

Gast

#56

2016-11-12 14:14

Ik vind het ongenuanceerd dat deze Sylvana Simons alle uitspraken kan doen in de media.
Ook hoort haar partij Denk niet te mogen deel nemen aan de landelijke verkiezingen. Deze partij Denk gaat de allochtonen in het kader van ophitsen tegen de Nederlandse bevolking , van Nederlanders uit niet allochtone geboren ouders daarop gaan ze wraak nemen.
Wij zullen hard moeten knokken om Nederland zoals het was terug te krijgen in HOOFGLETTERS ONS NEDERLAND

Gast

#57

2016-11-12 14:16

IN WOERDEN WAREN VANDAAG 1 EN AL ZWARTE PIETEN !
GEWELDIG.
Piet Nicolaas

#58 Re:

2016-11-12 14:21

#29: juffrouw Ooievaar -  

 Is wel een goed idee. Dan hebben we met zijn allen niet voor niets getekend. Haal dan a.u.b. wel even de discriminerende uitingen eruit die ik in diverse reacties heb gelezen want dat verliest de geloofwaardigheid van de petitie.


Gast

#59

2016-11-12 14:32

Bedankt voor je inzet
Propiet

#60 Re:

2016-11-12 14:33

#8: -  

 OM is op de hand van de anti's....


Gast

#61 Re:

2016-11-12 14:44

#10: -  

 DEMOCRATIE IS ALLANG DOOD IN NEDERLAD


Gast

#62 Re:

2016-11-12 14:47

#56: -  

INDERDAAD NEDERLAND IS EN WORDT VERKRACHT DOOR ONS ESTABLISHMENT. 

zwarte piet

#63

2016-11-12 14:49

zo is het in Nederland dus geworden de enepolitcus mag nog niet eens zeggen minder Marokkanen dan wordt hij voor de rechter gesleept de ander mag iedereen als rassist uitschelden en dat mag wel. Wij Nederlanders mogen dus altijd beledigd worden maar owe als we iets over buitenlanders zeggen. Hoelang pikken wij dit nog? Ik ben in elk geval blij dat jullie het geprobeerd hebben maar geef de strijd niet op houd haar in de gaten want zij doet dingen die niet door de beugel kunnen.

 


Gast

#64

2016-11-12 14:51

Helemaal mee eens, goed dat je je hier voor ingezet hebt.

Gast

#65

2016-11-12 14:51

kijk in belgie lol een partij die opkomt voor haar eigen volk eerst wordt aan banden gelegt door een "cordon sanitair".

ik vind het nog steeds menstontergend dat het eigen volk (belgie en nederland) steeds "te kakken" wordt gezet door traditionele partijen die een loopje nemen met onze normen en waarden terwijl die "andere mensen" hun gang maar kunnen gaan en de oorspronkelijke bevolking (belgie en nederland) steeds achteruit te duwen en wij de oorspronkelijke bevolking van onze beiden landen braaf onze mond moeten houden en zeker moeten opletten voor rechtzaken die "die anderen" tegen ons inspannen omdat wij "zogezegt racistisch" zouden zijn.nu ik zeg de grootste racisten zijn "die andere mensen"die ons hun "wetten" en "gebruiken" willen opleggen.ik hoop van ganser harte dat geert wilders bij jullie en het vlaams belang bij ons eindelijk eens aan het roer komen te staan al ligt dat bij ons in belgie heel anders door dat stom "cordon sanitair" waar de traditionele partijen bij ons zich maar al te graag achter weg steken.revolutie dat gaat ervan komen geloof mij maar :) vriendelijke groeten john (belgie).

ps:ik ben echt pist off maar probeer geen scheldwoorden te gebruiken zoals u ziet ;)


