>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

De bewoners van Spijkenisse - Gemeente Nissewaard zijn tegen de komst van een asielzoekerscentrum in Spijkenisse !

Om de volgende reden :

1 > Zorgen rond de openbare orde en veiligheid van vooral vrouwlijke bewoners, kinderen en ouderen !

2 > Zorgen rond de toename van crimminaliteit !

3 > Zorgen rond een mogelijke Islamatisering van een nu nog leefbaar Spijkenisse !

4 > Zorgen om mogelijk waarde daling van de koopwoningen en de verkoop ervan !

5 > Zorgen rond het probleem van de sociale huurwoningen, wanneer ook hier straks asielzoekers voorrang gaan krijgen bij het verkrijgen van een sociaal huurwoning t.o.z. van de Nederlandse autochtone bewoners van Spijkenisse en Gemeente Nissewaard !

Onze huidige overheid / kabinet heeft met haar beleid al laten zien dat het niets om onze eigen burgers geeft, ONZE cultuur, gebruiken, normen & waarden worden ondermijnd door de komst van asielzoekers - economische vluchtelingen die de cultuur en wetten van de Islam volgen, waarin vrouwen worden onderdrukt, ongelovigen en mensen met een andere sexule geaardheid worden gediscrimineerd en mishandeld en volgens de richtlijnen van de Islam moeten worden vernietigt. In de Islamitische cultuur geen plaats is voor democratie. Zo'n cultuur en de mensen die deze cultuur aanhangen willen de bewoners van Spijkenisse en de Gemeente Nissewaard niet !

De burgemeester van Spijkenisse volgd blijkbaar het anti-eigen burgers-beleid van het huidige kabinet en hoort de stem van haar bewoners dus ook niet !

Komst asielzoekerscentrum is al besloten door deze burgemeester !