AANKLACHT TEGEN WILDERS IS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND

De boemerang

#176 Re:

2014-11-22 00:07

#172: -  

 U heeft duidelijk mijn uitleg (#168) niet gelezen. Er schuilt geen enkel gevaar voor Nederland in het neerleggen van een aanklacht tegen Wilders. De parabolen die de PVV-aanhangers plegen te hanteren zijn te belachelijk voor woorden. U hoeft mij niet te geloven, dien gerust een aanklacht in tegen de mensen die een aanklacht tegen Wilders hebben neergelegd en daarmee, in uw optiek, een gevaar vormen voor Nederland. Onthoud dat ik u gewaarschuwd heb. Het is niet zo heel erg prettig om vierkant uitgelachen te worden, maar als u dat per se wil ondergaan: ga vooral uw gang.


Gast

#177 En wat als de advocaat nog loucher is dan het tuig dat hij verdedigt?

2014-11-22 09:53

 

Bram Moszkowicz uit Maastricht moet een lening van 35.000 euro terugbetalen aan zijn voormalige cliënt Donald G., een bekend figuur in de onderwereld.

 

Dat schrijft De Telegraaf na een uitspraak van de Amsterdamse rechter in de zaak die G. aanspande.

 

Lening

Moszkowicz leende het geld in de periode 2008-2009 in twee delen. De eerste 25.000 euro was nodig om zijn personeel te betalen, de 10.000 euro die volgde was voor ziekenhuiskosten. Hij zou het geld terugbetalen aan G. zodra hij zijn kantoor aan de Herengracht in Amsterdam had verkocht.

 

Rechtszaak

Het kantoor bracht dit jaar 2,6 miljoen euro op. Toen G. zijn geld niet terugkreeg, probeerde hij eerst een terugbetalingsregeling af te spreken. Moskowicz wilde 1000 euro per maand afbetalen in plaats van de gevraagde 2000. Daarop spande G. een rechtszaak aan.

 

Volgens De Telegraaf kan een deurwaarder nu beslag leggen op het appartement van de voormalige advocaat. Die heeft aangekondigd in beroep te gaan, al maakt dat voor de beslaglegging geen verschil.

 

 

En deze patriot was de vaste verdediger van Wilders. Soort zoekt dan dus toch soort.

 

 


Gast

#178 De nuchtere kijk

2014-11-22 13:02

Mag ik een tegenvoorstel doen: mensen die zo verblind zijn dat zij denken dat een AANKLACHT TEGEN WILDERS EEN GEVAAR VOOR HET VOLK VAN NEDERLAND IS, die zijn pas echt een gevaar voor Nederland.


Gast

#179 Re: De nuchtere kijk

2014-11-22 19:18

#178: - De nuchtere kijk 

 Juist, dat is precies wat het is. Zó verblind dat ze alles recht proberen te praten wat krom is.


Gast

#180

2014-11-23 07:17

Als iedereen nog steeds achter de politieke afbraak partijen van ons Nederland blijft aanhobbelen. Partijen die meer haat en verderf zaaien dan Geert Wilders, welke opkomt voor zijn en mijn idealen zonder een landverrader te zijn zoals de andere politieke partijen. Die alleen maar leven voor zichzelf en helemaal niets geven om de rest van de Nederlanders. Die zich ter beschikking stellen als lijfeigene c.q. slaven van de Extremistische Uitbaters en die verraderlijke Jenkies !!!

Gast

#181

2014-11-23 10:11

dit kabinet en rechtstaat zijn een gevaar voor t nederlandse volk.

Gast

#182

2014-11-23 11:32

Und wie is hier nun die Landverrader, ja?


Gast

#183 Re:

2014-11-23 12:23

#181: -   dit kabinet en rechtstaat zijn een gevaar voor t nederlandse volk.

 Leg uit.


Gast

#184 Re:

2014-11-23 12:24

#180: -   Partijen die meer haat en verderf zaaien dan Geert Wilders

 Bewijs.


Gast

#185

2014-11-23 23:19

Muisstil.   


Gast

#186

2014-11-26 12:01

IJselijk stil. De Tokkies zijn hun stoom weer kwijt en allang vergeten waar het ook weer over ging. Draagkracht: 289 handtekeningen. Het Nederlandse Volk?


Gast

#187

2014-11-27 13:23

Met de uitspraak van PVV-Kamerlid De Graaf dat de PVV geen islam wil in Nederland,gaat de partij rechtstreeks in tegen het non-discriminatiebeginsel in de Grondwet.Dat zei minister Asscher in de Tweede Kamer naar aanleiding van het betoog van De Graaf gisteren tegen moslims en de islam.                   

Volgens Asscher heeft De Graaf helder aangegeven dat moslims niet dezelfde rechten hebben als andere Nederlanders. Hij noemde die uitspraken verwerpelijk.

Volgens De Graaf heeft hij nooit gezegd dat moslims wat de PVV betreft het land uit moeten, maar hij neemt niets terug van zijn uitspraken.

 

Nee, zo dom is-ie dan ook wel weer.

Altijd maar spelen met woorden. “Hij heeft nooit gezegd dat moslims wat de PVV betreft het land uit moeten”; nee, wat de PVV betreft moet de Islam het land uit, de mensen mogen blijven. Helaas is dat evenzeer tegen de grondwet, want die garandeert vrijheid van godsdienstbeleving. Maar daar heeft de PVV wat op gevonden: dan noemen we islam toch gewoon geen godsdienst?

