AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND.
Gast |
#576 Heerlijk bericht weer een IS gek minder , hoera!2015-01-20 10:22Dat er heel veel mogen volgen, hoe minder hoe beter.
Nederlander omgekomen in Syrië'AMSTERDAM -
De Amsterdamse jihadist Achraf B. (17) is zaterdag omgekomen in Syrië. Hij werd vermoedelijk getroffen door een anti-IS-bombardement. Dat zegt zijn vader tegen verschillende media. Familie heeft het lichaam van de jongen herkend op foto's. Hij zou zondag zijn begraven in Syrië. BombardementDe jongen raakte eerder zwaargewond bij een ander bombardement. Zijn vader Farid was al weken bezig om zijn zoon terug te halen naar Nederland. Achraf B. uit Geuzenveld was één van de 15 à 20 bekende Amsterdamse jongens die op jihad zijn. Hij vertrok in december 2013 op 16-jarige leeftijd. Achraf werd in zijn buurt geronseld voor de ’heilige strijd’. Zijn vader probeerde vergeefs zijn razendsnelle radicalisering te stuiten, vertelde hij in juni in De Telegraaf. JihadistenEen woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) zegt het bericht te kennen maar wil er niet op reageren. De gemeente Amsterdam en het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag kunnen het bericht niet bevestigen. Op 9 januari meldde minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) dat er 21 Nederlandse jihadisten in Syrië en Irak zijn omgekomen. Hij zei toen ook dat er ongeveer 180 Nederlandse jihadisten naar beide landen waren vertrokken. Van hen zijn er 35 weer terug in Nederland, zei Opstelten. |
Gast |
#577 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 12:52Boehoehoe, want zij zijn groot en ik is klein!!! Goed zo, Geertje, vooral klein blijven. |
Gast |
#578 Re: Heerlijk bericht weer een IS gek minder , hoera!2015-01-20 12:54#576: - Heerlijk bericht weer een IS gek minder , hoera!
Waarom geil je op geweld, wildplakkert?Jij danst net zo hard rond het lijk als de IS-strijder. Op grond waarvan denk jij dat je beter bent?
Jij bent minstens even extremistisch als de jihadist. Verschil is: de jihadist weet het, maar jij snapt het niet eens.
|
Gast |
#580 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:16'PVV jokt in Zwartboek Ramadan'DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders heeft volgens fractievoorzitter David Rietveld van GroenLinks in de Haagse gemeenteraad een aantoonbare onwaarheid gepubliceerd in 'Zwartboek Ramadan'. In het boek noemt Wilders een evenement als schrijnend voorbeeld dat nooit zou hebben plaatsgevonden.
Wilders spuwt in zijn boek zijn gal over het Haagse Suikerfeest van de Schilderswijk. "Dat verbrak alle records. In 2007 werd daar namelijk 150.000 euro subsidie aan uitgegeven." Een aantoonbare leugen, constateert Rietveld. Hij is boos over de uitspraak van de PVV-leider. "Het evenement heeft nooit plaatsgevonden. Er staat wel iets over op internet, maar daar klopt ook al niets van. Wilders heeft het gewoon klakkeloos overgeschreven. Het is een keiharde leugen." Ramadan-promotie Volgens de PVV worden in het Zwartboek "de vele voorbeelden van buigingen en ellende opgesomd". De PVV wil dat de overheid de ramadan op geen enkele manier meer ondersteunt of promoot. "De