Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen

Irene

#26

2016-11-12 12:30

Heel erg jammer, maar ik wil u hartelijk danken voor uw inzet. Er zouden eigenlijk meer mensen zoals u moeten zijn die ipv alleen lopen te klagen ook eens aktie durven te ondernemen! Uiteraard net zoals u op een fatsoenlijke manier. Veel respect naar u toe! Vriendelijke groet. We blijven opkomen voor onze eigen cultuur!! 


Gast

#27

2016-11-12 12:38

Ik vind het feit dat u deze jandtekeningen niet aanbied aan 2de kamer een minachting voor degene die u hebben gesteund
gast

#28 anti Sylvana

2016-11-12 12:38

Ik denk dat het OM bij de zelfde kliek hoort als Pieternella Sylvana en dat ze daarom geen zaak tegen haar willen beginnen.

Dus dit betekend dat deze trut alles mag roepen en dat het dan mag, komt er een tegen woord dan mag dit niet.

Haar haatzaaierij is er alleen maar voor haar eigen belang te dienden. Zo wel bij de Zwarte Pieten discussie, als over de slavernij waarbij zij twee keer fout zit. Nicolaas leefde in 800 na christus en is na zijn dood heilig verklaard vandaar het woord Sint voor zijn naam. en de discussie over de slavernij is ze ook verkeerd bezich. Gaan deze kliek die zij vertegenwoordigd nu ook Frankrijk, Spanje, Portugal en Italie enz. aanklagen want ja die deden ook mee en gaat zij nu ook haar overgroot ouders aan klagen die deze zwaarte slaven bijeen dreven want dan konden ze snel aan boord want daar was geld mee te verdienen. En gaan ze nu ook de arabieren aanklagen want die zijn er mee begonnen, kijk naar isis die doen het nog steeds. Nee natuurlijk niet daar zijn ze te laf voor.

 

juffrouw Ooievaar

#29

2016-11-12 12:39

Ik vind het feit dat u de handtekeningen niet aanbiedt aan 2de kamer (kan vanaf 40.000) een minachting voor degene die u hebben gesteund


Gast

#30

2016-11-12 12:40

De gewone burger heeft weer niks te willen we moeten het allemaal toelaten wat er gebeurd in Nederland
Marijke

#31

2016-11-12 12:56

Sylvana, die voor elk wissewasje op de barricaden springt om zichzelf en haar denk- en zienswijzen te verdedigen, heeft nergens, tenminste niet dat ik weet, gereageerd op deze petitie. Vreemd........... Durf je nu niet Sylvana?

Kom op, laat je eens zien of horen!


Gast

#32

2016-11-12 12:58

Klopt helemaal en mee eens, met dit commentaar.

Gast

#33

2016-11-12 12:58

Dus er gebeurt verder niks met de handtekeningen ??

Gast

#34

2016-11-12 13:08

Mijn vraag is denk je dat sylvana en die andere nu stoppen met onze tradities af te pakken
Ik respecteer iedereen zijn tradities en feesten
Maar dat soort mensen misbruiken onze tradities en belastinggeld om in de belangstelling te staan en echt niet om discriminatie tegen te gaan want als dat zo was dicrimineerden ze zelf niet

Gast

#35

2016-11-12 13:09

jammer dat de petitie is gestopt .mevr simons heeft wel degelijk aan haatzaaierij gedaan.

Mijn dochter die bij haar moeder woonachtend is vind nu bij deze alle donkere mensen maar stomme mensen want zwarte piet mag niet meer.Ik moet dus maar weer eens gaan uitleggen dat mevr simons de geschiedenis over sinterklaas niet kent en dat ze maar wat in de ruimte loopt te praten en dat niet al die mensen zo zijn.

kortom ik vind het een zeer kwalijke zaak.

 

mvg

f de graaf

Nederlander.

#36

2016-11-12 13:10

Het openbaar ministerie geeft hiermee haar incompetentie aan. Tevens geeft ze aan dat Nederlanders onbeperkt gediscrimineerd mogen worden, maar allochtonen niet.

Aangezien wij niet gehoord worden in ons eigen land, zit er niets anders op dan op Wilders te stemmen en bij discriminatie het recht in eigen hand te gaan nemen.

