>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie >> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<.
Gast |
#76 Re: Re:2016-03-10 12:59Heb je ook een Nederlandse versie van dit bericht? Plaats die dan a.u.b. |
Gast |
#772016-03-10 13:10De veiligheid en de kans op overlast in het algemeen en er is een school vlak bij met kinderen waar ook jonge dames met de leeftijd van 12 t/m 16 hoe zit het met hun veiligheid. Als de evt.toekomstige inwoners overal mogen rond lopen,ook die jonge mannen die niets gewend zijn en de vrouw zien als iets wat niets waard is. |
Gast |
#78 Re: Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven2016-03-10 13:12#3: - Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven Juist vecht voor je vrijheid neem je verantwoording, vlucht niet als een laffe hond met de staart tussen de benen. |
Gast |
#792016-03-10 13:53gemeente moet eens meer sociale woningen bouwen voor onze mensen alle huren vliegen hier omhoog de wacht tyden voor huizen zijn heel erg lang ook criminaliteit vliegt omhoog mensen durven daarlijk nog geen eens op straat het zal 1 grote puinhoop worden |
Gast |
#802016-03-10 16:37Overheid en lokaal bestuur heeft geen oog meer voor eigen bevolking. Echte vluchtelingen welkom, maar profiteurs die ons zorgvuldig opgebouwde systeem om zeep helpen mogen hier niet welkom zijn. Zolang de overheid en lokaal bestuur geen moeite doet om deze twee groepen te scheiden ben ik tegen het opnemen van mensen uit een andere cultuur waarvan niemand weet of ze hier terecht of onterecht zijn. |
Gast |
#812016-03-10 16:41Zomaar grote groepen uit andere culturen importeren zonder controle of het daadwerkelijk om vluchtelingen gaat of om profiteurs kan en mag niet gebeuren. Landelijke en lokale politiek moeten onze belangen ook respecteren en niet alleen die van andere die hier nooit iets bijgedragen hebben. Eerst een goed controlesysteem en daarna hulp. Niet andersom. |
Gast |
#83 Re:2016-03-10 18:00Puinhoop, veroorzaakt en gemaakt door varkensmutsendragers. Als je dat maar onthoudt. |
Gast |
#84 Re: Re: Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven2016-03-10 18:07#78: - Re: Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven De laffe hond is degene die hier, veilig achter zijn pc-tje of smartphone, mensen doodwenst. Die wenst dat kinderen niet langer meer een vader hebben, vrouwen hun echtgenoot kwijt raken, moeders hun kinderen verliezen, omdat de lafaard achter het pc-tje en de smartphone niet in staat is om enige menselijke gevoelens te hebben. Je zou echt beginnen hopen dat hier ook eens de pleuris uitbreekt. Kijken waar dan die helden zijn, of die dan ook heldhaftig tot de dood vechten tegen de vijand en vrouw en kinderen dan maar in de steek laten. Weet je trouwens wie die vijand is? Tegen wie moet er gevochten worden in Syrië, om het maar eens tot dat land te beperken. Tegen het leger van Assad? De rebellen? IS? De westerse coalitie? Van alle kanten vliegen die mensen de kogels om de oren en vallen de bommen op hun hoofd. Wie is de vijand? Of denk je dat het minder pijn doet als de granaat van de VS of Rusland komt dan wanneer die van Assad of de IS komt? Hoe achterlijk zijn jullie eigenlijk? |
Gast |
#852016-03-10 21:13omdat ik ook in Spijkenisse noord woon ik durf nu nog alleen over straat maar ik denk dat niet lang meer duurt als vrouw ben je toch kwetsbaar |
Gast |
#862016-03-11 09:10Holland moet Holland blijven! |
Gast |
#872016-03-11 09:57Ik denk dat dit geen oplossing is. 250 mensen van verschillende nationaliteiten in 1 kantoorpand. Dat is vragen om moeilijkheden. En ik vrees voor de veiligheid van de scholieren die daar op de bus staan te wachten. Verbouw eens een pand voor onze dakloze gezinnen maar dat gebeurt niet. Die worden naar het leger des heil gestuurd waar maar 2 familie kamers zijn en een wachtlijst voor maanden staat. Die kunnen onder de brug slapen en vreemdelingen met trauma's die vangen we op? Dit is discriminatie van de bovenste plank. En waarom? Omdat wij Europeanen zijn!!! |
Gast |
