>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie >> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<.
Franky van Santen De auteur van deze petitie |
#26 Re: Re: Re: Re: Re:2016-03-06 09:05Bekrompen blijf ik jouw reacties nog steeds vinden en voeg er zelfs een vorm van tunnelvisie aan toe. Blijkbaar laat je je zelf dus ook leiden door een éénzijdige bron van informatie en nieuws voorspiegelingen. Je hebt blijkbaar de speech van een gewone bezorgde inwoonster van Calais niet gezien of gelezen, anders zou je deze dame niet indirekt uitmaken voor leugenaarster. Jouw ogen blijken dus nog niet open gegaan te zijn. Het heeft geen zin om alle negatieve gebeurtenissen rond asielzoekers/vluchtelingen in niet alleen ons land maar in alle landen in Europa te gaan opsommen omdat dat toch wordt afgedaan als "verzonnen" en "gelogen". Jammer genoeg heb je jezelf dus ook blijkbaar niet verdiept in de berichten over de negatieve ontwikkelingen rond asielzoekers en vluchtelingen in ons land en de landen om ons heen. Verder ga ik mijn tijd niet verdoen met het in discussie treden met iemand die anoniem dingen roept en bij gebrek aan feiten iemand, die een andere mening toegedaan is, van repliek gaat dienen met een opmerking als "En leer eens Nederlands !" Uit respekt voor ook jouw mening verwijder ik je commentaren niet, daar ook jij het recht hebt op vrije meningsuiting mits je van dat recht op een respektvolle manier gebruik maakt. |
Gast |
#272016-03-06 10:15om dat ik tegen de opvang ben in Nederland is al voor vang op in de regio |
Gast |
#28 Re: Re: Re:2016-03-06 10:22Nee, dat was ook gewoon een flapdrol |
Gast |
#292016-03-06 10:28Oprotten moeten ze wij willen geen vluchtelingen wij willen betere zorg voor eigen burgers en vooral de ouderen van Nissewaard |
Gast |
#302016-03-06 10:41Wij hebben altijd in spijkenisse gewoond en staan op het punt om terug te keren. Mijn zoontje zit er vlakbij op school en we beginnen nu te twijfelen om alles wel door te zetten om echt terug te komen en om hem daar op school te laten zitten, spijkenisse zal hierdoor veranderen in negatieve zin |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2016-03-06 10:54- Date of removal: 2016-03-06
- Verwijderingsreden:
Gast |
#32 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-03-06 10:57#26: Franky van Santen - Re: Re: Re: Re: Re: Ik hou mijn aan de feiten en laat mij niet op stang jagen door een geblondeerde Führer, een "bezorgde burger" of andere varkensmutsdragers. De feiten zijn benoemd en over het hele internet te vinden. Maar vertel eens: wat zijn die negatieve ontwikkelingen rond asielzoekers en vluchtelingen in ons land? Het enige negatieve dat telkens weer in de media opduikt zijn de rellen en het oproerkraaien van jullie, jullie terrorisme om jullie zin door te drijven, jullie verwoede pogingen om de democratie om zeep te helpen. Als je jezelf vijf seconden de tijd zou nemen om eens logisch na te denken over alle onzin die jullie roepen, dan kun je niet anders dan tot dce conclusie komen dat die onzin gewoon niet kan kloppen. Maar jullie nemen je die vijf seconden niet, omdat jullie om welke reden dan ook niet in staat zijn om een eigen mening te vormen en papegaaien dus veel liever elkaar na. Waarom wachten die gelukszoekers tot er een verschrikkelijke oorlog in hun land woedt voordat ze hierheen komen? Zijn onze uitkeringen werkelijk zo riant dat het zich loont om er je leven voor te riskeren? Is het niet zo dat de overtocht veel meer kost dan je van een uitkering ooit in je leven bij elkaar kunt sparen? Meen je werkelijk dat alle asielzoekers nog dommer zijn dan jullie? Succes met nadenken! |
Gast |
#332016-03-06 11:07Omdat ik tegen het beleid van de regering ben,betreffende opvang asielzoekers.En zeker in onze woonplaats geen Asielzoekersopvangcentrum wens. |
Gast |
#342016-03-06 11:08Omdat deze besturen eerst eens moeten zorgen voor sociale huur, goede zorg voor iedereen en met name de ouderen. Voor al deze dingen is er al geen geld dus laat staan van het subsidiëren van asielzoekers. Tevens is vast komen te staan dat dit geen asielzoekers maar gelukzoekers zijn die veel overlast veroorzaken en ook de vrouwen lastig vallen. Tevens kunnen ze schijnbaar ook niet van minderjarigen afblijven. Dus opzouten ermee. |