Als men in Europa zo door blijft gaan is het een kwestie van tijd tot er een burgeroorlog uitbreekt in heel europa. Men negeert de eigen mensen welkedit geneuzel inmiddels spuug en spuugzat zijn.

 

Wildersstemmer

#37

2016-11-12 13:10

en exact dit soort ontkenning van feiten door het OM drijft mijn persoon tot het stemmen op Geert Wilders (helaas !) weg met die zwakke linkse politiek correcte meute en vriendjes.


Gast

#38

2016-11-12 13:14

dus weer doofpotje de politieke elite doet het weer goed

Gast

#39

2016-11-12 13:16

dat ze dat wijf maar eens op de neus drukken dat ze ook in nederland woont en zich moet aanpassen.

Gast

#40

2016-11-12 13:17

De Chinese tradities om je wit the schminken was om aan te tonen dat je de luxe had om niet in de brandende zon op het land te hoeven werken. Blank zijn was een teken van welvaart en de daarbij horende keuze om niet door de zon gebruind te hoeven worden. Ook een onwenselijk onderscheid in de hedendaagse samenleving, maar zeker geen racisme.

Gast

#41

2016-11-12 13:21

Heel Nederland is links helaas

Gast

#42

2016-11-12 13:22

U hebt uw best gedaan. Zeer veel dank!
Grtn van Hans Ruitenberg

Gast

#43

2016-11-12 13:26

Zal ook weer is niet ,hou iedereen maar de hand boven hun hoofd ,terwijl Nederland naar de klote gaat ,kies voor Wilders aan Nederland kan weer aan de op bouw van Nederland beginnen en alle Nederlandse dingen terug halen ,

Gast

#44

2016-11-12 13:38

Ik hoop dat het OM ook zo slim is om de rechtszaak tegen Wilders te seponeren. Dat ging slechts over de VRAAG van een POLITICUS. Zonde om daar dan wel zoveel uren, mankracht en belastinggeld in te steken.

Gast

#45

2016-11-12 13:42

Ik vind het inderdaad fijn te lezen dat er zoveel handtekeningen zijn verzameld. Maar de aandacht hiervoor zou in onze nationale kranten en andere media zoals de tv te zien moeten zijn. Daar gaat het nog mis. Want de tegenstanders van Zwarte Piet komen daar wel in. Er is te weinig tegengeluid te zien op tv en in de kranten! Zelfs in de reclamefolders wordt Zwarte Piet vermeden!!

Gast

#46

2016-11-12 13:48

Goed gedaan om de handtekeningen te vragen, met liefde gezet !! als ik aan mijn jeugd terug denk en de spannende dagen rond 5 december weer terug haal heb ik alleen maar pracht herinneringen aan die tijd, wat was het geweldig de Sint en ze,n Zwarte Pieten, racisme hadden we toch nog nooit van gehoord. Als kind wil je alleen maar liedjes zingen, je schoen zetten gevuld met iets voor het paard, en dan de grote dag dat ze bij jouw aan de deur klopte of er op bonkte, Een stel van die idioten die niets betekenen in deze maatschappij willen door aandacht te vragen dit kinder feest verstoren! Wat ik niet begrijp dat de regering niet ingrijpt en deze mensen mond dood maakt, het is niet aan een stel nietsnutten om te bepalen of ONZE , de Nederlandse cultuur vervangen gaat worden door wat zij vinden wat moet, nog even en de GASTEN en MINDERHEIDS GROEPEN in Nederland bepalen wat in Nederland wel en niet is toegestaan, we zijn TE tolorant en TE soft voor deze bevolkings groepen, tijd dat ze tot de orde geroepen worden en daar is maar 1 organisatie voor , DE NEDERLANDSE REGERING.!!


Gast

#47

2016-11-12 13:54

Mooi werk geleverd

Gast

#48

2016-11-12 13:55

Had ze maar minder, minder, minder zwarte pieten gezegd.

 

Sylvania Mania

#49 Re:

2016-11-12 14:03

#7: Yllen -  

Bij de uitzending van Pauw ging ze laatst al af als een gieter. Dit is het begin, dus er is nog hoop.

https://youtu.be/RTrUSIb9i3w


Gast

#50

2016-11-12 14:07

bizar-dat t zover heeft moeten komen en dat linkse minderheid dit teweeg kan brengen-- wachten op de pvv