Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#101

2014-09-03 17:04

De heer John de Mol Sr. heeft een programma: Utopia. In dit programma komt schandalig pest gedrag voor onder volwassenen.
De heer John de Mol Jr. heeft een programma over pesten gemaakt op scholen.
En zusje lief Linda heeft een programma: ik hou van Holland.
Hoe is dit mogelijk binnen EEN familie.
Ik zou graag willen dat in Utopia gauw verandering gaat komen en de pestkoppen er z.sp.m. uitgegooid worden.
Dan wordt de familie de Mol in mijn ogen geloofwaardig en kan ik van Holland blijven houden
Tina

#102 Pesten

2014-09-03 17:07

Hoe is het mogelijk dat dit toegestaan wordt door J.de Mol terwijl zijn eigen zoon een programma tegen pesten gemaakt heeft. Moet de konclusie dan echt zijn dat junior wijzer is dan senior. Junior heeft het leven/overleven na pesten in ieder geval beter begrepen dan zijn pa die meer kijkt naar de kijkcijfers en het verkopen van zijn programmma`s.


Gast

#103

2014-09-03 17:07

Prima dat dit wordt aangepakt. Hele avontuur is trouwens een mislukking. Goed voor de kijkcijfer maar een samenleving van 3 keer nixs.

Gast

#104

2014-09-03 17:10

het is vreselijk dat zo veel volwassen mensen een persoon zo neer halen

Gast

#105

2014-09-03 17:11

Belachelijk dat volwassen mensen elkaar zo pesten en onderuit halen. Ze vergeten dat er ook jeugdige kijkers zijn en dat ze een voorbeeldfunctie hebben. Dat John de Mol en zijn regie dat allemaal zo maar toe laten is niet te begrijpen en ontoelaatbaar


Gast

#106

2014-09-03 17:27

Goed dat jullie hier aandacht aan besteden, dit pestgedrag van Ruud, Billy, Ivan, Laura B, Charlotte en René is niet normaal.
Vergeet niet dat jaloezie en kennis van de elite hierbij een grote rol speelt

Gast

#107

2014-09-03 17:32

Dit moet daar gewoon stoppen! En de pesters gelijk buiten de poort zetten! Ruud,Ivan,Lot,Bil,Rene en Laura b

Gast

#108

2014-09-03 17:36

ik haak af, als billy of Ruud er niet uitgaan.
Dat pesten gaat te ver! slecht voorbeeld!

Gast

#109

2014-09-03 17:38

Zeer goede zaak pesten waar dan ook moet gestopt worden
Jan

#110 Pesten moet stoppen

2014-09-03 17:47

Ruud,Billy en Ivan zijn veel te ver gegaan,wie komt er op voor Isabel.

,De schade die zij hier op loopt kan echt niet hoor,er moet iets gebeuren anders  is het te laat voor haar om hier nog overheen te komen.

Hoe heeft het zo ver kunnen komen!


Gast

#111 Re:

2014-09-03 17:54

#14: -  

 dit gedrag is van een aantal inwoners van utopia normaal dit komt omdat het eigenlijk zwakke en zwakbegaafde mensen zijn uit de gewone maatschappij.


Gast

#112

2014-09-03 17:55

Dat pestgedrag in Utopia is meer dan walgelijk en moet stoppen. Niet naar Isabella alleen, want mocht zij weggaan dan wordt een volgende 'gepakt'.
Het is meer dan schandalig dat het al zo ver heeft kunnen komen.
Ook in de t.v. uitzending wordt Isa continue neergezet als 'de slechte', dus Talpa moet hier een verbod op krijgen m.i.
Florentina

#113 Pesten

2014-09-03 18:03

Dat getreiter en gepest door die paar idioten is al veel en veel te ver gegaan .

Dit speelt nl al een tijdje .

En wat gast ook al vertelde ; wordt willens en wetens dood leuk toegestaan door

JdeM incl zijn volgelingen ( regie ) en dat alles voor de kijkcijfers ?

Kijk ; als JdM wordt getreiterd ? Weet hij niet hoe hard hij moet rennen om zich bij

een advocaat te melden .

Gaat snel zijn verhaal doen bij DE roddelbladen en maar zielig doen ahhhh gossie toch .

Als JdeM nog serieus en geloofwaardig wilt overkomen ivm dat getreiter en gepest in

Utopia ?

