Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#51

2014-09-03 11:45

Ik wens niet naar een betaald programma te kijken waar zoveel getreiterd wordt !
Hoe daar met iemand omgegaan wordt is beneden alle peil !
Ik heb mijn paspport opgezegd ,wantik kan niet begrijpen dat er niet ingegrepen wordt door sbs6.
Vr groet !
Truus

Gast

#52

2014-09-03 11:45

Stop aub met dit walgelijke gedrag daar
Met zijn allen op 1 leuk he? Leedvermaak!!!! Nee dus geen hol aan kappen met die onzin

Gast

#53

2014-09-03 11:47

Stop dat pesten eens

Gast

#54 Re:

2014-09-03 11:56

#4: -  

 De pester moet weg , niet isa !!

gast

#55

2014-09-03 11:58

Schandalig! overal worden kinderen geleerd om niet te pesten. In Utopia wordt het toegestaan, waarschijnlijk leuk voor de kijkers (spanning en sensatie). Stop het pesten!!!


Gast

#56

2014-09-03 11:59

De nieuwe samenleving in UTOPIA is om met zijn allen iemand de grond in te trappen , het is maar goed dat ik er niet inzit smeerzakken

 

 

Cathyoss

#57 Laat John de Mol (SR) per direct het pestgedrag stoppen in Utopia.

2014-09-03 12:09

Een geintje is leuk, maar om iemand bewust emotionele pijn te doen en er daarna nog van te genieten en er echt lol mee hebben, vind ik echt veel te ver gaan.

hier heeft het ook nog eens een sneeuwbaleffect, andere vinden het leuk als deze persoon in de put zit en er veel pijn door voelt.

Hoop dat het programma een voorbeeld gaat stellen dat dit pestgedrag, zoals het ook in de buitenwereld gebeurd, bij Utopia niet goedgekeurd wordt!

Henk

#58 #58

2014-09-03 12:15

Het pesten in Utopia moet stoppen! Het is onmenselijk en een vorm van geestelijk mishandeling. Isabella is nu het mikpunt van Ruud en anderen en het pesten en treiteren is inmiddels beneden alle peil.  Terwijl allerlei acties lopen tegen pesten gaat dit alle perken te buiten en nota bene op TV.  Redactie van Utopia hebben jullie nog enig fatsoen om dit toe te laten? Utopia mag dan een soort realitysoap zijn, wat nu gebeurd kan echt niet door de beugel. Bovendien is wat nu gebeurd vermoedelijk juridisch strafbaar. DOE ER WAT AAN!!

 

 

 


Gast

#59

2014-09-03 12:15

doodziek zoals Isa word behandeld en ja dit gebeurd in de buitenwereld ook maar dan kun je hulp zoeken Isa kan dit niet Talpa moest zich schamen.

Gast

#60

2014-09-03 12:19

Van harte mee eens.
Ondanks dat dit een spel is, iets wat ons niet werd voorgehouden bij de start van dit programma, mag het nooit zo zijn dat er iemand op dusdanige wijze systematisch wordt gepest. Laat het duidelijk zijn dat dit voor een ieder geldt, op dit moment voor Isabella, hier kan ook een andere naam neergezet worden. Ook geldt dit in mijn ogen op het forum waar de pesters worden uitgescholden. Ook dit is een vorm van pesten. Een moderator op het Utopia Forum zou zeer welkom zijn.

Gast

#61

2014-09-03 12:26

waarom mag dit zo doorgaan
is niet normaal meer dat bepaalde figuren de andere zo treiteren ik weet wat het is om gepest teworden
is niet leuk vriendelijke groet ank van der sar

Gast

#62

2014-09-03 12:34

Dat er iemand op zo'n manier aan alle kanten door een bepaalde personen word gepest komt niet ten goede voor het programma Utopia er worden nu nog zoveel kinderen en ook volwassen gepest je moet eens weten wat dat met een mens doet nu en voor zijn latere leven.
Er zijn zelf mensen die er een einde voor aan hun leven maken dus zorg dat dit stopt in dit programma en geef het goede voorbeeld.

Gast

#63

2014-09-03 12:36

Stop het pesten, het is onmenselijk.

Gast

#64

2014-09-03 12:45

stop aub met het pesten van isabella smit!!

Gast

#65 Re:

2014-09-03 12:46

#26: -  

 top!!!!!


Gast

#66 Re:

2014-09-03 13:20

#7: -  

ja idd,isa is al zo onzeker en kwetsbaar,en dan nog dat treiteren en pesten doet er niet goed aan.