#36 Re: Re: Re:2016-03-06 11:22Rechten van de vrouw bestaan in de Islamitische cultuur niet. Ben het zeker eens met het feit dat het roepen van "Daar moet een piemel in" zeker ook NIET respektvol naar de vrouw is. Moet hierbij wel opmerken dat ik bij het roepen van deze vrouw-respektloze leus zelf toevallig ook aanwezig was, toen Geert Wilders in Spijkenisse was. Degene die dat toen riep is, naar mijn mening, niet veel beter als de aanhangers van de Islamitsche "cultuur". Degene die dit tegenover vrouwen roept getuigt van weinig ontwikkeling op intelectueel niveau. Gelukkig was dit daar maar een éénling. Maar de aanhangers van het Islamitsche geloof zijn geen éénlingen, dat zijn er ettelijke miljoenen. Ik ben zelf van mening dat de Islamitische cultuur NIET in onze samenleving past. |
#37 Re:2016-03-06 11:26Dank voor je respektvolle reaktie Ron Noorda. |
Gast |
#382016-03-06 11:37Omdat ik denk dat deze mensen zich niet kunnen vinden in onze cultuur ,Normen en waarde en omgangs en levens vormen onze vrijheid en onze cultuur druist in tegen alles waar zij voor staan.en het is al.meerdere malen in de praktijk bewezen dat de twee culturen met elkaar botsen .maar ook wil ik dat mijn dochter veilig over straat kan gaan en op haar fiets naar school kan gaan. |
#39 Re: Re:2016-03-06 11:39"Gast" Het is zeker dat de Nederlandse burgers elke 4 jaar de kans op inspraak hebben door hun stem te laten horen en een keuze te maken tijdens de verkiezingen van het kabinet. Verder is vrije meningsuiting een zwaar bevochten recht in onze huidige democratie. Dat betekend wel dat dat verworven recht op een respektvolle manier gebruikt moet worden. Het uitmaken van een ander persoon, naar aanleiding van zijn of haar mening, voor "Droplul" is, naar mijn mening, niet respektvol. Je kan aan de reactie van de persoon in kwestie niet bepalen of hij gebruik gemaakt heeft van zijn stemrecht en / of welke keuze hij daarbij gemaakt heeft. Ook jij hebt recht op het uiten van je mening, en ik hoop daarom dat je dat ook op een respektvolle manier doet. Met mij mag je ook gerust in discussie gaan. Daarbij zal ik jouw mening ook respekteren en je in je waarde laten. |
#40 Re: Re: Re: Re:2016-03-06 11:40Precies ! Dank voor je reactie. |
Je blijft je rot lachen met die stumperds |
#41 Re: Re: Re: Re: Re:2016-03-06 12:57 |
Gast |
#422016-03-06 13:12Europa, Nederland en Spijkenisse moeten een totale vluchtelingen en migranten invoeren. |
Gast |
#442016-03-06 13:48ik ben banger voor het asociale schreeuwvolk (en HUN normen en waarden) hier dan die paar asielzoekers. Het zijn maar 250 mensen! |
Gast |
#462016-03-06 15:50Veiligheid is niet gegarandeerd. Er kan geen goede screening uitgevoerd worden op de personen die hier asiel aanvragwn |
Gast |
#472016-03-06 16:55Omdat het vluchtelingen probleem ons word opgedrongen en we beter deze mensen daar kunnen laten waar ze horen. |
Gast |
#482016-03-06 19:15Er komen te veel acz moeten woning kosten onze belastinggeld allemaal moslims zijn er al veel te veel. |
Gast |
#50 Re:2016-03-06 20:39En welk kwaad hebben die in de zin, denk je? Behalve het opkomen voor eigen volk en vaderland? |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5745 Gemaakt: 2025-08-18
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1951 Gemaakt: 2025-07-23
NEE tegen een AZC Hoorn
1868 Gemaakt: 2024-09-21
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3670 Gemaakt: 2024-10-23
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
460 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
743 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3824 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
236 Gemaakt: 2025-08-10
Online stemmen ALV BEN
97 Gemaakt: 2025-08-22
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
93 Gemaakt: 2025-08-20
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
86 Gemaakt: 2025-08-15
Respect or Revolt
76 Gemaakt: 2025-08-22
Motie BEN
186 Gemaakt: 2025-08-14
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1431 Gemaakt: 2025-04-08
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
39 Gemaakt: 2025-08-22
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
229 Gemaakt: 2025-08-10
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14
de Tuinwijk terug leefbaar maken
20 Gemaakt: 2025-08-20
Geen 17.7 hectare glastuinbouw Marisbaan
35 Gemaakt: 2025-07-22