Over ‘draaikonten’ gesproken. Wie ligt zich hier nu in alle bochten te wringen om toch maar zijn gelijkje te halen? Stelletje slappe lullen, zeg toch gewoon waar het op staat: jullie willen alle islamieten het land uit en daarna de Oost-Europeanen en daarna de zigeuners en daarna …, etc., etc..

Is het niet veel eenvoudiger om jullie, PVV-ers, eruit te schoppen? Het land zal er wel mee varen.

 


Gast

#188

2014-11-28 20:56

Niet de PVV, maar de islam is ongrondwettig, zei PVV-leider Wilders op vragen van de NOS. Hij is het oneens met minister Asscher, die het in strijd met de Grondwet noemde om te zeggen dat er in Nederland geen plaats is voor de islam, zoals PVV'er De Graaf had gezegd.

                                        

 "Als iets ongrondwettig is dan is het de islam zelf: totalitair, gewelddadig, haatdragend voor afvalligen, homo's, vrouwen en christenen. Wij spreken de waarheid over de islam al vindt niet iedereen die aangenaam."               

                                        

 Wat de PVV betreft is de islam geen godsdienst en geldt de grondwettelijke vrijheid van godsdienst dus niet. 

 

____________

 

En dat is inderdaad precies wat een kleuter ook zou zeggen: “ik ben niet stom, jij bent zelf stom”. Zul je dat niveau ooit nog overstijgen, Greet? Nee hè, gaat nooit meer lukken.


Gast

#189

2014-12-18 11:41

En de vervolging is een feit. Een  mooie dag voor weldenkend Nederland.


Gast

#190

2014-12-19 16:40

Nu de veroordeling nog.


Gast

#191

2014-12-21 15:25

Met wie moet Wilders nu slapen, nu Brammeke slapeloze nachten heeft?

Gast

#192 Hypocriet

2014-12-29 15:45

Ik stem al jaren wat anders: LPF, CDA, Piraten Partij, VVD, D66 en heb altijd het partijprogramma gevolgd. Met mijn stem ga ik voor gelijke rechten voor iedereen en vrijheid van meningsuiting. Het zijn juist degenen die niet willen integreren, en Nederlanders hun wil opdringen, die discrimineren. Daarom stem ik nu op de PVV en teken ik deze petitie, omdat de aanklacht tegen Wilders volkomen hypocriet is. Ze hebben gretig misbruik gemaakt van onze gastvrijheid en nu is de maat eindelijk vol.

knightofthetemplar

#193 Dubbel Hypocriet

2014-12-29 19:02

Wie hebben de Nederlanders die al honderden jaren in Nederland wonen gediscrimineerd? Wie hebben ons onderwijs verpest en onze wijken onveilig gemaakt? Wie beschuldigen ons van lidmaatschap van nazi partijen? Wie hebben er een rassenoorlog van gemaakt en ariers uitgemaakt voor nazi? Wie discrimineren op straat en in het klaslokaal en lopen gewapend rond? Wie denken dat ze alles kunnen maken en ermee weg kunnen komen?

Wie oh wie, vraag ik me af...

Wat is een arier eigenlijk??

Ja ik, Arier, ben ook een ras! 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariërs

En ben meer als 20 jaren door hun soort overal gediscrimineerd geweest!

En als je voor jezelf opkomt mag je voor Goebbels of Hitler uitgemaakt worden!


Gast

#194 Re: Hypocriet

2014-12-29 21:25

#192: Gast - Hypocriet 

 Wil jij integreren met de nieuwe Nederlanders? Nee, dus discrimineer jij. Jij bent dus hypocriet.

En inderdaad, Wilders heeft ruimschoots gebruik (lees: misbruik) gemaakt van onze gastvrijheid, maar nu is de maat vol. Als de kerel geen fatsoen wil hebben, dan moeten wij hem er maar op wijzen. Vandaar de aanklacht en vandaar de dagvaarding. Nu alleen de veroordeling nog.

En leer eindelijk eens een politieke kleur te bekennen. Wat ben jij voor een rare?


Gast

#195 Re: Dubbel Hypocriet

2014-12-29 21:26

#193: knightofthetemplar - Dubbel Hypocriet 

 Och arme, al bekomen van de Holocaust die jouw ras is aangedaan?

Idioot!


Gast

#196

2014-12-29 21:27

           


Gast

#197 Re:

2014-12-30 14:20

#180: -  

 De enige landverraders hier zijn Wilders met zijn bruinhemden. Ze hadden verdorie zelfs de NSB-vlaggen op kantoor hangen. Nog niet duidelijk genoeg voor jullie?


Gast

#198 Re: Re: Hypocriet

2014-12-31 11:24

#194: - Re: Hypocriet 

 Willen de nieuwe Nederlanders wel integreren?


Gast

#199 Re: Re: Hypocriet

2014-12-31 11:26

#194: - Re: Hypocriet 

 Nederlanders hoeven niet te integreren in hun eigen samenleving!


Gast

#200 Re: Re: Re: Hypocriet

2014-12-31 13:55

#199: - Re: Re: Hypocriet 

 De samenleving is geen constante. Dus, JA, ook Nederlanders moeten zich voortdurend aanpassen aan een veranderende maatschappij.