>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Gast

2016-03-14 09:03

Omdat ook ik mijn kinderen veilig wil laten opgroeien.
De grenzen moeten dicht !

Gast

#102 Re: Re: laffe hond

2016-03-14 09:05

#93: - Re: laffe hond 

Ja is een oom van mij en deze is in libanon geweest en nog meer buitelandse missie's van defensie.

Gast

#103 Re: Re: Re: laffe hond

2016-03-14 12:06

#102: - Re: Re: laffe hond 

En teruggekomen voordat de rotzooi daar was opgelost? Laffe hond.

Gast

#104 De superioriteit van de ECHTE helden:

2016-03-16 12:07

PSV-supporters vernederen bedelaars in Madrid

So much voor de superieure joods-christelijke beschaving. PSV-supporters vernederen bedelaars in Madrid door hen op een plein muntjes toe te werpen. Een van de supporters is bereid kleingeld te geven aan een bedelaar, maar ze moet dan wel even opdrukken. De praktische uitwerking van het neoliberalisme op straatniveau, zeg maar. Zijlstra zou er trots op zijn.

Video

Have I woken up in an alternate universe where everyone is a f*ckwit or something? https://t.co/RSf56Mzbc1

— Kyle Glen CN (@K_JG1992) March 16, 2016

Trieste situatie in het centrum van Madrid: PSV-supporters lachen bedelaarsters uit en bestoken ze met muntjes. pic.twitter.com/XJrf7wNEFT

— Awaydays NL (@AwaydaysNL) 15 maart 2016

Een PSV-supporter is bereid kleingeld te geven aan een bedelaar, maar ze moet dan wel even op het plein opdrukken. pic.twitter.com/9TTtjbVmCv

— Awaydays NL (@AwaydaysNL) 15 maart 2016

Gast

#105 Re: Re: laffe hond

2016-03-16 14:24

#93: - Re: laffe hond 

Sorry U heeft het over het nederlands leest U dan even uw twee laatste reactie's terug,over goede gramatica gesproken.

U vroeg zich af of ik weet wie dit persoon is ,ja me opa die heeft in de tweede wereld oorlog gevochten.

Gast

#106 Re: Re: Re: laffe hond

2016-03-16 22:46

#105: - Re: Re: laffe hond 

Leer eens Nederlands!

Gast

#107 Ik stop met deze Re: Re: Re: Re: laffe hond

2016-03-17 19:08

#106: - Re: Re: Re: laffe hond 

Ik stop met dit gesprek, jammer dat ik door een analfabeet gesommeerd word om Nederlands te leren.

Maar ja het maakt U waarschijnelijk niet uit dat u pensioen in gaat leveren om deze ecomonischse welvaart zoekers hier net zo goed Nederlands te leren als u.

Ik heb liever dat de kinderen welke nu op school zitten wel het ABN leren zoals de meeste Nederlanders dat vroeger op school deden, toen er nog respect was voor de onderwijzer.

Rest mij nog U  met de tijd een leuk pensioentje, toe te wensen en een paar niet Nederlands sprekende buren welke niet hoeven te werken omdat u betaald voor hun onderhoud.

GEGROET

Gast

#108 Re: Re:

2016-03-23 09:53

#90: - Re:  

In welk eel vangen we dan de echte vluchteling op en in welek deel de economische vluchteling???

Gast

2016-08-24 13:37

Wereldwijd gebeuren er nu vervelende dingen. Zo ook in onze eigen gemeenschap. Lange wachtlijsten voor woningzoekenden , wachtlijsten voor de voedselbank , lange wachtlijsten voor begeleid wonen. Dus wil dat ons eigen volk eerst word geholpen zodat eerst onze maatschappij ook beter word.