#89 De logica van de varkensmutsendragers:2016-03-11 11:53De Vlaamse zender Vier heeft voor het programma ‘Terug naar eigen land’ een aantal Bekende Vlamingen (BV-ers) meegenomen naar oorlogsgebied in het Midden-Oosten. Er werd onder meer een bezoek gebracht aan het front waar de bommen van geallieerden vallen en aan een vluchtelingenkamp. Een van de deelnemers is Veroniek Dewinter, dochter van de beruchte voorman van het Vlaams Belang, die de meeste opvattingen van haar vader deelt. Een ander is de politica Zuhal Demir, kind van alevitische Turkse ouders en politica voor de rechtse Vlaams nationalistische N-VA. Beiden moeten niet zoveel hebben van vluchtelingen, of in ieder geval niet als ze moslim zijn. Beiden geloven ook in het sprookje van een islamitische machtsovername in Europa. In het eerste fragment is een discussie op de achterbank te zien, in het tweede een bezoek aan het front waar ze uit veiligheidsoverwegingen begeleid worden door een Australische ex-militair en in het laatste fragment ontmoeten ze een vluchtelingengezin waarvan de vader is vermoord door een sluipschutter. De kinderen vertellen een hartverscheurend verhaal. Niet alleen hun vader is vermoord maar ook hun toekomst. Dewinter vindt het moeilijk om bij haar standpunt te blijven. Haar conclusie luidt ongeveer: Ja die mensen zou je moeten helpen, maar ja dan zou je iedereen moeten helpen en omdat je niet iedereen kunt helpen moet je deze mensen ook niet helpen. Het is een alles-of-niets logica op grond waarvan alle ziekenhuizen overal gesloten kunnen worden en de ambulances in de garage kunnen blijven. Maar ja, het is gevoel he, dus dan tellen logica en feiten niet. |
![]() Anonymous |
#90 Re:2016-03-11 11:56Zullen we Holland dan eindelijk maar eens afsplitsen van Nederland? Hoeven we ook nooit meer uit te leggen in het buitenland dat Holland en the Netherlands hetzelfde zijn. |
Gast |
#91 laffe hond2016-03-11 16:18#84: - Re: Re: Re: nergens heen gewoon voor je vaderland sterven Nee je bent een held als je vrouw en kinderen achter laat daar waar kogels van alle kanten komen en bommen in groote hoeveel heden neer komen. En over de opmerking veilig achter de pc of smartphone, jammer dat u de geschiedenis niet weet van dit persoon welke dit schrijft,wel makkelijk schrijven over iemand waar je niets van weet. |
Gast |
#922016-03-11 17:08Ik zou mij niet meer veilig voelen in mijn eigen woonplaats als er hier asielzoekers komen. Ik heb mijn vriend al gevraagd om pepperspray. |
Gast |
#93 Re: laffe hond2016-03-11 17:18Weet jij de achtergrond van degene die volgens jou zo gemakkelijk schrijft over iemand waar hij/zij volgens jou niets van weet? DAN DOE OOK NIET ZO DOM! En leer eens Nederlands! |
Gast |
#942016-03-11 17:38Eigen volk staan al jaren op wachtlijst criminaliteit wordt erger! Is al veel te vol hier |
Gast |
#952016-03-11 22:03Ik wil dat mijn kinderen kleinkinderen veilig kunnen blijven wonen |
Gast |
#972016-03-12 13:22Ik onderteken deze petitie omdat alles alleen nog maar draait om geld. Dit azc/avo is niet om deze "zielige" mensen een plek te geven, maar voor de gemeente om er iets aan te verdienen. Wij zijn het spuugzat, dat er nergens meer naar de eigen burgers wordt geluisterd en alles er maar doorheen wordt gedrukt! Mijn kinderen mogen straks niet meer naar Spijkenisse toe, goed ook voor de (toch al zo weinige) winkeliers daar.... Ga vooral zo door .. |
Gast |
#982016-03-12 18:00veiligheid in gevaar. andere cultuur past niet bij ons jammer voor de echte vluchtelingen.Er zijn veel die niet uit oorlogs gebied komen criminelen tuig |
Gast |
#1002016-03-12 20:53Veiligheid? Voor wie? Wie moet er angst hebben voor zijn veiligheid? Denk toch een keer na voordat je je achterlijke scheur opentrekt!
|
|
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gort over de grens moet blijven.
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5736 Gemaakt: 2025-08-18
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1945 Gemaakt: 2025-07-23
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3654 Gemaakt: 2024-10-23
NEE tegen een AZC Hoorn
1804 Gemaakt: 2024-09-21
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
457 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
741 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3813 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
234 Gemaakt: 2025-08-10
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
92 Gemaakt: 2025-08-20
Online stemmen ALV BEN
88 Gemaakt: 2025-08-22
Motie BEN
186 Gemaakt: 2025-08-14
Respect or Revolt
73 Gemaakt: 2025-08-22
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
77 Gemaakt: 2025-08-15
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1431 Gemaakt: 2025-04-08
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
36 Gemaakt: 2025-08-22
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
229 Gemaakt: 2025-08-10
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14
de Tuinwijk terug leefbaar maken
20 Gemaakt: 2025-08-20
Geen 17.7 hectare glastuinbouw Marisbaan
35 Gemaakt: 2025-07-22