Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij
Beeindiging petitie
Re: Re: Re:
Als OM weigert de zaak te behandelen wegens, in hun ogen, gebrek aan bewijs, dan hebben wij de mogelijkheid om een Artikel 12 procedure te starten. Wij, als klager(s), zullen dan gehoord worden. Daarna kan, en zal in de meeste gevallen ook gebeuren, worden het OM en de beklaagde/verdachte gehoord.
Het OM denkt er meestal onderuit te komen, maar dit zal niet gebeuren. Het hoge gerechtshof is niet blij als een Artikel 12 wordt ingesteld, omdat in 99% de klager(s) in het gelijk dienen te worden gesteld.
Haatzaaierij Sylvia Simons
Ten eerste ben ik blij met zoveel hantekeningen.Waar ik niet zo blij mee ben dat Sylvana Simons maar kan schreeuwen en schrijven wat ze wil en Geert Wilders mag dat niet want die heeft wel een rechtzaak aan zijn broek.Zij mag roepen dat alle blanke Nederlanders rasisten zijn en Geert Wilders minder minder Marokanen niet er is geen verschil Geert Wilders zit in de politiek en Sylvana Simons denkt het ook terwijl Geert Wilders over de foute Marokanen heeft Trap Sylvana Simons overal tegen aan en valt ons cultuur aan als ze er maar bij opvalt.Ik had liever gezien dat ze ter verantwoording werd geroepen op zijn minst.Als dit op deze manier afgedaan wordt met Syvana Simons verdient Geert Wilders zeker vrijspraak
Als Wilders aan de macht komt volgend jaar zorgt hij er wel voor dat zwarte piet blijft! Daar hoop ik nu op, want deze regering nu zijn watjes.
Ik vind dit heel kwalijk. Dat hier niks mee gedaan wordt. Dit is het begin van het einde van Nederland ben ik bang. Waar is ons recht nog.
Re: Re: Re: Re:
Zullen wel een hoop OMers lid zijn van de PVDA of lid zijn van de Vara (DFWDD)
Ik bewonder je moed om een dergelijke petitie te starten. En indien je in de toekomst nog eens een maatschappelijke discussie omtrent een dissonant persoon, houd ik me aanbevolen.
Grt Hugo
Hallo,
Ik begrijp de insteek. Ik ga daar ook in mee, maar.... Wat wij nooit mogen vergeten is, dat slavenHANDEL betrekking heeft op meerdere partijen. Ik kan er niets aan veranderen dat mijn(onze) voorouders mensen(slaven) hebben vertransporteerd; zomin kunnen de nazaten van de vertransporteerden er iets aan doen dat de zwarte(negroïde) handelaars, hun voorouders hebben verhandeld. Wel kunnen de negroïden er iets aan doen om niet alleen ons,
als nazaten aan te spreken, maar het zou aardig zijn wanneer zij henzelf ook wenden tot de nazaten van hun negroïde handelaars in westAfrika!
Als er niet voldoende bewijs is tegen Simmons, is er dan wel genoeg bewijs tegen Wilders? Ik snap de logica hierin niet. Wilders zegt wat hij denkt....net als Simmons. Als Wilders een haatzaaier zou zijn dan is Simmons dit toch ook?
.....zekers te weten!
Het leuke is ook nog eens dat in curacou/sint Maarten/enz de zwarte Pieten die van zichzelf al zwart zijn zich NOG zwarter schminken! En ze daar lachen om deze discussie, die juist het plezier van het kind bederft. Ze moeten zich hier schamen en Simmons in het bijzonder
Wie zoet is krijgt lekkers. Dit geld niet voor Simoon. Die krijgt wel wat snoepjes van haar andere vrienden. Over
raccisten gesproken ?
alsjeblieft start die procedure met een nieuwe petitie en opnieuw handtekeningen inzamelen!!
nederland moet eens wakker gaan worden want ze liggen nog steeds half te slapen :/
Re:
#23: -
Helemaal mee eens.Voelt deze 'mevrouw' zich aangesproken als er aapje wordt gezegd staat meteen iedereen op z'n achterste poten.Hoezo discriminatie??