ramadan-promotie door de overheid moet stoppen", zegt Wilders. "Nederland is geen islamitisch land en dient dat ook nooit te worden." PVV-Kamerlid Van Klaveren erkent dat het evenement nooit heeft plaatsgevonden. "We hadden het beter moeten checken en anders op moeten schrijven", aldus de parlementariër. "Maar het gaat ons om het principiële punt dat er geen geld voor dit soort zaken beschikbaar moet worden gesteld." De PVV bezweert dat de overige beweringen in het zwartboek wel in orde zijn. "Voor de rest klopt het gewoon helemaal", aldus Van Klaveren. |
Gast |
#581 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:18Marcel de Graaff, PVV Europarlementariër, LIEGTJe kon er haast op wachten, de leugenmachine in Brussel is nauwelijks gestart en de eerste bellenblazer is bij deze ontmaskerd. Het gaat om de man die zich Drs. cum laude in de Theologie noemt, Marcel de Graaff, de man die de PVV kar moet gaan trekken in het Europese parlement (EUP). Nu zou je van een man als de Graaff met zijn achtergrond mogen verwachten dat hij de waarheid en niets anders dan de waarheid spreekt, maar kennelijk heeft de Heer even de andere kant opgekeken en niet goed opgelet wat de Graaff vanochtend in het Algemeen Dagblad wist te vertellen. Om te beginnen ontslaat de nieuwe PVV leider in Brussel 9 medewerkers. Dat is nog te volgen, ofschoon als wij lezen , citaat AD . ‘ik heb 25 jaar te maken met het aannemen en ontslaan van mensen, niemand hoeft mij te leren hoe je dat zorgvuldig oplost’ dan roept dat al de eerste vraagtekens op. De Graaff studeerde Theologie in de periode van 1981 tot 1988. Hij gaf Godsdienstonderwijs aan een school in Rotterdam. Maar gelijktijdig liet hij zich in een eenjarige cursus Informatie Analyst omscholen tot IT-er waarna hij free lance zijn diensten aanbood. Verder was hij mede vennoot in een woonaccessoire winkel in Rotterdam. De Graaff begon dus aan zijn echte werkzame leven begin 1990 en trad in 2010 toe tot de PVV. Los even van welke functies de Graaff in het bedrijfsleven bekleedde en of die hem in de positie stelden mensen aan te nemen en te ontslaan, heeft hij dus maar TWINTIG jaar ervaring in aannemen en ontslaan ! Kijken wij even verder, dan zien wij dat de ervaring die de Graaff zegt opgebouwd te hebben in het bedrijfsleven in misschien een enkel geval hem op het niveau bracht waar hij te maken had met de ‘hiring and the firing’. Zo zegt hij o.a. in zijn LinkedIn account dat hij aan de wieg gestaan heeft van de OV jaarkaart, niet bepaald iets om trots op te zijn. Zijn functies in het bedrijfsleven waren voornamelijk gerelateerd aan het geven van IT adviezen en niet de sector Human Relations. Maar, wij gaan verder, de Graaff laat in het artikel van het AD weten , wij citeren weer ‘ dat de wisseling van medewerkers te maken heeft met het feit dat ‘we een paar prachtige commissies hebben binnengehaald ‘. De Graaf zelf zou Buitenlandse Zaken (AFET) gaan doen en zijn PVV collega Vicky Maeijer Burgervrijheden. (DROI) De wijze waarop de Graaff dit brengt geeft aanleiding te concluderen dat hij en zijn collega toch op z’n minst in twee respectievelijke commissie besturen zitten. Niets is minder waar. Na even de