Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen

Gast

#126 Re:

2016-11-12 17:43

#23: -  

 Helemaal mee eens.Voelt deze  'mevrouw' zich aangesproken als er aapje wordt gezegd staat meteen iedereen op z'n achterste poten.Hoezo discriminatie??


Gast

#127 Re: Re: Re:

2016-11-12 17:45

#71: - Re: Re:  

 Als OM weigert de zaak te behandelen wegens, in hun ogen, gebrek aan bewijs, dan hebben wij de mogelijkheid om een Artikel 12 procedure te starten. Wij, als klager(s), zullen dan gehoord worden. Daarna kan, en zal in de meeste gevallen ook gebeuren, worden het OM en de beklaagde/verdachte gehoord. 

Het OM denkt er meestal onderuit te komen, maar dit zal niet gebeuren. Het hoge gerechtshof is niet blij als een Artikel 12 wordt ingesteld, omdat in 99% de klager(s) in het gelijk dienen te worden gesteld.


Gast

#128

2016-11-12 17:46

Van mij mag de peitie open blijven! Het OM kan gedwongen worden middels een Artikel 12 procedure!!!!

Gast

#129 Re:

2016-11-12 17:46

#23: -  

 dat klote dus helemaal hè . 


Gast

#130

2016-11-12 17:47

Wat dacht je van de 15 december moorden door Bouterse en de drugs handel van Brunswijk!
Speedy

#131 Haatzaaierij Sylvia Simons

2016-11-12 17:49

Ten eerste ben ik blij met zoveel hantekeningen.Waar ik niet zo blij mee ben dat Sylvana Simons maar kan schreeuwen en schrijven wat ze wil en Geert Wilders mag dat niet want die heeft wel een rechtzaak aan zijn broek.Zij mag roepen dat alle blanke Nederlanders rasisten zijn en Geert Wilders minder minder Marokanen niet er is geen verschil Geert Wilders zit in de politiek en Sylvana Simons denkt het ook terwijl Geert Wilders over de foute Marokanen heeft Trap Sylvana Simons overal tegen aan en valt ons cultuur aan als ze er maar bij opvalt.Ik had liever gezien dat ze ter verantwoording werd geroepen op zijn minst.Als dit op deze manier afgedaan wordt met Syvana Simons verdient Geert Wilders zeker vrijspraak

 


Gast

#132

2016-11-12 17:49

in goed nederlands geschreven zou deze tekst wel iets zijn.
Scaro

#133

2016-11-12 17:56

Als Wilders aan de macht komt volgend jaar zorgt hij er wel voor dat zwarte piet blijft! Daar hoop ik nu op, want deze regering nu zijn watjes. 


Gast

#134

2016-11-12 17:58

Ik vind dit heel kwalijk. Dat hier niks mee gedaan wordt. Dit is het begin van het einde van Nederland ben ik bang. Waar is ons recht nog.


Gast

#135

2016-11-12 18:06

Heel goed geschreven. Idd er zijn belangrijkere dingen om je druk om te maken om een feest wat al zo lang hier bestaat. Respect voor de tradities die hier gelden lijkt mij volkomen normaal. U schrijft dat we het beu zijn om veroordeeld te worden over een history waar we helemaal niet trots op zijn en dat voeg ik toe: een history waar ik en alle andere autochtonen geen deel van uitgemaakt heb en degenen, die ons daarop af willen rekenen hebben er ook geen deel van uitgemaakt. We kunnen tot in de eeuwigheid door gaan met oude koeien uit de sloot halen en dan ook nog koeien die allang gestorven zijn. Het levert niets op dan alleen verdeeldheid en haat. Dat is er al genoeg op de wereld.


Gast

#136

2016-11-12 18:14

Mevr Silvana Simons zou terug gaan nssr het land van herkomst als er zwarte pueten wsren laat haar op houden metcdeze hast zaaie rij zij discrimineerd Nederland straks hebben wij nederlanders niks meer te vertellen in ons eigen land du ik zeg ZWARTE PIET MOET BLIJVEN HANDEN AF VAN ONS KINDERFEEST

Gast

#137

2016-11-12 18:18

Toch wel een resultaat om tevreden mee te zijn, 45.000!! mensen hebben hun stem laten horen.