Gast

#66

2016-11-12 14:52

helemaal gelijk chapeau

Gast

#67

2016-11-12 14:55

Natuurlijk is de wet niet meer voor ons ,Maar keihard Tegen ons,(blanke autochtonen met een enkel paspoort.)en hebben de macht en de kracht die we zijn ,NIET MEER! buitenlandse paspoorten en dubbele paspoorten ,hebben in Nederland toch GEEN kies en stemrechten. hebben ook: Geen recht op woning, werk ,uitkering, belasting, of vrij verblijf. nu zien we in iedere gemeente , blanke autochtonen bevolking, (gezinnen , alleenstaande moeders, alleenstaande vaders, Met hun kinderen volledig DAKLOOS zijn, en door de gemeenten totaal niet erkent worden, als enkele paspoorten. die dus WEL de rechten hebben op :woning ,werk , uitkering ,belasting. Maar keihard door de gemeente burgemeesters, UIT hun huizen UIT hun gemeente UIT hun UITKERING, gezet zijn. En ervoor in de plaats, in hun woningen, hun uitkering hun recht op belasting.( omdat we die al vanaf ons 18 de jaar al betalen)weggegeven hebben. aan deze niet Nederlanders. racisme vanuit deze regering, ondemocratisch besloten en ondemocratisch onder tekent , jawel door koning Willem van Oranje. we hebben meer DAKLOZE blanke autochtonen . dan buitenlandse en dubbele paspoorten bij elkaar. DOE DAAR AANGIFTEN TEGEN. het is ons recht deze corrupte regering en koning van dit burgerverraad en dus landverraad is. wanneer gaan we onze democratie weer instellen. want op dit moment in dit heden, HEBBEN we GEEN democratie. maar een criminele drugs verkopende regering en koning . die zichzelf BOVEN de Opiumwet ,hebben gesteld. en de blanke autochtonen bevolking . zijn met deze ondemocratische genomen wetten. keihard hun huizen en gemeenten als dakloze onmensen ,daar waar Mannen Vrouwen en Kinderen de duppe van hun recht ontneming zijn geworden. dit zijn de bewijzen en worden door al deze vrouwen en mannen met hun kinderen erkent DAT HET ZO IS want ze staan nu nog steeds op de koude straten en bruggen, al zie je ons niet we zijn er. en word niet vrijgegeven door dit rijk.... en onderdrukken deze kies en stem gerechterden. door ze geen platvorm te geven. en ontkennen dit probleem. dus ga daar mee aan de slag. en breng het in de openheid.

Gast

#68

2016-11-12 14:58

Een clown word ook wit gesminkt.

Gast

#69

2016-11-12 14:58

Ik dank de initiatiefnemer voor deze aktie. Ook deze uitleg is duidelijkheid en logisch beredeneerd.

Gast

#70

2016-11-12 14:59

Heel mooi en ik ondersteun je geheel

Gast

#71 Re: Re:

2016-11-12 15:04

#60: Propiet - Re:  

OM is de grootste wegkijker van Nederland. Ook en Amerika zijn t grote wegkijkers en fraudeurs. zie de documentaire serie.... 

Making a Murderer. Een serie die laat zien hoe de federale recherge en het OM onder een hoedje spelen in een proces tegen een 

zgn dader, terwijl de politie zelf de dader is. 18 jaar is die niet dader al opgesloten voor nop.

zoiets presteert alleen een openbaar ministerie. ook in nederland helemaal .niet te vertrouwen

 

 


Gast

#72

2016-11-12 15:16

Is gewoon geen persoon voor onze maatschappij

Gast

#73

2016-11-12 15:19

weg met dat wijf ze blijft aan de gang

Gast

#74

2016-11-12 15:24

45 000 mensen tekenen deze petitie maar geen aanklacht . 5000 doen aanggite tegen wilders en die word wel aangeklaagt. HOEZO DUBBLE STANDAART. Ook in het vervolg de verwoording van de petitie naar waarheid schrijven en niet ineens met een ander standpunt komen achter af.

Gast

#75

2016-11-12 15:28

Jammer dat dit tot niks heeft geleid!
Maar Sylvana gaat veelte ver met dit verhaal!
Sylvana. En haar mede knechten.
Laat ons land met rust en onze tradities