>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Gast

/ #32 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-03-06 10:57

#26: Franky van Santen - Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik hou mijn aan de feiten en laat mij niet op stang jagen door een geblondeerde Führer, een "bezorgde burger" of andere varkensmutsdragers.

De feiten zijn benoemd en over het hele internet te vinden. Maar vertel eens: wat zijn die negatieve ontwikkelingen rond asielzoekers en vluchtelingen in ons land? Het enige negatieve dat telkens weer in de media opduikt zijn de rellen en het oproerkraaien van jullie, jullie terrorisme om jullie zin door te drijven, jullie verwoede pogingen om de democratie om zeep te helpen.

Als je jezelf vijf seconden de tijd zou nemen om eens logisch na te denken over alle onzin die jullie roepen, dan kun je niet anders dan tot dce conclusie komen dat die onzin gewoon niet kan kloppen. Maar jullie nemen je die vijf seconden niet, omdat jullie om welke reden dan ook niet in staat zijn om een eigen mening te vormen en papegaaien dus veel liever elkaar na.

Waarom wachten die gelukszoekers tot er een verschrikkelijke oorlog in hun land woedt voordat ze hierheen komen? Zijn onze uitkeringen werkelijk zo riant dat het zich loont om er je leven voor te riskeren? Is het niet zo dat de overtocht veel meer kost dan je van een uitkering ooit in je leven bij elkaar kunt sparen? Meen je werkelijk dat alle asielzoekers nog dommer zijn dan jullie?

Succes met nadenken!