>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Gast

#51 Re: Re:

2016-03-06 23:46

#50: - Re:  

Welk kwaad die in de zin hebben? Ben blij dat je het vraagt.

• Auto's van politici in brand gestoken
  • Ruiten ingegooid bij AZC's en woonhuizen van politici
  • Brandbommen naar AZC's gegooid
  • Vuurwerkbommen naar mensen gegooid
  • Asielzoekers bedreigd
  • Georganiseerde aanval op AZC
  • Eieren en stenen gooien naar asielzoekers en voorstanders van vluchtelingenopvang
  • Voorstanders van vluchtelingenopvang aangevallen
  • Verbaal geweld richting asielzoekers
  • Hakenkruizen op AZC's geschilderd
  • Doodsbedreigingen verstuurd aan politici
  • Woningen van statushouders vernield en beklad
  • Chantage
  • Varkenslijken in bomen gehangen
  • Dode muizen door brievenbussen gegooid bij statushouders
  • Kogelbrieven verstuurd aan politici
  • Gebouwen vernield waar opvang gevestigd zou worden
  • Kinderen van politici bedreigd
  • Informatiebijeenkomsten en raadsvergaderingen verstoord en daardoor de gang van de democratie onmogelijk gemaakt
  • Ongeregeldheden en vernielingen bij protestacties
  • Onterechte aangiftes tegen asielzoekers
  • Onjuiste beschuldigingen gericht aan asielzoekers

Moet ik werkelijk verder gaan? Is dat "opkomen voor volk en vaderland" denk je? Wie denk je dat iedere keer weer de rotzooi achter jullie mag opruimen? De samenleving dus. Je bent bedankt!

Gast

2016-03-07 10:33

omdat we al vol zitten en de crime dan als een raket omhoog gaat en onze dochters zich bedreigt voelen

Gast

#53 Re:

2016-03-07 13:29

#52: -  

Dan zuip ook niet zoveel!

Gast

2016-03-08 18:24

Omdat het steeds dichter in de buurt komt

Gast

2016-03-08 19:59

om dat ik dat tuig gewoon hier niet moet hebben

Gast

2016-03-08 20:54

Omdat ook mijn familie in Spijkenisse woont.
En dat ik ook vindt dat er naar de bewoners geluisterd moet worden voor dat er besluiten genomen worden.

Gast

2016-03-08 22:10

Ik heb deze petitie getekend omdat ik niet sta te wachten op gelukzoekers. Ik ben zelf 19 jaar ik zit zelf bijna in de schulden en waarom me ouders hebben het niet breed ik moet van mijn salaris en studiefinancering al mijn rekeneningen betalen en deels boodschapen doen nouw dat haal ik niet ik sta altijd in de min. Deze gelukzoekers komen hier met de nieuwste van de nieuwste telefoontjes of ipads en maken selfies als ze aangekomen zijn aan land ? En dan komen ze hier zielig doen dat ze helemaal niks hebben ?? Ze lopen te zeiken dat het eten hier niet lekker is of b.v.b kleding die ze krijgen wat krijg je daar van tehoren nee het is niet mooi ik wil iets wits hebben of nee ik ga niet met een wijden broek lopen! Zijn ze helemaal gek geworden je moet blij zijn met wat je krijgt maar nee wat doet de regering nee kom maar we passen alles wel aan! Wat deze mensen krijgen allemaal in een week moeten wij (onze eigen burgers ) een maand lang voor werken of zelfs 2 of 3 ect. De vrouwen met kinderen mogen hier komen de mannen mogen terug en vechten voor hun land hetzelfde wat hier gebeurden in de oorlog alle mannen vochten voor hun land en vrouw en kinderen waren veilig.

Gast

2016-03-08 23:09

Is niet normaal bijna in n woonwijk vlak bij winkels zwembad ed vreselijk

Gast

2016-03-09 10:30

Omdat ik denk dat mijn en dat van vele ander meisjes en vrouwen het woon en leef genot in de gem nissewaard behoorlijk in gevaar komt .

Anonymous

#60 Re:

2016-03-09 10:49

#57: -  

Over welke oorlog heb jij het? De Tweede Wereldoorlog heeft in Nederland welgeteld vijf dagen (!) geduurd. Daarna was Nederland vijf jaar lang bezet en geen enkele meer vrouw veilig, terwijl geen enkele man nog vocht (buiten een handjevol verzetsstrijders, maar die hebben eerder vrouwen in gevaar gebracht dan beschermd).

Niet zo verstandig om over geschiedenis te kwekken als je er de ballen verstand van hebt.

En dat geldt ook voor de rest van je verhaal. Je hebt duidelijk helemaal nergens verstand van, overal commentaar op en kent geen enkel feit. Zet in plaats van haatzaaiende berichtjes op het internet liever een varkensmuts op. Past beter bij je.