commissielijsten te hebben geconsulteerd blijkt dat de Graaff slechts een doodgewoon commissielid is zoals met hem nog 20 andere EUP leden met als collega o.a. onze hoogsteigen Rambo , Hans van Baalen. Nog interessanter wordt het als wij de lijst Burgervrijheden bekijken, Ook daar weer niemand met de naam Vicky Maeijer in het bestuur, maar ontbreekt haar naam zelfs in het geheel op deze lijst van 46 leden de DROI lijst. De bellenblaas genen zijn dus bij de Graaff net als op zijn LinkedIn pagina nog volop aanwezig en wat dat betreft past hij goed in de PVV , waar men het vaak met de waarheid ook niet al te nauw neemt, de Britten noemen dit ‘wishful thinking’ Marcel, toch nog sterkte gewenst in Brussel, gewoon je CV wat oppoetsen en lukt het vast wel. |
Gast |
#582 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:19Geestelijk verzorger: PVV-kamerlid Lucassen liegtDe militaire geestelijk verzorger die de Ermelose ontuchtzaak in 2001 aan het licht bracht kan er nog steeds boos over worden. 'Wat deze meiden toen werd aangedaan is een grove vorm van onderdrukking'. Ook voor PVV-kamerlid Eric Lucassen heeft hij geen goed woord over. 'Hij liegt, hij komt er veel te mooi vanaf zo'. Wat was de rol van Lucassen? En spreekt Lucassen de volledige waarheid? Voormalig militair geestelijk verzorger Jan Den Boer spreekt over het misbruik op de Generaal Spoor Kazerne in Ermelo waar PVV-kamerlid Lucassen voor veroordeeld is. Hij bracht de zaak in 2001 in de openbaarheid waarna 10 betrokken militairen veroordeeld worden. Voor het eerst spreekt hij openlijk over deze zaak, die weer actueel is nu blijkt dat een van de veroordeelde militairen kamerlid is voor de PVV. Wat gebeurde er precies op de kazerne in Ermelo? En wat was de rol van kamerlid Eric Lucassen? |
Gast |
#583 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:20'PVV'er Bosma liegt keihard'
Peter Kee reageert op de klaagzang van Martin BosmaMartin Bosma klaagde in het Radio 1 programma Lunch! dat PVV'ers nooit uitgenodigd worden door de media. Die opmerking schoot bij Peter Kee, parlementair redacteur van Pauw & Witteman in het verkeerde keelgat. Hij nodigde de PVV'er prompt uit. Opnieuw weigerde Bosma, zoals gewoonlijk. Kee toont zich bij De Gids FM op Radio 1 verbaasd dat een Kamerlid, en notabene iemand die deel uit maakt van het presidium van de Tweede Kamer, zo keihard liegt (vanaf 10:45). |
Gast |
#584 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:22PVV'er De Mos liegt over werk als schoolhoofdDEN HAAG - PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft zich uitgegeven als schooldirecteur terwijl hij dat nooit is geweest. In zijn cv op de PVV-site stond tot voor kort dat hij ervaring heeft als schooldirecteur. Een foutje, zegt hij. In een interview stelde hij zich echter onlangs nog voor als voormalig schooldirecteur, schrijft de Volkskrant vandaag op zijn website. Op de site van de krant zegt hij dat hij wel schoolhoofd zou kunnen zijn als hij dat wil. "Ik heb met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, dan is dat verkeerd overgenomen." |
Gast |
#585 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:23Pvv liegt over immigratiecijfers.
