Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen

Marijke

#226 Re:

2016-11-13 21:05

#225: -   Wat heeft deze petite dan opgeleverd ? Ik vind het een kwalijke zaak dat er niet tegen opgetreden wordt.

Dat vraag ik me nu zo langzamerhand ook af.............

wiko

#227

2016-11-13 22:21

Ik zeg die gaat voor haar wachtgeld regeling want ze zal te lui zijn om ooit nog te werken en Bij denk iz ze ook maar een aanfluiting .


Gast

#228

2016-11-13 22:45

Wat is dit voor belachelijk iets, zoveel mensen ondertekenen iets en vervolgens word er niets mee gedaan, bij wilders waren er minder voor nodig om hem een taakstraf te bezorgen. WALGELIJK

Gast

#229

2016-11-13 23:36

Ik ben het met je eens! 


Gast

#230

2016-11-14 01:10

Ik vind het zo raar.ze heb tv gedaan..ze is model geweest. Ze heb in tijdschriften gestaan  en geschreven..maar ik heb hoor nog nooit gehoord over zwartepieten..maar nu in 1 keer wel. Ik vind dit maar raar..


Gast

#231

2016-11-14 05:19

sinterklaas en zwarten piet moet blijven

Gast

#232

2016-11-14 05:19

Jammer dat deze petitie beëindigt word, dat het OM hier niets mee doet zegt iets over onze rechtssysteem, door onze Zwarte Piet uit te bannen doet men immers mee aan het discrimineren van Zwarte Piet, en dat vanwege zijn huidskleur, dan zit ik mij af te vragen wie nu wie discrimineert? Bovendien welke normen en waarden breng je aan de kinderen over met het uitbannen van Zwartepiet? Geef je dan geen signaal dat iedereen met een donkere huidskleur dan maar gediscrimineerd moet/mag worden? Of met andere woorden Zwarte Piet moet weg dus alle gekleurde mensen ook? Door in deze kwestie mee te gaan word mij nu duidelijk hoe diep ons land is gezonken en hoeveel tweedeling in stand word gehouden door een kleine groep die de geschiedenis van onze traditie in een geheel andere context plaatst dan wat de oorspronkelijke geschiedenis is geweest, de geschiedenis gaat al terug ver voor de slavernij periode begon, dat een kleine groep mensen nu gaat beweren dat het slavernij of racisme is zegt ook weer iets over deze groep mensen, niet iedereen zal het zo ervaren, ik ken ook landen waar gekleurde mensen wonen die ook Sinterklaas met Zwarte vieren, zij sminken hun Pieten nog zwarter en Sinterklaas nog witter, maar moeten nu alle blanken zich gediscrimineerd voelen? Wie de geschiedenis van de slavernij kent, weet ook dat blanken ooit het slachtoffer waren van gekleurde slavenhandelaren. Buiten het bovengenoemde zie ik diverse signalen onder deze groep mensen dat de blanken zich moeten onderwerpen aan de groep gekleurde mensen en dat zij desgewenst bereid zijn om tot geweld of moord over te gaan, het spijt mij dan ook dat een tv persoonlijkheid zoals mw Simons achter deze groep staat en verontwaardigt is als de burgers in Nederland hiertegen protesteren, zij maakt er een sport van om alles wat met blanke mensen te maken heeft weg te zetten als discriminatie of racisme, hier mee wekt zij geen sympathie op, maar antipathie. Misschien is het dan ook goed om deze petitie voorlopig in stand te houden en aan te bieden aan het kabinet met als doel hierin een referendum te houden over het behoud van onze traditie en dat de rust weer mag wederkeren.

Tot slot wil ik de petionaris hartelijk danken voor zijn inzet in deze statement

Gast

#233

2016-11-14 06:43

Kijk daar heb je een vorm van positieve discriminatie , als jij of ik het doen staan ze voor de duer

Gast

#234

2016-11-14 07:31

Ik zou toch iets van media inschakelen.. hart van Nederland.. rtl late night.. en naar voren komen met die 45.000 handtekeningen.. er komen mensen met minder tot niet onbelangrij nieuws in dat soort programma's voorbij!