Gast

2016-03-09 10:50

Democratie

Gast

2016-03-09 11:42

Ik woon in Spijkenisse noord en voorzie grote problemen in onze wijk.....op het plateau de scholen en de leefbaarheid.

Gast

#63 Re: Re:

2016-03-09 11:53

Duidelijk antwoord van de DSDA: geweld, dus. Jammer overigens dat meneer de Zwaan ook in het Frans niet spellen kan…

Gast

#64 Re: Re:

2016-03-09 11:56

Het boodschappenlijstje van de vredelievende DSDA. Nee hoor, niks geen kwaad in de zin… Of wat denk jij waar die voor willen "trainen"? Een potje biljart?

Anonymous

#65 Re: Re:

2016-03-09 12:11

Jij zou je liever eens moeten afvragen waarom jij de fascistische stormtroepen kost wat kost wilt goedpraten.

Gast

2016-03-09 12:31

Omdat ik niet tegen mensen ben die vluchten vanwege oorlog in hun eigen land maar wel tegen economische vluchtelingen die in ons land profiteren van luxe en het onze samenleving schade toebrengt in de vorm van geweld, misdrijven, en andere criminele activiteiten.

Gast

2016-03-09 14:20

Laten we maar eerst eens aan onszelf denken en daarna aan een ander.

Gast

2016-03-09 14:43

Het is genoeg. Het word te gek

Gast

#69 Re:

2016-03-09 19:29

#66: -  

Over welke luxe heb jij het? Ken je de luxe van de dooorsnee uitkeringstrekker?

Anonymous

#70 Re:

2016-03-09 19:30

#67: -  

Hebben jullie ooit iets anders gedaan dan?

Voor wie zich nog afvraagt wat voor kwaads de bezorgde burger in de zin heeft

#71 Varkensmutsendragers onder elkaar:

2016-03-09 19:35

Einde DTG door onenigheid en geweld tegen 'overloper'

Geplaatst op 08 maart 2016   Laatste update   09 maart, 11:04

ENSCHEDE - Interne onenigheid over de te varen koers en de overstap van DTG’ers naar een andere actiegroep hebben geleid tot het abrupte einde van actiegroep Demonstranten Tegen Gemeenten (DTG). De van oorsprong Enschedese club is in de afgelopen dagen uit elkaar gevallen.

Afgelopen vrijdagavond kwamen de problemen binnen DTG tot een uitbarsting. Een vooraanstaand ex-lid uit Enschede stapte - samen met zeven anderen - over naar de Dutch Self Defense Army (DSDA), een actiegroep die zich net als DTG onder meer afzet tegen de Nederlandse asielpolitiek. Zijn 'transfer' werd hem binnen DTG niet in dank afgenomen.

Aanhoudingen
Vrijdagavond kwamen er daarom vier mannen, waaronder twee DTG-kopstukken, naar zijn huis. Daar vernielden ze zijn voordeur. Er vielen geen gewonden, maar er werd wel aangifte gedaan van de vernieling. Zaterdagavond wist de politie de vier mannen aan te houden, omdat bewakingscamera’s van het slachtoffer het incident filmden. Deze beelden zijn overgedragen aan de politie. Het gaat om Enschedeërs van 17, 40, 41 en 46 jaar.

'Aanslag'
Een woordvoerder van DSDA spreek over een 'aanslag op een van onze nieuwe leden'. Volgens DSDA zijn ex-DTG’ers welkom om zich bij hun aan te melden, maar hoeft de voormalige top van DTG dat niet te doen. ,,Wie geweld gebruikt tegen een van ons willen we er niet bij hebben.” Volgens de woordvoerder hebben inmiddels nog zes DTG’ers zich bij DSDA gemeld.

Bron: Tubantia

Anonymous

2016-03-09 19:38

#71: Voor wie zich nog afvraagt wat voor kwaads de bezorgde burger in de zin heeft - Varkensmutsendragers onder elkaar: 

Toch goed nieuws als ze mekaar in elkaar beuken? Doen ze eindelijk toch eens iets voor de veiligheid van ons vaderland.

Gast

2016-03-09 19:56

Laatst stond mijn dochter van zeven aan de deur te jengelen. Ze wilde naar binnen, want ze had het koud zei ze. Nou mooi niet zei ik haar, blijf maar lekker buiten, daar is niets mis mee. Mijn buren denken er trouwens net zo over.  Niet veel later zei ze dat ze honger had. Ja doei, zei ik. Als je haar de kans geeft vreet ze heel je koelkast leeg, dus gaf ik haar niets. Mijn buurvrouw gaf haar ook niets. Toen was het nacht en wilde ze graag naar binnen- en in een bed slapen!  Tjongejonge, wat een wensen. En ja hoor, toen begon het gedrein. Over bang zijn voor dit en bang zijn voor dat. Al snel wilde ze daarna huilend en in paniek weten wat ze verkeerd had gedaan.  Ik heb daar voor de verandering maar eens geen antwoord op gegeven en een extra dik slot op mijn deur gezet.  Ze moet zich verdorie maar eens aanpassen, het zijn mijn huisregels! Het is mijn huis! Ik bepaal wie hier binnen komt en niet zij!  Niet veel later werd ze ziek en vroeg ze om medicijnen. Nou, nee dus.  Pleur op!  slaap buiten!  eet lekker niets! zoek het zelf maar uit!