|
Gast |
#586 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:30Barry Madlener (PVV) liegt over minimumloonGeplaatst op 2009/06/03
Voor de Europese Parlementsverkiezingen heb ik lang getwijfeld of ik überhaupt zou stemmen, en zo ja, op wie. Na jarenlang SP te hebben gestemd ben ik enigszins teleurgesteld geraakt in enkele standpunten van de SP, voornamelijk betreffende de koers van de NAVO. Ook vind ik de Nieuwe Koers voor Nederland niet nieuw genoeg. Eigenlijk vind ik de huidige parlementaire democratie gewoon niet meer genoeg. Maar we hebben het er voorlopig nog even mee te doen, vrees ik. Dus wat zijn eventuele alternatieven qua partijen: Partij voor de Dieren leek me, als vegetariër zijnde, een aardig alternatief, maar valt toch af omdat ik vind dat er bijzonder weinig info is over hun standpunten betreffende Europa. Solidara, een afsplitsing van de SP, ken ik simpelweg niet goed genoeg, hoewel ik op hyves tijdens mijn vakantie werd overspoeld met promotie-berichtjes en een ongevraagde massadiscussie via de mail. Bepaald geen reclame. Ook ben ik niet overtuigd van de zuiverheid van de beweegredenen van de lijsttrekker om zijn voormalige partij te verlaten. Maar goed, misschien vergis ik me daarin, de tijd zal moeten uitwijzen of Solidara zich kan ontwikkelen tot een geloofwaardig progressief alternatief. Libertas heeft voor mij bij voorbaat afgedaan dankzij het stompzinnige marteling-standpuntvan hun Nederlandse lijsttrekker. Dus is het voor mij kijken naar de actualiteit, zoals bijvoorbeeld de leugens van politici als Barry Madlener:
Leugen: De PVV wil het minimumloon niet afschaffen. Tijdens het lijsttrekkersdebat op radio 1 zei Barry Madlener van de PVV dat Dennis de Jong loog toen deze stelde dat de PVV het minimumloon wil afschaffen. (Bron: www.minderbrussel.nl) |
Gast |
#587 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:32Wilders (PVV) liegt dat hij barst dat AOW’ers de dupe worden van BrusselGeert Wilders had zo’n mooie uitvlucht bedacht uit het overleg, om zijn eigen huid te redden en alvast wat aan verkiezingsbedrog te doen. Hij was uit het overleg gestapt omdat hij niet wilde dat de AOW’ers de dupe werden van de maatregelen. Echt hoor, hij kwam voor hen op en blablabla. Hero Brinkman zei direct dat hem dat verbaasde, want Geert haad het daar de laatste twee jaar helemaal niet over gehad. Nu kun je dat afdoen als rancune over een verslechterde verhouding. Maar helaas voor de Geert, die niets met feiten en cijfers heeft, het CPB heeft het nagerekend en Geert kletst uit zijn nek en staat gewoon te liegen. De AOW’ers worden wel geraakt, maar zouden niet het ergste slachtoffer zijn van de maatregelen. Dus Geert gaat gewoon door met loze praatjes verkopen. Ik hoop toch dat de ouderen van Nederland wijzer zijn dan de doorsnee PVV-stemmer, die alles wat Geert zegt slikken als zoete koek. - See more at: link |
Gast |
#588 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:36PVV is oneerlijk over moslim-immigratieDe PVV moet nu eens eerlijk zijn over immigratie. Dit weekend beweerde de partij weer dat Nederland elk jaar 150.000 immigranten zou 'binnenhalen'. Een bewuste verdraaiing van de feiten. Met de officiële cijfers in de hand is eenvoudig de waarheid te achterhalen. Volgens het CBS bedroeg het migratiesaldo over het eerste halfjaar van 2011 ongeveer achtduizend personen. Van 2003 tot 2010 kwamen er gemiddeld 1.200 mensen per jaar bij. Als je dat omschrijft als massa-immigratie, ben je bezig mensen een rad voor ogen te draaien. Laten we dieper in de cijfers duiken. De PVV gebruikt bewust het totale aantal immigranten en kijkt niet naar de vertrekkers. Dat is een onzinnig getal om te gebruiken, omdat bij veel internationale bedrijven en instellingen tegelijk werknemers komen en vertrekken. Waar het om gaat is de bevolkingstoename door migratie en die is zoals gezegd minimaal. Maar laten we het PVV-spelletje even meespelen. |
Gast |
#589 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:37PVVer Sietse Fritsma schreef een boekje (deel 4)15 Replies
In deel 1, deel 2 en deel 3 heb ik de eerste vier bladzijden van Tweede Kamerlid Sietse Fritsma’s boek ‘De Immigratieramp van Nederland’ besproken. Belangrijkste conclusie was dat er nogal wat gegoocheld werd met cijfers om het maar zachtjes uit te drukken, dat Fritsma de millenniumwisseling heeft gemist en dat hij wel een hele rijke fantasie heeft. De conclusie na dit deel kan niet anders zijn dan dat hij liegt en bedriegt.
