Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#201

2014-09-03 23:05

net SBS Shownieuws gekeken.... Evert Santegoeds vertelde dat deze petitie alleen door Isabella fans zijn ondertekend en dat alleen maar omdat er een ei gevallen was! Heb heel goed het filmpje gekeken waarin Ruud en Ivan bewust de eieren kapot gooien en Ruud zegt er vervolgen bij ik gaat je als hond behandelen en zo gaat ik je belonen als een hond.... verder zegt Isabella je ouders (Ruud) zullen wel trots zijn nu.... waarop Ruud zegt ik zou nu ophouden want anders...... dus hij dreigt ook nog! Ik vind dit wel zeker PESTEN (Ik ben geen Isabella fan integendeel zelfs Giorgio is de winnaar vanaf dag 1....)

Gast

#202

2014-09-04 00:02

de pestkoppen in utopia worden gewoon beloond ze moeten eruit afstraffen die mensen ben blij dat er ee petitie is maar jdm staat boven iedereen denkt hij met zijn geld.die man moet zijn ogen uit zijn kop schamen

Gast

#203

2014-09-04 00:25

Johnny de Mol jr., er is werk aan de winkel
Gast

#204

2014-09-04 01:03

Door de ophef in de media en internet filmpjes op YT bekeken.

Wat een walgelijke vertoning.

Het meisje dient onmiddelijk beschermd te worden.


Gast

#205

2014-09-04 01:08

John de Mol moet zich schamen door op deze manier zijn geld te verdienen.

Gast

#206 Re:

2014-09-04 06:01

#1: -  

 Dit gedrag tolereren in een tv programma, niet te geloven heel erg triest.


Gast

#207

2014-09-04 06:54

schaam je sbs en zeker Evert Santegoeds die man moet eerst kijken naar de waarheid pesten is zo

niet goed op tv


Gast

#208

2014-09-04 06:57

Hoe iemand ook is of wat hij of zij doet respecteer elkaar en neem iedereen hoe hij of zij is.
iedereen moet eerst aan zijn eigen kijken ,en dan kom iedereen erachter dat niemand perfeckt is.
laat elkaar in z,n waarde

Gast

#209

2014-09-04 06:59

Niet alleen de bewoners worden stelselmatig gepest op een vreselijke manier. Ook de mensen op de diverse chatpagina's worden door de regie (als ze ook maar een negatieve opmerking plaatsen van iets of iemand binnen Utopia) geblokkeerd.
gast

#210

2014-09-04 07:06

SBS6 / Talpa / John de Mol.

Is dit de manier waar op u met klachten van kijkers omgaat ?

De verdraaide "waarheid" in Shownieuws is te walgelijk voor woorden.

De pesters worden beschermd en het slachtoffer wordt voor leugenaar neer gezet, nee hoor er wordt niet gepest JIJ ben te gevoelig JIJ ziet spoken.

Ook de kijkers worden niet voor vol genomen.

Het ei is gewoon gevallen, kom op zeg !! dat ei is bewust neer gegooid tot twee keer toe.

Ze geven het ook nog eens lekker toe, dat ei is van Ruud en dat ei is van mij zei Ivan.

En dan zeggen, jij poetst de keuken dus ruim jij het ook maar op.

Dan nog eens een trap na van Ruud, ik ga je als een hondje behandelen , belonen en straffen.

Alsof dat nog niet genoeg is wordt Isabella door Billy uitgescholden voor vies vuil smerig kutwijf.

Als je dat koud laat ben je van steen.

Overigens....als je iemand in nood wilt helpen en ondersteunen, b.v. door middel van deze petitie wil dat niet zeggen dat je een "fan" bent.

Voorbeeld : mijn buurvrouw wordt geslagen, ik wil haar helpen als medemens dús ik ben een fan van haar.

Wie heeft dat overigens verzonnen "Isabella fan".

Als je iemand mag of aardig vindt ben je geen fan maar een sympathisant.

 

 

gast

#211 Re:

2014-09-04 07:11

#209: -  

 Ja, ook als je vóór Isabella bent zijn de commentaren niet al te aardig, om het maar netjes uit te drukken.

Dan ben je een psychopaat, een stalker, je verheerlijkt Isabella, je zet haar op een voetstuk.

Bijvoorbeeld zo'n reactie : Ik word een beetje misselijk van iedereen hier die Isabella zo vreselijk op een voetstuk plaatsen en haar verafgoden!

En dat is nog een van de vriendelijkste.


Gast

#212

2014-09-04 07:31

door het tolereren van 't pestgedrag (door de programma-makers)lijken ze de boodschap af te geven dat pesten ok is. Hiermee krijgen de pesters de ruimte en wordt het gepest niet als zodanig erkend. Hoe mogen wij dit verantwoorden naar onze kids... want tja, voorbeeld doet volgen...
Klavertje

#213 Re:

2014-09-04 07:36

#1: -  

 Pesten en kleineren is het ergste wat er is en dat het in een tv programma toegelaten wordt is uit den boze. Nepbrieven opzetten uit naam van een ander...zoals Ruud heeft gedaan en nu zelfs cd bestellingen van Isa annuleert gaat echt te ver.


