Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#26

2014-09-03 10:23

In een tijd waarin pesten zo actueel is. Je zoon een programma maakt, project p kinderen zelfmoord plegen omdat ze gepest worden en geen uitweg meer zien . GA jij omwille van de kijkcijfers denk ik , het pesten toestaan?
Al zal er maar 1 van de jeugdige kijkers die gepest worden momenteel het idee krijgen dat het dus nooit op houdt en daadwerkelijk een eind eraan maakt nu, is dat er 1 teveel. Je hebt hier een mooi platform om juist het tegenover gestelde neer te zetten !
Maak daar gebruik van. Jij hebt genoeg op je bankrekening staan , geen mensenleven ten koste van maar weer een miljoen voor een verkocht programma

Gast

#27

2014-09-03 10:26

Billy ruud en ivan eruit

Gast

#28

2014-09-03 10:26

Kijk veel via livestreams en het pest en onderuit schoppen is geen tv voor kinderen

Gast

#29

2014-09-03 10:27

is niet normaal dat gepest in utopia
vooral op 1 persoon isabella . vooral die rotte appels ruud en billy ivan charlotte zijn gemeen en jaloers

Gast

#30

2014-09-03 10:28

schandalig dat er mede met hulp van de regie er gepest mag worden.

Gast

#31

2014-09-03 10:30

Utopianen...,

Ik wil u hierbij mee delen dat ik per direct mijn paspoort op wil zeggen! Ik kan het niet langer accepteren dat jullie willens en wetens iemand in Utopia (Isa) zo erg laten treiteren en pesten!

Bent u zich wel bewust wat voor schade dit aan kan richten bij iemand?? Ik begrijp dat de kijkcijfers bij u hoog in het vaandel staan, maar in mijn ogen mag dit nooit maar dan ook nooit ten koste gaan van iemand zijn welzijn! Wat mij betreft bent u ver over de streep gegaan! Heel Nederland is al jaren bezig om pesten op scholen en op het werk tegen te gaan... door middel van allerlei acties en televisieprogramma's U gaat daar hier echter dwars tegen in met uw programma Utopia.

Als u nog een beetje respect heeft voor Isa dan roept u nu een halt toe tegen het pest en treiter gedrag of u laat Isa waardig door de poorten naar huis gaan zonder dat zij de borg terug hoeft te betalen maar laat haar er niet uit stemmen want daarmee beloond u de pesters en geeft ze daarmee toestemming om een nieuw slachtoffer te kiezen!

Ik heb lang met plezier naar de Utopia streams gekeken maar ik wens vanaf heden niet meer geassocieerd te worden!

Gast

#32

2014-09-03 10:32

Beste mensen van Utopia,

Ik wil u hierbij mee delen dat ik per direct mijn paspoort op wil zeggen! Ik kan het niet langer accepteren dat jullie willens en wetens iemand in Utopia (Isa) zo erg laten treiteren en pesten!

Bent u zich wel bewust wat voor schade dit aan kan richten bij iemand?? Ik begrijp dat de kijkcijfers bij u hoog in het vaandel staan, maar in mijn ogen mag dit nooit maar dan ook nooit ten koste gaan van iemand zijn welzijn! Wat mij betreft bent u ver over de streep gegaan! Heel Nederland is al jaren bezig om pesten op scholen en op het werk tegen te gaan... door middel van allerlei acties en televisieprogramma's U gaat daar hier echter dwars tegen in met uw programma Utopia.

Als u nog een beetje respect heeft voor Isa dan roept u nu een halt toe tegen het pest en treiter gedrag of u laat Isa waardig door de poorten naar huis gaan zonder dat zij de borg terug hoeft te betalen maar laat haar er niet uit stemmen want daarmee beloond u de pesters en geeft ze daarmee toestemming om een nieuw slachtoffer te kiezen!

Ik heb lang met plezier naar de Utopia streams gekeken maar ik wens vanaf heden niet meer geassocieerd te worden!
pinkelotje

#33

2014-09-03 10:35

niet normaal daar in utopia .dus sbs doe er wat aan. ze gaan op 1 persoon nu nog.  pesten is not

maar ja het is maar 1 persoon dat is isa maar de regie wil isa ook zo graag weg hebben anders riepen ze billy en ruud en ivan charlotte wel  tot de order

pesten in utopia
Gast

#34

2014-09-03 10:40

als volwassen mensen en ook nog N.B op tv worden gepest,dan is het een grote schande dat dit word toegelaten,al heel veel kinderen doen dit na en hebben dit gedaan,als dit word toegelaten door sbs in utopia dan kijk ik en vele andere niet meer,wilde ook een stream nemen maar ben nu blij dat ik het niet heb gedaan,er zullen ongetwijfeld vele afmeldingen zijn en komen.
Mhr. John de Mol doe er iets aan(neem een voorbeeld aan je zoon)

 

gr.van mij

 


Gast

#35

2014-09-03 10:43

geachte

als die ruud niet ophoud dan komen wij persoonlijk aan dat zijn vieze haar trekkken naar buiten en dat wijf van hem ook,
wat nu gebeurt dat kan zo maar niet,hij flikt het altijd na de stemmingen.