We beginnen met het totaal aantal immigranten 1. Ik ben blij dat Fritsma het CBS als bron gebruikt want de cijfers van die organisatie zijn wat minder mistig –om het maar zachtjes uit te drukken- dan die van de IND. Nu kan je immigranten op verschillende manieren tellen: naar nationaliteit, geboorteland of naar herkomstgroep zijn de belangrijkste. Hoe je echter telt: het totaal aantal is hetzelfde. Op grond van nationaliteit is de groep moslimlanden, met 11% en 11,3 duizend immigranten de kleinste van de vijf groepen. Zijn we er dan en kunnen we een vette rode streep zetten door Fritsma’s beweringen? Nee, nog niet, want we moeten twee correcties plaatsvinden. De eerste is dat er ook allochtonen, met als herkomstgroep een moslimland, zijn die met de Nederlandse nationaliteit immigreren. Dit zijn vrijwel allemaal mensen die eerder zijn geëmigreerd uit Nederland (met de Nederlandse nationaliteit) en nu weer terugkomen. Ik ga er nog wel een keer dieper op in, maar nu volstaat dat het totaal aantal allochtone immigranten met als herkomstgroep een moslimland in 2006 15,7 duizend was -waarvan dus 4,4 duizend met de Nederlandse nationaliteit- oftewel15,6% van het totaal aantal immigranten. Dan gaan we naar de beschuldiging van Fritsma richting VVD. Mij maakt het echt niet uit wie gelijk heeft, het gaat mij om de cijfers die Fritsma gebruikt. Fritsma neemt bij aanvragen het getal 110.400 en daarvan 33% -het aandeel gezinsmigratie- en neemt daar dan weer 84% -percentage toekenning- van. Dat geeft de 30.306. Er staat echter onder aanvragen een uitsplitsing in nieuwe aanvragen en overige procedures. Die aanvragen overige procedures zijn geen aanvragen verblijfsvergunning, zoals blijkt uit de tekst onderaan het figuur. Waar het natuurlijk om gaat is het aantal toekenningen op beslissingen op nieuwe aanvragen. Het aantal beslissingen op nieuwe aanvragen is 77.300 -en het percentage toekenningen 80. Het aantal niet Nederlandse immigranten uit moslimlanden met als immigratie-reden gezinsvorming/hereniging was in 2006 ongeveer 7300. Conclusie: In het voorwoord schrijft Wilders:
|
Gast |
#590 Weg met criminele Marokkanen die twee paspoorten hebben, weg met Jihadisten en IS aanhangers2015-01-20 13:41Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. |
Gast |
#591 De PVDA leugenaars2015-01-20 13:42
|
Gast |
#592 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:43PVVer Sietse Fritsma schreef een boekje (deel 3)In deel 1 heb ik de eerste drie bladzijden van Tweede Kamerlid Sietse Fritsma’s boek ‘De Immigratieramp van Nederland’ besproken. Belangrijkste conclusie was dat er nogal wat gegoocheld werd met cijfers om het zachtjes uit te drukken. In deel 2 de conclusie dat Fritsma nog in de 20steeeuw leeft. In dit deel is de conclusie dat het er niet beter op wordt. Integendeel. Fritsma gaat verder met: ‘Een keerzijde van de huidige grote omvang van deze gezinsvormingsmigratie -die zich vooral voordoet bij Marokkanen en Turken- is dat het het integratieproces in nederland kan belemmeren.’ De conclusie is opnieuw dat fritsma in de vorige eeuw leeft en dat hij ook veel fantasie heeft. Dit was deel 3, het volgende deel verschijnt zaterdag . |
Gast |
#593 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:45PVVer Sietse Fritsma schreef een boekje (deel 2)In deel 1 besprak ik de eerste drie bladzijden van ‘De Immigratieramp van Nederland’,het boek van Tweede Kamerlid Sietse Fritsma. De belangrijkste conclusie was dat hij – om het zachtjes uit te drukken – nogal goochelt . Vandaag zullen we zien dat Fritsma nog leeft in het verleden van de twintigste eeuw. Volgens het CBS (zie ook deze CBS-tabel) is gezinsmigratie inderdaad het belangrijkste migratiemotief. Althans: tot 2007, dat moment wordt arbeidsmigratie het belangrijkste motief. Let wel: we hebben hier over álle immigranten met een niet Nederlandse nationaliteit. Merk op hoe Fritsma hier van alle migranten ineens de sprong maakt naar Turken en Marokkanen. Heeft hij gelijk? Ja, voor de 20e eeuw, niet voor de 21ste. Conclusie: Fritsma leeft nog in de 20ste eeuw. De veranderingen die sinds2001 hebben plaatsgevonden zijn aan hem voorbij gegaan. Dit is deel 2 van de bespreking van het boek ‘De immigratieramp van Nederland’van Sietse Fritsma. |