Ik heb ook gestemt Stop het Pesten,want het kan iemand de rest van z,n leven achtervolgen en kapot maken

Stichting Pesten

#67 Sitchting Pesten is er ook al mee bezig

2014-09-03 14:27


Gast

#68

2014-09-03 14:31

Utopia blijft stabiel lees ik net op internet.
Komt zeker door de weken lange pesterijen tegen Isabella.
John de Mol mag deze "show" pestopia noemen.
Geld verdienen over de rug van een jonge vrouw die gepest en gekleineerd wordt door veel van haar mede bewoners , met name René Meerding , Charlotte Muis, Billy ( Marjet ) Bakker ,Ruud Zwaan en Laura van Bekhoven als aanvoerders , uit pure jaloezie.
En dan te bedenken dat Johny de Mol junior een programma had tegen pesten !!
Dan ben je je geloofwaardigheid echt kwijt.

Gast

#69

2014-09-03 14:41

Ik hoop dat Isabella snel steun krijgt, zij ziet zich zelf als de schuldige, ik ben fout, ik doe het inderdaad verkeerd, ik heb inderdaad een raar toontje, ik ik ik, alles wat ik doe is fout.

Zo staat Isabella er nu in, dat MAG niet zo door gaan.

Deze vrouw staat aan de drempel van wellicht een prachtige carriere, en daar moet zijn met wat hulp voor vechten.

 

Ik ben zelf ook gepest, berdreigen ,uitsluiten en negeren.

Wij zochten hulp en wat bleek.... IK moest naar een RIAG.

Ze hadden de pesters naar de RIAG moeten sturen.

Ik voelde mij alsof ik wat fout had gedaan, raar was want IK moest in therapie.

Ik ben daar nog steeds boos om, ik een normaal beetje verlegen rustig kind, niets mee aan de hand ,moest in therapie.

Ben toen naar een andere school gegaan en vanaf toen was het gelukkig voorbij.

Langzaam ben ik tot een volwassen en zelstandige vrouw ontwikkeld die zich NIETS meer laat gevallen.

Hopelijk putten andere gepaste personen hier kracht uit, het komt uiteindelijk goed :-)

 

 

 


Gast

#70

2014-09-03 14:43

Het pesten in Nederland wordt zoveel mee gedaan de laatste jaren, zelfs John de Mol jr. Zet zich er voorin.
Ik vind dat in een reality serie Utopia, hiermee ook wat gedaan moet worden. Het is geen pesten meer maar gaat
zelfs zover dat er mensen geestelijk kapot gemaakt
worden, zou u daar alsjeblieft mee rekening willen houden
en de Utopianen daarop aan willen spreken

Met vr. Gr. een volwassen zwaar gepeste vrouw van 60 jaar
marianv
Gast

#71

2014-09-03 14:45

Echt heel erg wat er in Utopia gebeurd. Het pesten en stoken tegen een mede bewoonster dat gebeurd onder de ogen van de regie van het programma, en die dat ook toe laten.

Het zijn warempel volwassen mensen die willens en wetens iemand geestelijk kapot maken.

En omdat wij, de kijkers van het programma,  daar een probleem mee hebben noemen die bewoners ons, mongelen, autisten, randdebielen en noem maar op.  Nee john de Mol, jullie zijn fout bezig, op deze manier. Ik hoop dat jullie deze stoere  "kinderen"  eens goed gaan aanpakken.


Gast

#72

2014-09-03 15:19

Heeeeeel goed,deze petitie,
het is te schandalig voor woorden wat daar gebeurd is !!
En buiten dat, ook nog heel laf,
met meerdere mensen tegen een.

 

Isabella moet NIET de schuld bij haarzelf zoeken en haar excuses aanbieden,

maar Ruud, Billy, Ivan  & andere meelopers  AAN Isabella


Anonymous

#73

2014-09-03 15:23

stop het pesten zie hoe laag en hoe ze hun aanzetten door gekke dingen te doen ze word gewoon en volledig gepest en heel zichtbaar door alle inwoners daar is toch niet normaal gaat geestelijk kapot man te erg dit en dat zo n lapswans als ruud en ivan en billy en aanhang clubje volledig alles kunnen doen en worden gesteund daar door de regie dat voor de kijkcijfertjes he over iemands lichaam heen bah doe er iets aan astublieft gaat verkeerde kant op

Gast

#74

2014-09-03 15:29

Heel erg als je je succes niet kan delen met zoveel mensen die zo misselijk jaloers zijn .
Heel erg Isa maar sta er boven wij vinden je geweldig

Gast

#75

2014-09-03 15:30

Denk dat het nooit de bedoeling kan zijn om mensen geestelijk kapot te maken.