Gast

#36

2014-09-03 10:44

Echt te zielig voor worden gatverdamme echt er moet iets aan gedaan worden aan dat pesten!!niet normaal meer hoe het daar nu aan toe gaat in utopia en bijna allemaal op 1 persoon phff

Gast

#37

2014-09-03 11:04

pesten is kinderachtig gedrag en dat doe je niet als je volwassen ben,dan word je geacht om meer verstand te hebben,het brengt ook schade aan de persoon geestelijk en lichamelijk het duurt soms jaren voor je daar weer overheen bent.

Gast

#38

2014-09-03 11:05

Het is een schande zelfs walgelijk dat dit gebeurd al is het een tv programma en wordt er door iedereen wel eens geroddeld .
Maar iemand zo kapot maken nee sorry dat kan ik niet aanzien , dat verdiend niemand niet .

 Dit gaat me petje te boven dat het gewoon getollereerd wordt . 

Noemen ze dit volwassen mensen  dan schaam ik me diep want deze mensen kennen niet wat respect hebben is


Gast

#39

2014-09-03 11:11

Het is belachelijk wat daar gebeurd! Jonge kinderen kijken hier ook naar en zien dit als voorbeeld hoe volwassenen met elkaar omgaan, geeft kinderen een vrijbrief. En dit is geen afspiegeling van de maatschappij, dan kun je je omdraaien en ervoor kiezen niet meer met bepaalde mensen om te gaan dat kan binnen Utopia niet!

Gast

#40

2014-09-03 11:14

Dit moet stoppen. Dit is wat veel kinderen en mensen dagelijks overkomen en als ze dit zien geeft het nog meer voer dat dit normaal is, dit is geen afspiegeling. Hoe kan iemand die achter gesloten hekken woont dit beweren.

Gast

#41

2014-09-03 11:18

pesten...........tjonge dit kan toch echt niet
Als jullie niet ingrijpen dan zegt dat meer over jullie dan over ons.
Jullie hebben het echt voor elkaar dat IK geen live streams meer bekijk.
wat een niveau zeg .......bah

Gast

#42

2014-09-03 11:22

stop het pesten te erg voor woorden j d mol junior programma tegen pesten

j d mol tolereert pesten

pesten moet worden aangepakt helemaal als je weet wie de pesters zijn gelijk aanpakken


Gast

#43

2014-09-03 11:23

de kinderen gaan hier leren om te pesten
goed gedaan j.d.m

Gast

#44

2014-09-03 11:27

We begrijpen allemaal dat het een tv progamma is maar de pijlen voortdurend en steeds vernederender op 1 persoon te zetten vind ik zeer laag bij de grond en een schande.Zelfs de kijkers waar ze het toch van moeten hebben worden voortdurend bespot door een aantal personen.

Gast

#45

2014-09-03 11:29

Dit pest gedrag moet acuut stoppen!

Gast

#46

2014-09-03 11:32

Vreselijk dat hier niets aan gedaan wordt.
Er wordt iemand getreiterd willens en wetens, wij zien dat en de regie ziet dat.

Dit moet stoppen.

Gast

#47

2014-09-03 11:37

Als je niet meer kijkt naar die rommel, dan wordt die rommel ook niet langer uitgezonden. Zolang als jullie kijken, blijft die rommel op de buis. En hoe harder jullie klagen over die rommel, hoe meer er reclame voor gemaakt wordt: door jullie.


Gast

#48 Re: Re:

2014-09-03 11:40

#25: sol - Re:   je kan voor je leven een trouwma op lopen dit is niet leeftijd gebonden 

 Tuurlijk is dat wel leeftijdsgebonden. Je zult toch pakweg een jaar of tien moeten zijn om überhaupt moeder te kunnen worden en je moet minstens zestien zijn om te mogen trouwen, dus een trouwma is wel degelijk aan leeftijd gebonden.


Gast

#49

2014-09-03 11:41

Grote mensen die elkaar pesten.....Dit is geen goed voorbeeld voor de jeugd die om half acht kijken....

Gast

#50

2014-09-03 11:41

Laat dit stomme getreiter haatdragend gedrag stoppen!!!!