Gast

#235

2016-11-14 07:41

belachelijk van het OM de hr wilders moet voor minder wel voor de rechtbank verschijnen voor wat eigenlijk? en dit gedrocht komt hier mee weg. hieruit blijkt maar weer dat al wat links is overal mee wegkomt en dat wij monddood worden gemaakt in dit vreselijke rotland.
nederlander

#236 dit is pas het begin

2016-11-14 08:28

6 december is sinterklaas weer weg en is de discussie gesloten tot het het volgend  jaar opnieuw begint.

wji accepteren hier moskeen, suiker feesten, slacht feest allemaal prima, maar waarom dan zagen aan een nederlandse tradities

leven en laten leven zou ik zeggen

 


Gast

#237

2016-11-14 08:44

Allemaal goed en wel, maar mevrouw gaat gewoon door met haatzaaien. En Wilders staat voor de rechter. Niet dat ik het altijd met Wilders eens ben, maar toch. Ook dat hele gebeuren is in mijn ogen racistisch en diep treurig. Ik blijf me helaas toch enigszins beledigd voelen. Want heeft mevrouw Simons al eens uitgezocht hoeveel blanke slaven er zijn geweest?
Ik heb altijd geleerd respect voor een ander en zijn geloof en tradities te hebben. Zo ook het suikerfeest en het ritueel slachten van dieren enz. Maar dat zegt niet dat ik het eens ben, maar verbieden hieft van mij ook weer niet.
Laten we elkaars tradities nu eens in hun waarde laten, en zelf uitkiezen waar we wel en niet aan mee willen doen. Leer eerst de geschiedenis van z'n traditie viir je een mening geeft. Er zijn genoeg gekleurde mensen die sinterklaas en kerst vieren, en blanken die meedoen met het suikerfeest end. Ik denk dat dat allemaal een stuk leuker is dan haatzaaien.

Gast

#238

2016-11-14 09:02

ik begrijp niet waarom mensen met een andere huid kleur heel voor me kaar krijgen logies dat er haat gaan ontstaan niet dat ik daar een voor stander voor ben maar ik kan niet met me hoofd de andere kan op blijven kijken zo als ik maak me ook zorgen over mijn kind die heb ook later en huis en een baan nodig terwijl de vluchteling bij de meeste ding voor rang krijgen een dan vinden jullie raar dat daar door ook haat gezaaid word ik niet


Gast

#239

2016-11-14 09:32

Sylvana Simons moet gewoon samen met alle zwarte piethaters het land uitgezet worden want het zijn gewoon cultuurbarbaren die onze hollandse traditie willen vergallen en rellen op 'n kinderfeest gaat mij toch echt wat te ver hoor......Je hoort ons toch ook niet klagen over de buitenlandse tradities die hier gevierd wiorden ????

Gast

#240

2016-11-14 09:32

àls u nooit van plan bent geweest om tot vervolging over te gaan waarom neemt u dan contact op met t o,m..? het o.m in nederland houd haar gewoon de hand boven t hoofd .niets meer en niets minder het is een staats instantie en ze zijn bang dat  het uit de hand gaat lopen.. er worden meer fouten gemaakt bij t zogenaamde o.m dan door een kind van 4

Jan met de pet
Gast

#241

2016-11-14 10:01

Ik snap nu een stuk beter hoe het zit

Als een niet blanke betreft is het discriminatie en rasistisch dus het OM gaat vervolgen.
Als het een blanke Nederlander betreft is het geen discriminatie en is de klager zelf een rasist.

En dan vragen ze zich af waarom mensen op Trump stemmen en straks op Geert ???


Gast

#242

2016-11-14 10:28

Ik ben echt teleurgesteld,waarom,omdat die vlogger alle podia krijgt,zelfs bij rtl late ight te gek voor woorden!!
En, het blijft hier niet bij, er komt steeds meer bij.
Straatnamen,naakte schilderijen in ziekenhuizen,korte rokjes,wijntje drinken op het terras.DAT staat ons allemaal nog
te wachten.
Wat mag dadelijk ook niet meer vraag ik me af,uh bruine en gele vla in 1 pak ,jodekoeken,hagelslag ,chocolade enz. enz.
Ik leef heus mijn leven wel,maar ik blijf hier heel bezorgt over!!
Clown

#243

2016-11-14 11:07

Niet alleen de Chinezen sminken zich wit. Clowns doen dat ook!!

