NEE tegen 600 asielzoekers in Kasteel Bijstervelt te Oirschot


Gast

#326 Re: Re: Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-07 11:47

#323: - Re: Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!! 

 Vraagt mij ook niemand wat ik vind van wat de nieuwe bewoners van mijn vroegere huis ervan gemaakt hebben. Is dus geen enkel criterium.

Bovendien geloof ik er geen snars van dat de paters de opvang van asielzoekenden zouden weigeren. Als toch iets een Christelijk beginsel is, dan is het dat wel. Niet Oirschots, dat is wel duidelijk, maar wel Christelijk.


Gast

#327 Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-07 13:03

#300: De Oirschotse kiezer !!! - de gemeente-raad is NU aan zet !!!!! 

 Hebben de spelers in het huidige college nu ook het lef om openlijk te vertellen waarom ze deze onverantwoordelijke plannen zouden steunen?

Ik weet nu in elk geval waar ik de volgende keer op zal stemmen, niet op de partijen die NIET willen zorgen voor veiligheid in Oirschot.

Zojuist op Youtube eens gezocht op AZC en ongeregeldheden.... wat je dan ziet spreekt boekdelen.   De raad in Oirschot wacht tot die hier ook komen en zullen dan verbaasd reageren...Goh wie had dat nou verwacht...


Gast

#328

2015-04-07 13:16

Omdat niemand in mijn wijk-gemeente incl. wijzelf asielzoekers in zijn achtertuin wil hebben..wijzelf zoeken huisvesting en das al een bijzondere moeilijke opgave in deze moeizame werkende gemeente..daarnaast vertrouwen wij deze ZOGENAAMDE asielzoekers totaal niet. .er zitten geheid moordenaars tussen en er daarnaast is er totaal geen toekomst voor (de goeie) mensen hier en zijn geen banen en er komen dus enorme problemen mee en dat terwijl we zelf al in de problemen zitten. .daarnaast functioneert deze gemeente zo zwak dat het gegarandeerd een grote ellende wordt waarbij niemand is geholpen

Gast

#329 Re: Re: Re: Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-07 14:14

#326: - Re: Re: Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!! 

 Een rijksmonument is wel iets anders als een huis. Volgens het bestemmingsplan kan het niet eens. Ook daar heb ik me aan te houden als ik een huis koop!

Paters willen dat er iets maatschappelijks mee gedaan word voor het OIRSCHOTSE VOLK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan zorgappartementen. Dit omdat het Oirschotse volk hen altijd geholpen heeft. 

Je kunt het niet geloven, bel ze zelf maar eens op dan.


Gast

#330 Re: Re: Re: Re: Opvangen in eigen omgeving

2015-04-07 14:22

#325: - Re: Re: Re: Opvangen in eigen omgeving 

Dat is bewezen. En hier zal het nog erger zijn door het ontbreken van toezicht.

Probeer jezelf eens na te gaan hoe je zou zijn. Hier zitten een groot aantal mensen bij die traumatische dingen meegemaakt hebben. Deze mensen hebben heel de dag niets te doen en worden op een hoop bij elkaar gezet. Ik zou zelf ook gillend gek worden. En misschien zijn het wel veroordeelde die gevlucht zijn. Dat zul je nooit weten. Ook jij hebt geen naam, geen gezicht en geen voorkennis.

En ze komen ook niet bij jou in de achtertuin of wel?

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 14:50


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 14:52


logisch nadenken

#333

2015-04-07 15:56

Waarom niet 300 units van De Meeuw opstellen op Westfields. Dat bedrijventerrein is toch 1 grote flop en De Meeuw kan de extra centen wel gebruiken. De asielzoekers zullen dan eerder geneigd zijn om naar Eindhoven te gaan en hiermee voldoet Oirschot toch aan haar verplichtingen.

Een win-win situatie voor de gemeente, inwoners, asielzoekers en de lokale economie. Niemand op aarde hoeft dakloos te worden of in oorlog te leven, maar langdurig te gast zijn betekent ook aanpassen aan degene die je uit de brand helpt.

logisch nadenken 2

#334

2015-04-07 16:06

Wat een hopeloze rechtse en linkse reacties hier. De haters kunnen wel een lesje empathie gebruiken en de linkse vrijheidsstrijders kunnen wel een cursusje 'hoe ga ik om met mijn naiviteit' volgen. 

Hoe je het ook bekijkt, als dit erdoor komt dan acht ik de kans groot dat het na 5 jaar toch wel een bende is geworden. De haters zullen zeggen 'zie je wel' en de vrijheidsstrijders die gaan hopeloze argumenten aanzwengelen om zichzelf beter te voelen. Gaan jullie ook de extra politiemensen betalen dan? Want statistiek staat ook niet in jullie woordenboek volgens mij....

Ja ik ben tegenstander, maar ik wil niet dat mensen een rotleven hebben. Er zijn meer opties maar zomaar wat roepen is er geen van.


Gast

#335

2015-04-07 16:10

*Omdat ik het niet eens ben met de wijze waarop de gemeente met burgers omgaat .
*600 asielzoekers kan echt niet , is niet in verhouding
*Ook al ben ik van mening dat iedereen recht heeft op een goede veilige plek , vind ik zeker ook dat mijn kinderen en kleinkinderen hier recht op hebben .Het lijkt mij niet dat dit op deze manier gewaarborgd wordt
*Ik ben er van overtuigd dat er plekken te vinden zijn waar het voor iedereen beter klopt .
Zeker niet in de laatste plaats dat ik sterk het gevoel heb dat er geen eerlijke politiek bedreven wordt !!!!!!!

Gast

#336 Re:

2015-04-07 16:49

#335: -  Zeker niet in de laatste plaats dat ik sterk het gevoel heb dat er geen eerlijke politiek bedreven wordt !!!!!!!

 Juist en daarom moeten die 600 mensen het maar uitzoeken.


Gast

#337

2015-04-07 17:00

al meer dan genoeg "buitenlanders" in ONS NEDERLAND
inwoner oirshot

#338

2015-04-07 17:13

er is nog zoveel ,dat een hogere prioriteit heeft,oa, zorg en werk,en zeker niet te vergeten,

veiligheid voor ouderen.


Gast

#339

2015-04-07 18:18

Nee tegen asielzoekers op Bijsterveldt en zeker geen600


Gast

#340

2015-04-07 18:30

Wij hebben niks tegen asielzoekers maar waarom moet dit in zo'n mooi pand ? Onze eigen kinderen komen niet eens in aanmerking voor een appartement je of huisje. Maar er worden wel 600 asielzoekers geplaats in Oirschot. Laat het verbouwen en geef onze jongeren een eigen plek.

Gast

#341

2015-04-07 19:07

Geen asielzoekers in oirschot meer er zijn er al genoeg
Jaapaap

#342 Re: Re:

2015-04-07 19:32

#318: - Re:  

 ❓

Jaapaap

#343 Re: Re: Re: Re: Re: de gemeente-raad is NU aan zet !!!!!

2015-04-07 19:33


Gast

#344

2015-04-07 19:35

Ben principieel tegen deze bestemming voor dit gebouw, ik vrees de overlast ook in mijn eigen buurt, 600 is een waanzinnig aantal, en waarom Oirschot Brabant is al overbedeeld met de opvang, natuurlijk moeten deze mensen opgevangen worden maar gelijke spreiding over het land lijkt me logisch en redelijk.

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:36


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:37


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:38


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:42


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:45


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2015-04-07 19:48