Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij / Mededelingen / Beeindiging petitie / Opmerkingen


Gast

#201

2016-11-13 10:29

Jammer dat het gesloten is en begrijp ik ook niet. Er wilden nog veel meer mensen tekenen en ik had graag gezien hoeveel. Nu vind ik het onbevredigend . Volgende keer zal ik niet gauw weer mee doen aan een petitie want er wordt uiteindelijk toch niets mee gedaan.

Gast

#202 Re:

2016-11-13 10:50

#45: -  

 Bedankt voor deze petitie naar die persoon toe.  we hebben met zijn alle nu indd het annimo gezien om zwarte piet te behouden, dat het O.M. hier niets mee gaat doen is ze zeer kwalijk te nemen!

 

Sommige mensen vragen zich af waarom dat de demonstranten wel in het nieuws komen en bijvoorbeeld deze petitie niet. Dit is om verdeeldheid te creëren onder de bevolking terwijl je in het kabinet hoort en met prinsjesdag dat we moeten proberen solidair met elkaar om te gaan. Maar door het beleid dat hun voeren zal het eerder op een burgeroorlog uitdraaien dan dat de solidariteit naar een hoger level wordt gebracht. Waarom dan ook reclamefolders en kranten zwarte piet nu vermijden in hun oplages? De media is één. Manipulatie is het. Ze denken dat hoe meer dat ze met roetveegpieten, regenboogpieten, blanke pieten of kanarie pieten gaan werken op de televisiezenders dat het sneller maatschappelijk geaccepteerd wordt. Verban de media.

Hier wordt je niets gevraagd. In dit land wordt je dat opgedrongen. De enige manier is opstand. Een petitie die voldoende handtekeningen heeft gehaald blijkt niet meer genoeg om er iets aan te doen. En dan nog durven te zeggen dat wij in een Democratisch land leven.

WAKE UP PEOPLE BEFORE IT'S TO LATE! 


Gast

#203

2016-11-13 11:00

Nou vind haar sws een kut wijf grof gezegt wil dat de bruine chocolate blijft bestaan en de zwarte pieten dus sylvanna stop met je kk onzin en ga je eige lekker beledige en laat ons traditie lekker met rust

Gast

#204

2016-11-13 11:02

 Jammer dat zij hier weer mee weg komt..


Gast

#205

2016-11-13 11:10

Als ze er zo mee zitten moeten ze maar naar curaçao gaan en daar als eerst proberen te laten afschaffen kijken wat ze er daar van zullen vinden stelletje triestelingen
Gerard Beljaars

#206

2016-11-13 11:22

Zelfs in Curacao vieren ze het Sinterklaas Feest met zwarte pieten en dat gaat daar goed no probleem en absoluut geen racsime


Gast

#207 Re:

2016-11-13 11:28

#4: -  En rap!

 


Gast

#208

2016-11-13 11:45

Beste dhr p.j. Nievelstein je hebt je best gedaan om heel veel handtekeningen te krijgen ben ook met u eens met u uitspraken wat ik het gekste vind hier in nederland het is ook echt heel krom als geert wilders zijn mening uitspreekt dan word hij berecht en word hij erop aan gesproken en sylvana simons doet dat die laten ze gewoon haar gang gaan echt de wet hier is heel erg krom

Gast

#209

2016-11-13 11:55

Een vervolging hoeft voor mij ook niet maar ik kan zeggen dat ik het gevoel heb weggewuift te worden slavernij is vreselijk elk ras heeft het gedaan zo ook de africaanse stammen denk daarbij alleen maar aan de HUTU en de TUTSI stammen zij maken nog steeds slaven.

Vergeten hoeven en mogen wij het niet maar om nu alles daarmee te vergelijken vind ik te zot voor woorden moeten wij de duitsers dan maar weren en de spanjaarden niet te vergeten zo heeft iedereen wel iets of iemand wat pijn doet maar ondanks dat moeten we samen leven en elkaar respecteren ik eet geen vlees moet duitsland nu maar stoppen met het jachtfeest of het islamitisch geloof met het offerfeest wie ben ik om s lands traditie te bestrijden als ik daat moeite mee heb ga ik er niet heen.

 

Maar hier kan en mag het wel dat maakt mij boos waar zijn onze leiders in ieder geval niet achter ons.