En dan ook nog met een grote rode mond!

Ik bedoel maar:>)

Wat ik hoop is dat de media nu eens meewerken met de meerderheid van de Nederlandse bevolking, van alle kleuren!

en deze discussie naar bed dragen, inplaats van ieder jaar weer op te rakelen want het komt ons de strot uit!!

Dankjewel in ieder geval:>)!!

 

Willem.

#244

2016-11-14 11:42

Het jammere is dat wij geen staat der Nederlanden zijn maar, een door politicie opgedrongen, provincie van Europa zijn geworden. Buiten dat mag kennelijk iedereen die niet, van origine, Nederlander is leven van uitkeringen/kinderbijslag en alle overige toeslagen. Het tegenovergestelde is dat de regering de werkende Nederlander tot op het bot belast om de niet originelen van onze centen te voorzien. Het racisme is een niet goed te praten ontwikkeling, maar discriminatie doet iedereen, want dat woord betekent niet meer of minder dan onderscheid maken. Als je solliciteerd naar eeen baan dan ben je al met discriminatie bezig. Maar uitdrukkingen van miep Simons moeten wij slikken omdat naar haar geluisterd wordt door de staat en dus moeten wij dat kennelijk accepteren. Ik vind dat als je niet onze tradities en waarden respecteerd dan moet je maken dat je weg kom.


Gast

#245

2016-11-14 11:55

Geweldig. Mw Simons heeft zichzelf steeds absurder en ongeloofwaardiger opgesteld. Laten we elkaars tradities in ere houden inderdaad.

Gast

#246

2016-11-14 11:59

Ach was te verwachten.maar was een goed initiatief en we hebben van ons laten horen!!!!!

Gast

#247

2016-11-14 12:28

Geweldig wat je toch bereikt heb.
Ik hoop dat het volgend jaar beter gaat. Wel is mij duidelijk dat het zo niet door kan gaan.

Gast

#248

2016-11-14 12:59

Goed initiatief, jammer dat er niet meer ruchtbaarheid aan is gegeven door media.

Echter even het volgende, ik citeer: "... om afgerekend te worden over een historie waar we geen van alleen trots op zijn.". Wist je dat er tijdens de mensheid MEER BLANKE en AZIATISCHE slaven zijn verhandeld dan ZWARTE slaven? Dit is te checken via diverse bronnen op Internet.

Nog een bijzondere kanttekening:
In het bolwerk van het racisme, Amerika, had ca. 30% (!!!!) van de zwarte inwoners vlak voor het afschaffen van slavernij ZELF slaven!!!

Jammer en vooral vreemd dat de media bovengenoemde gebeurtenissen links laten liggen en toepassing van slavernij enkel op blanken afschuift.
renevh57

#249 Re:

2016-11-14 13:57

#5: Wheel -  

 dt ben ik helemaal met je eens ik ben zelf type 1 diabetes dus geen suikerfeest meer want dat vind ik ongepast want kijk naar de buitenlandse vrouwen ze zijn allemaal richting de obesitas dat kost een gods vermogen aan ziekte kosten straks 

 


Gast

#250

2016-11-14 14:38

Dat waren voor mij ook (meteen toon ik vernam dat mijn poot iets kon betekenen), de reden dat ik gereageerd heb. Ik ben geen ras hater( werk en leefomgeving meer zo dat alle nationaliteiten wel aanwezig zijn, en we zijn allemaal anders en dus hetzelfde. Behalve die ik wil toch effe wat stroming. Dus ja dit was het TOP. Kan ik weer verder vliegtuig onderdelen slijpen want ja daar tref ik mijn zwarte ,gele, gekleurde, blanke, witte, collega's van over de hele wereld. Maar ook die zij voor zwarte piet en tegen ss.