Gast

#214

2014-09-04 07:53

Laat Ruud (en Silly) een keertje vertrekken! Voert niks uit, en is al tig x genomineerd.
Isa, je bent top!! En Lot kan niet zingen en gunt jou je succes niet. Laat je niet gek maken.

Gast

#215

2014-09-04 08:05

Zeer goeie actie in het algemeen en in het bijzonder tegen de diverse pesterijen in Utopia. Helaas is Utopia zonder enig gezagsvorm die exceptioneel gedrag van niet sociale figuren hun gang kunnen gaan. Verbijsterend en met kromme tenen en diepe verontwaardiging hoe sommige mensen zich gedragen als producten die niet in Utopia thuis horen.

Gast

#216

2014-09-04 08:32

Het is maar al veel eerder opgevallen over het pesten richting Isabella ze snoeren haar ook gewoon de mond als ze iets wilt zeggen in het centraal ik heb ook wel is gehoord dat van Isabella dat ze vroeger ook gepest werdt nu is het eigenlijk niet anders. De excuses die Ruud en Ivan hebben gemaakt aan Isabella is ook niet gemeend ze hebben dat eerst in het kantor besproken wat ook een nepgesprek was alles voor tv maar ik verwacht ook niet dat ze er iets van uitzenden omdat ze er zelf geen raat meer mee weten bij Talpa. Zelf gaan er verhalen rond dat er veel kinderen niet meer mogen kijken omdat het te erg is om naar te kijken zelf kijk ik ook niet meer naar de uitzendingen omdat ze alleen het leuke laten zien dit gedrag knippen ze er gewoon uit.

Gast

#217

2014-09-04 08:34

De Overheid kan nu ook alle filmpjes tegen zinloos geweld stoppen..... want John de Mol propageert "zinloos psychisch geweld" via zijn programma.


Gast

#218

2014-09-04 08:36

Talpa, wees voor één keer eerlijk en laat het voorval met de eieren op TV zien, dan kan iedereen zelf oordelen over de  waarheid en over de mate van integriteit van SBS6.


Gast

#219

2014-09-04 08:36

hup isa!!!
Florentina

#220 Pesten / Treiteren

2014-09-04 09:13

Al die treiter en pestkoppen ? Ruiken nu het € grote geld € voor hun laatste dag in Utopia . Ach mag hopen dat zij met een grote ´rest´ schuld blijven zitten . Dus ipv belonen met geld ? Gaan die treiter en pest koppen met een grote schuld naar huis ( wat zou dat fijn zijn , je krijgt wat je toe komt nietwaar) of neemt JdeM de schulden die alle pestkoppen gemaakt hebben op zich en wordt alles kwijt gescholden , omdat het zoooooooooo zielig is voor die treiter en pest koppen alias ; Billy & Ruud & Ivan & René <---- met zijn psychische mishandelingen iedere dag weer en weer en weer . Zijn echt een stelletje wolven in schaaps kleren . Kom kom J de M sr ; toon ruggegraat en gooi deze wolven er á lá minuut eruit of durft U dat niet ??? Zij horen NIET in Utopia thuis , want zij horen vast te zitten al deze pest & treiterkoppen , want zij zijn een gevaar in onze samenleving dus laat staan in Utopia . Verbergen hun agressie ogen al door een zonnebril te dragen zoveel mogelijk in de loods . In principe dragen alleen de mensen uhhh wolven in de loods een zonnebril omdat zij iets te verbergen hebben . ( uitzondering voor diegene die echt iets aan hun ogen mankeren ) . Dus J de M ? Gooi deze 3 á 4 pest en treiter koppen eruit met ; byeeeee en tot nooit meer . Jullie waren de zwakste schakel , dus bedankt en tot neverrrr more .

Florentina

#221

2014-09-04 09:16

Pesten en treiteren is zooooooooooooooo laf en laag . Oh oh oh wat zijn wij stoer en flink . Dit MOET stoppen dus gooi hun eruit J de Mol sr !!! Laat zien hoe het hoort / neem een voorbeeld functie dus eruit met hun en gelijk vandaag nog en accepteer en tolereer dit aso gedrag NIET .


Gast

#222

2014-09-04 09:18

stop pesten, en zeker in utopia.

Gast

#223

2014-09-04 09:21

stelletje jaloersen gasten
als isabella er uit gepest wordt
hoop ik dat geen drank meer toestaan
en berooid achter blijven
Florentina

#224

2014-09-04 09:40

Daar hoop ik dus ook op gast hahaha onder het motto ; krijgen dan wat zij toekomen en dat is ; helemaal niets meer qua geld . Maar dan mogen en kunnen die treiter / pestkoppen de ´akker´ nog leeg eten ( met de slakken en wormen er GRATIS bij of op een water dieet ( ook nog een optie om te kunnen overleven ) tot einde vh jaar . Kijken of zij dan nog de grootste lol hebben na hun getreiter & gepest campagne tegen Isa .


Gast

#225

2014-09-04 10:29

Absurd dat niet wordt ingegrepen bij dit gedrag van deze twee 'heren', pure pestkoppen. Graag uit Utopia verwijderen