Gooit hij  Ruud en Billy eruit ( beiden krabben ook nog veel op hun hoofd ( luizen ??? ) , René

en Ivan . Die mogen wel onder politie begeleiding afgevoerd worden incl een flinke boete .  

Meeste vh zooitje daar zijn de zgn onschuld en schijnheiligheid zelve .

Dat psychisch mishandelen moet daar maar eens een  keer afgelopen zijn , heeft al TE lang

geduurd brrrrrrrrrrrrrr .

Dankzij dit allemaal ? Zou bv Isa een trauma van kunnen oplopen , omdat JdeM dat getreiter

toe laat !!!

 

 

 

 


Gast

#114

2014-09-03 18:06

René heeft hier de schuld. Hij zit iedereen tegen Isabella op te stoken. Omdat Isabella iedere als beste favoriet uitkomt kunnen ze dat niet hebben en zowel René als LauraB weten hiervan. Ze moeten flink aangepakt worden op hun gedrag door de regie want zelf weten ze niet hoe de buitenwereld hierover denken en zien.

Gast

#115

2014-09-03 18:09

heel goed om dit kenbaar te maken
dit kan echt niet

Gast

#116

2014-09-03 18:14

Vreselijk dit gedrag, onmiddellijk verwijderen deze mensen

Gast

#117

2014-09-03 18:14

vooral ruud heeft het gemunt op isabella om haar er uit te krijgen ze zijn allemaal stinkend jaloers dat Isabella haar droom waar gemaakt heeft ,en zij niet het is gewoon walgelijk om te zien hoe isabella vernederd word,en zij iedere keer maar weer sorry moet zeggen om het een beetje dragelijk te maken voor haar verblijf in utopia

Gast

#118

2014-09-03 18:20

zo maak je mensen kapot, meneer de mol verrijkt zich met de ellende van anderen. Alles voor de kijkcijfers. Hij moet zich schamen.
En Huub van ballengooi moet maar weer terug in zijn kooi.

Gast

#119

2014-09-03 18:20

Wanneer het pesten in Utopia wordt aangepakt wordt er een signaal afgegeven dat pesten not done is.

Gast

#120

2014-09-03 18:24

De medebewoners zijn zo jaloers op Isabelle, ze gunnen haar niets en daarom pesten ze haar. Ze hebben geen respect voor Isabelle, nou ik wel. Ze werkt keihard ze heeft succes met Wolter, ze is gewoon een leuke lieve meid.
John moet hier iets aan doen.

Gast

#121

2014-09-03 18:41

Pesten mag en kan niet geaccepteerd worden zeker niet als je met Utopia de ideale samenleveing wilt uitstralen.kinderen kijken mee, isa zit er geestelijk door heen erdoor kom op zeg

Gast

#122

2014-09-03 18:49

dit moet stoppen

Gast

#123

2014-09-03 18:56

john de mol is zg tegen pesten in de samenleving, maar tolereert het gewoon in Utopia. Het is werkelijk schandalig wat daar gebeurt met Isabella. IK KAN ER NIET MEER NAAR KIJKEN!!!!! Is dit de bedoeling van Utopia, JDM?????? SCHANDALIG!!!!!!!!!

Gast

#124

2014-09-03 19:12

Dat pesten moet onmiddellijk stoppen!!Het is een heel ernstig iets, wat lichamelijk maar ook geestelijk iemand kapot kan maken!Snap nièt dat in Utopia Isabella op deze manier geestelijk zò kapot gemaakt wordt door 'n aantal medebewoners.De ergste zijn Ruud;Billy en Charlotte.Daarnaast nòg 'n paar, maar diè worden opgestookt en gaan mee met deze 3, die ik noem.Ruud mòèt erùit; dat zal ten goede komen van vele anderen daar!
Pico

#125

2014-09-03 19:13

Dat pesten moet onmiddellijk stoppen!!Het is een heel ernstig iets, wat lichamelijk maar ook geestelijk iemand kapot kan maken!Snap nièt dat in Utopia Isabella op deze manier geestelijk zò kapot gemaakt wordt door 'n aantal medebewoners.De ergste zijn Ruud;Billy en Charlotte.Daarnaast nòg 'n paar, maar diè worden opgestookt en gaan mee met deze 3, die ik noem.Ruud mòèt erùit; dat zal ten goede komen van vele anderen daar!