Gast

#138

2016-11-12 18:20

Wat weet die muts van slavernij,heeft zij wel eens het boek De Negerhut Van OOM TOM ,ik denk het niet, maar zij heeft niet in de gaten dat zij wordt gebruikt door twee spionnen van erdogan genaamd Denk

Gast

#139 Re: Re: Re: Re:

2016-11-12 18:23

#127: - Re: Re: Re:  

 Zullen wel een hoop OMers lid zijn van de PVDA of lid zijn van de Vara (DFWDD)


Gast

#140

2016-11-12 18:26

P.J. helder betoog. Ben blij een van de ondertekenaars te zijn geweest.
Ik bewonder je moed om een dergelijke petitie te starten. En indien je in de toekomst nog eens een maatschappelijke discussie omtrent een dissonant persoon, houd ik me aanbevolen.
Grt Hugo

Gast

#141

2016-11-12 18:26

Ik vind het echt erg dat een kinder traditie zo vergald moet worden! Als de mensen er aanstoot aan nemen gaan ze maar terug na hun eigen land! En zo slecht hebben die "zwarte pieten" het niet!!! Een paar dagen per jaar werken en de rest van het jaar vakantie vieren in Spanje!!

Gast

#142

2016-11-12 18:28

Zo is het!!!!!!!!

Gast

#143

2016-11-12 18:28

Ik ben het volledig met je eens. Blij dat er veel Nederlanders en medelanders hetzelfde denken. maar wel een kleine rectificatie: Chinezen in bepaalde gebieden maken zich wit omdat ze dan hoger aanzien hebben. Arbeiders werkten veelal op t land, en kregen door zo'n een donkerder kleurtje. De landgoedeigenaren zaten veel in de schaduw en werden er dus door herkent dat ze erg bleek waren. Bleek betekende geld en aanzien. Zodoende.

Gast

#144

2016-11-12 18:30

Hallo,

Ik begrijp de insteek. Ik ga daar ook in mee, maar.... Wat wij nooit mogen vergeten is, dat slavenHANDEL betrekking heeft op meerdere partijen. Ik kan er niets aan veranderen dat mijn(onze) voorouders mensen(slaven) hebben vertransporteerd; zomin kunnen de nazaten van de vertransporteerden er iets aan doen dat de zwarte(negroïde) handelaars, hun voorouders hebben verhandeld.  Wel kunnen de negroïden er iets aan doen om niet alleen ons,

als nazaten aan te spreken, maar het zou aardig zijn wanneer zij henzelf ook wenden tot de nazaten van hun negroïde handelaars in westAfrika!


Gast

#145 Re: Re: Re: Re:

2016-11-12 18:31

#127: - Re: Re: Re:  

 Als er niet voldoende bewijs is tegen Simmons, is er dan wel genoeg bewijs tegen Wilders? Ik snap de logica hierin niet. Wilders zegt wat hij denkt....net als Simmons. Als Wilders een haatzaaier zou zijn dan is Simmons dit toch ook?

 

.....zekers te weten!


Gast

#146

2016-11-12 18:37

Het leuke is ook nog eens dat in curacou/sint Maarten/enz  de zwarte Pieten die van zichzelf al zwart zijn zich NOG zwarter schminken! En ze daar lachen om deze discussie, die juist het plezier van het kind bederft. Ze moeten zich hier schamen en Simmons in het bijzonder


Gast

#147

2016-11-12 18:39

Nog bedankt voor je inzet en strijd voor het behouden van de grappige assistent van Sint . Zwarte piet moet zwart blijven.
Wie zoet is krijgt lekkers. Dit geld niet voor Simoon. Die krijgt wel wat snoepjes van haar andere vrienden. Over
raccisten gesproken ?

Gast

#148

2016-11-12 18:47

Prima gedaan, bedankt voor het initiatief en verdere afwikkeling.

Gast

#149 Re: Re: Re: Re:

2016-11-12 18:48

#127: - Re: Re: Re:  

 alsjeblieft start die procedure met een nieuwe petitie en opnieuw handtekeningen inzamelen!!

 

nederland moet eens wakker gaan worden want ze liggen nog steeds half te slapen :/


Gast

#150

2016-11-12 19:03

raadsleden opgepakt bij demonstratie is toch een bewijs van oproer.