Gast |
#594 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:46PVVer Sietse Fritsma schreef een boekje (deel 1)De immigratie-expert van de PVV, Sietse Fritsma, heeft een boekje geschreven. Het heet Conclusie luidt na drie bladzijden: Fritsma gebruikt verkeerde cijfers. Vandaag beginnen de echte onderhandelingen voor het nieuwe kabinet en het is nuttig met welke kennis de PVV, een van de belangrijkste onderwerpen van de onderhandelingen, de immigratie, ingaat. Het begint met een inleiding van Wilders: ‘De immigratieramp van Nederland. Een treffende titel van een eerlijk en onthullend boek van ervaringsdeskundige Sietse Fritsma die zes jaar lang bij de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND) werkte voordat hij kamerlid werd voor de Partij van de Vrijheid.’ Een ‘eerlijk en onthullend’ boek. Nu als dat geen warme aanbeveling is. Op blz.17 begint Fritsma en na een inleiding, waarmee de toon al wordt gezet, schrijft hij op blz 18in de paragraaf ‘Op het verkeerde been gezet’ dat asielmigratie helemaal niet belangrijk is, maar dat het belangrijkste deel gezinsmigratie betreft: ‘Het IND had in 2004 9.800 asielaanvragen te verwerken tegenover 125.800 overige aanvragen. In 2005 was deze verhouding 12.350 tegenover 99.200,’
Het allerbelangrijkste vind ik zelf belangrijker wie een verblijfsvergunning krijgt. Ik noem het de drie W’s: Wie, Wanneer, Waarom. Aanvragen zijn minder belangrijk, tenzij het asielzoekers zijn die zich hier melden want daar zijn veel extra kosten aan verbonden. De leges voor overige aanvragen zijn fors en zijn in principe kostendekkend. Het jaar 2004 heeft 74% toekenningen gehad volgens de IND. Dat zouden er dan 93.000 zijn van de 125.800, maar in 2005 komen we op 61% toekenningen oftewel 60.500 van de 99.200 aanvragen. Nogal een verschil met 2004 nietwaar? Hoeveel mensen immigreren er nu werkelijk? Daarvoor kijken we naar de cijfers van het CBS die de immigratie ogv inschrijving bij de Gemeentelijke Basisadministratie -GBA oftewel bevolkingsregister- heeft gelegd naast het bestand van de IND (en haar voorloper). De tabel Immigratie van niet-Nederlanders; migratiemotief, geboorteland, leeftijd geeft naar mijn mening de beste informatie over de immigratie want hier zie je de drie W’s. met overige procedures worden hier de procedures bedoeld waar geen aanvraag om vergunning of verlenging aan ten grondslag ligt. Voorbeelden hiervan zijn intrekkingen, ongewenstverklaringen en terugkeervisa. Dat zijn dus geen nieuwe aanvragen, maar simpelweg zaken van mensen die al een aanvraag hebben ingediend of al een verblijfsvergunning hebben. Conclusie: een hoop misverstand is veroorzaakt door Fritsma door de foute cijfers te gebruiken. Verderop in zijn boek beschrijft hij dat het zo’n enorme puinhop bij de IND was (is). Waarom dan wel klakkeloos de cijfers accepteren? Waarom gebruikte hij over 2005 het cijfer van 99.200 terwijl in het verslag van 2006 een veel lager cijfer staat? Het verslag over 2006 was in maart 2007 beschikbaar, een half jaar voor het verschijnen van zijn boekje. Waarom gebruikt hij überhaupt die aanvraagcijfers? Over 2004 komt hij met 125 duizend aanvragen, terwijl het aantal immigranten de helft was. Daadwerkelijke immigranten, dat is waar het om gaat. Dit komt uit de eerder genoemde CBS-tabel. Tot 2005 kwam de grootste groep uit niet-westerse landen. Nu is de grootste groep EU-onderdanen.
