>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Franky van Santen
De auteur van deze petitie

/ #26 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-03-06 09:05

#20: - Re: Re: Re: Re:  

Bekrompen blijf ik jouw reacties nog steeds vinden en voeg er zelfs een vorm van tunnelvisie aan toe. Blijkbaar laat je je zelf dus ook leiden door een éénzijdige bron van informatie en nieuws voorspiegelingen. Je hebt blijkbaar de speech van een gewone bezorgde inwoonster van Calais niet gezien of gelezen, anders zou je deze dame niet indirekt uitmaken voor leugenaarster. Jouw ogen blijken dus nog niet open gegaan te zijn. Het heeft geen zin om alle negatieve gebeurtenissen rond asielzoekers/vluchtelingen in niet alleen ons land maar in alle landen in Europa te gaan opsommen omdat dat toch wordt afgedaan als "verzonnen" en "gelogen". Jammer genoeg heb je jezelf dus ook blijkbaar niet verdiept in de berichten over de negatieve ontwikkelingen rond asielzoekers en vluchtelingen in ons land en de landen om ons heen.

Verder ga ik mijn tijd niet verdoen met het in discussie treden met iemand die anoniem dingen roept en bij gebrek aan feiten iemand, die een andere mening toegedaan is, van repliek gaat dienen met een opmerking als "En leer eens Nederlands !"             Uit respekt voor ook jouw mening verwijder ik je commentaren niet, daar ook jij het recht hebt op vrije meningsuiting mits je van dat recht op een respektvolle manier gebruik maakt.