 


Gast

#210

2016-11-13 12:22

bedank voor u inzet groeten jan bast

Gast

#211

2016-11-13 12:42

Zwarte Piet is geen slaaf, was geen slaaf is ook nooit een slaaf geweest, Oorpsong? Zwarte Piet is een Moor. De magie voor de kinderen ven Zwarte Piet verdwijnt als je de mensen herkent. Het is en blijft een sprookje voor de kids, Negerzoen mag niet meer, jodenkoeken niet, mag straks Sneeuwwitje ook niet meer? Mensen wordt wakker en laten wij ons niet verjaren door mensen die onze feesten belachelijk vinden. In Ierland sminkt men zich groen tijdens Sint Patricks Day, niemand stoort zich daar uit. Dan komt juf Simons met haar grote mond en iedereen moet maar naar haar pijpen dansen. er is zoveel meer mis in ons land, de homohaat, armoede onder de kinderen die zonde ontbijt naar scbool gaan, kortom dit feest duurt drie weken, honger blijft als er niets aan wordt gedaan.

Gast

#212

2016-11-13 13:57

Wij allen zijn kleurlingen, en gelukkig is niemand kleurloos. Kleurloos is dus niet zichtbaar, Dus laat je als Nederlander maar eens zien. Laat zien wie we zijn en laten wij de slimste zijn en ons niet meer mengen in het zieke gedachtegoed van de ander.
Negerzoenen, en zwarte Piet moorkoppen en meer onzinnig geneuzel. Geniet liever van wat er wel is.
Met vriendelijke groetjes van,

Piet Zwarte

Gast

#213

2016-11-13 14:36

In Zuid Afrika is een stam die hun gezichten insmeren met witte modder, dat zijn de Xhosa. De slavernij is uitgevonden in Afrika, Als je als stam gewonnen had van een andere stam dan werden de mannen en jongens slaven en de vrouwen en meisjes werden gebruikt voor de voortplanting om de gewonnen stam groter te maken. Mevr. Simons moet eerst haar eigen roots geschiedenis eens raadplegen voor dat zij wat in de media roept.
steenbok

#214

2016-11-13 15:35

Hopende dat in maart 2017 diezelfde die wel mogen discrimineren zoals "mevrouw" simons een pin op hun neus krijgen, en dat er politiek afgerekend word.


Gast

#215

2016-11-13 15:50

Beste meneer P.J. Nievelstein
ik heb u verhaal gelezen en dat er 45.000 handtekeningen waren gedaan dat zegt al genoeg wij willen zelf ook geen problemen
hebben over de Discussie van Zwarte Piet maar het gaat erom dat het een feest is voor onze kinderen en onze traditie die wij als Nederlanders willen behouden ook voor de ernstige zieken kindertjes daar blijf ik mij voor inzetten
vind wel dat Sylvana er makkelijk van afkomt door het OM zij heeft uitspraken gedaan op Facebook die niet kunnen ook via de media
daardoor waren de Nederlandse Bevolking erg teleur gesteld door haar uitspraken.
Vriendelijke groet
Corine de Jong.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-11-13 17:03



Gast

#217

2016-11-13 17:05

Hoi!

Je initiatief en je opzet was goed! We hebben met z'n allen hopelijk een steentje bijdragen aan de bewustwording van de rol van de media in deze cultuur-marxistische samenleving.

Gast

#218

2016-11-13 17:49

het gaat mij niet om wit of zwart of blank en bruin om geloof of niet t gaat mij om de tradities van t land, ons nederland. die er altijd zijn geweest en gehandhaafd moeten blijven

Gast

#219

2016-11-13 18:23

Ook in Iran schilderen ze zich zwart maar daar is het cultureel erfgoed. Blijkbaar word er met 2 maten en gewichten gerekend
.

Gast

#220

2016-11-13 18:34

Ja genoeg dus iedereen heeft het wel gelezen en heeft er zijn of haar mening wel over Succes en alles blijft Zwart ook de pieten gisteren in Eindhoven GEWELDIG alles zwart

Gast

#221

2016-11-13 19:07

We moeten ons niet laten kennen en doorzetten.zwarte piet moet blijven...


Gast

#222

2016-11-13 19:08

geert wilders stemmen. ben wel een beetje islam moe en vluchtelingen ziek

Gast

#223

2016-11-13 19:17

Nu maar wachten tot SS een oorlog ontketent. Zoals gewoonlijk loopt de overheid weer achter de feiten aan.
RIP NL

#224 Haatzaaien

2016-11-13 19:24

Zolang minister Ascher wil dat de meerderheid zicht aanpast aan deze minderheid, geef je figuren zoals SS card blanche om steeds verder hun zin door te drijven.


Gast

#225

2016-11-13 20:05

Wat heeft deze petite dan opgeleverd ? Ik vind het een kwalijke zaak dat er niet tegen opgetreden wordt.