(….)

Natuurlijk is dit niet echt!  Maar voel je vooral niet getroost of opgelucht, want een groot deel van Nederland denkt er namelijk wel zo over als het om andermans kinderen gaat. Syrische kinderen. Vluchtelingenkinderen. Ze staan voor onze deur en helemaal NIEMAND!!! ik herhaal NIEMAND! doet open!  Ook de buren niet!  Ze hebben honger!  Zijn bang!  moe!  hebben kapotte voetzooltjes! en in doodsnood!

Keer op keer vraag ik me af, wie ons in vredesnaam zo heeft opgevoed?  Welke belachelijke normen en  waarden hebben ons in de loop der jaren tot op het bot ontmenselijkt?  Want zijn we nou helemaal van de pot gerukt!  een stelletje lamstralen zijn we! Doe die klote poort open en help! Kinderen, ouders, grootouders en ja, ook die mannen! Geef eten! Breng tenten, dekens of biedt onderdak! Waar in VREDESNAAM wachten we nog op? Op Rutte? Het is winter RANDDEBIELEN! Het zijn kinderen!!! oorlogskinderen! Weet je nog ´Warchild´ enzo?  Bladibla.. ´We are the world´.  Huiliehuilie..  ´Imagine´ .

Tja en dan wordt het maar een tijdje stervensdruk!  Sterke schouders dragen nou eenmaal de zwaarste lasten en dat heb ik niet eens zelf verzonnen. Kondig desnoods een noodverordening af, het is oorlog verdomme en wij zijn in vrede! Claim alle leegstaande boven- en zolderkamers!  Onteigen schuren, leegstaande loodsen, kantoorgebouwen, garageboxen, vakantiebungalows en richt Paleis Soestdijk in als noodlocatie! Who cares! Het Binnenhof? voor mijn part! Gebruik alle gelden van de staatsloterij, de vriendenloterij, de lotto, bingo en God mag weten welke nog meer. Kerkcollectes, ontwikkelingsgelden! Waar zijn al die christenen als je ze nodig hebt?  en God ja,  wat zal Hij ziek van ellende vanaf een donderwolk naar zijn volgevreten mislukte volgelingen kijken. Ik weet niet wat ik erger vind, de dreiging van de islam of het falen van het christendom? Is dit waar welvaart, geluk en voorspoed ons brengt?  Is dit de identiteit waar we zo trots op moeten zijn?  Is dit het fantastische oranje gevoel? van buitensluiten en complete gezinnen laten sterven in ruil voor ons rood-wit-blauw geluk?

W-A-L-G-E-L-I-J-K!

Ik wil daarom geen sentimenteel woord meer horen op 4, 5 en ook niet op 6 mei. Geen één minuut stilte meer, maar twee minuten oorverdovend protestkabaal. Anne Frank kan ook de pot op! Dat is verleden tijd.  Het is 2016 en we hebben nu Ayan Kurbani, die al onze tekortkomingen symboliseert.

Ik hoop dan ook dat iedereen die dit leest, zich achter de oren krabt.  Ik hoop dat iedereen even niet links, of rechts wil zijn. Niet wit of zwart wil zijn. Niet rijk of arm wil zijn. Niet slim, religieus of atheïst wil zijn. Laten we voor één keer in ons gezamenlijke leven menselijk zijn en dit gezamenlijk doen. Handen ineen!  En stop in vredesnaam eens even de assh0le uit te hangen of de betweter. Laten we als klein land weer iets heel stoers gaan doen. Iets waar de hele wereld nog eeuwen over kan napraten.  Iets wat niemand ooit voor mogelijk hield. Tegen alle verwachtingen in. Om nadien trots over te kunnen vertellen.

Over naastenliefde. Filantropie. Barmhartigheid desnoods. Uit naam én respect voor het mensenleven. Ook voor de allerkleinste.

Gast

2016-03-10 07:46

Ik vrees voor.mijn mooie.meiden en voor.me zoon deze mannen hebben geen respect voor onze vrouwen maken oorlog omdat ze dat gewend zijn zijn wij nog veilig in onze bikini aan het hartelkanaal slaan ze me zoon om niks in elkaar hebben ze respect voor mijn geloof ????

Gast

#75 Re:

2016-03-10 07:51

Het zijn vooral vussen.met mannen dienaankomen hun vrouwen en kinderen hebben ze daarngelaten hoor !!!! Goudzoekers is strijders daar ben ik op tegen