|
Gast |
#596 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:51#590: - Weg met criminele Marokkanen die twee paspoorten hebben, weg met Jihadisten en IS aanhangers
Jij, wildplakkert, kent meer haat dan hen.
|
Gast |
#597 Heerlijk bericht weer een IS gek minder , hoera2015-01-20 13:52
| ||||||
Gast |
#598 Re: WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:53#594: - WILDERS LIEGT DAT HET BARST! Is allemaal onzin! Allemaal leugens van mensen die bang zijn :-) |
Gast |
#599 Re: Re: WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:55 |
Gast |
#600 WILDERS LIEGT DAT HET BARST!2015-01-20 13:56#597: - Heerlijk bericht weer een IS gek minder , hoera
Waarom geil je op geweld, wildplakkert?Jij danst net zo hard rond het lijk als de IS-strijder. Op grond waarvan denk jij dat je beter bent?
Jij bent minstens even extremistisch als de jihadist. Verschil is: de jihadist weet het, maar jij snapt het nog steeds niet.
|
|
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
❗ Red de Schoolsportdagen in Gent ❗
575 Gemaakt: 2025-05-12
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
2504 Gemaakt: 2024-07-07
Nee tegen azc
160 Gemaakt: 2025-05-13
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1013 Gemaakt: 2025-02-21
Freerunparkje Meerland
423 Gemaakt: 2025-05-06
Omheind hondenrenveld Oosterhof
108 Gemaakt: 2025-05-15
Behoud foodtruck Cakelicious
148 Gemaakt: 2025-05-10
Geen nieuw gemeentehuis voor gemeente Het Hogeland
84 Gemaakt: 2025-05-08
Zwarte rook boven Gent
61 Gemaakt: 2025-05-16
STOP het hoofddoeken verbod
120 Gemaakt: 2025-05-06
Laat deel van beschermd stadsgezicht Hulst niet verdwijnen!
196 Gemaakt: 2025-05-02
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
1943 Gemaakt: 2025-03-19
STOP het hoofddoekenverbod
498 Gemaakt: 2025-05-08
Laat de Turnsport in Ridderkerk niet in hun hemd staan!
1149 Gemaakt: 2025-05-03
Behoud onze ijsjes op de zeedijk! Zeg ja tegen de ijskiosken van Knokke-Heist!
528 Gemaakt: 2025-04-29
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1079 Gemaakt: 2025-04-08
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
1489 Gemaakt: 2025-02-04
Maak Justin de Breij onze nieuwe burgemeester van De Ronde Venen!
24 Gemaakt: 2025-05-14
HET PLAATSEN VAN SCHEIDINGSWANDEN IN DE KLEUTER-TOILETTEN
22 Gemaakt: 2025-05-12
Huurdersinitiatief voor meer picknicktafels op de Sterre
104 Gemaakt: 2025-05-03