Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#1

2014-09-03 09:26

Pesten moet stoppen!!! Waar dan ook!!!

Gast

#2

2014-09-03 09:28

super goed en per direct dit pest gedrag stoppen

Gast

#3

2014-09-03 09:29

Ik vind het verschrikkelijk dat er in het SBS6 progamma Utopia pesten toegestaan wordt.
Dit moet een halt toegeroepen worden.

Gast

#4

2014-09-03 09:29

Ik kan er niet meer naar kijken en heb net het het besluit genomen niet meer te kijken naar de streams.

Beste mensen van Utopia,

Ik wil u hierbij mee delen dat ik per direct mijn paspoort op wil zeggen! Ik kan het niet langer accepteren dat jullie willens en wetens iemand in Utopia (Isa) zo erg laten treiteren en pesten!

Bent u zich wel bewust wat voor schade dit aan kan richten bij iemand?? Ik begrijp dat de kijkcijfers bij u hoog in het vaandel staan, maar in mijn ogen mag dit nooit maar dan ook nooit ten koste gaan van iemand zijn welzijn! Wat mij betreft bent u ver over de streep gegaan! Heel Nederland is al jaren bezig om pesten op scholen en op het werk tegen te gaan... door middel van allerlei acties en televisieprogramma's U gaat daar hier echter dwars tegen in met uw programma Utopia.

Als u nog een beetje respect heeft voor Isa dan roept u nu een halt toe tegen het pest en treiter gedrag of u laat Isa waardig door de poorten naar huis gaan zonder dat zij de borg terug hoeft te betalen maar laat haar er niet uit stemmen want daarmee beloond u de pesters en geeft ze daarmee toestemming om een nieuw slachtoffer te kiezen!

Ik heb lang met plezier naar de Utopia streams gekeken maar ik wens vanaf heden niet meer geassocieerd te worden!

Gast

#5

2014-09-03 09:36

Hier moet echt een keer iets aan gedaan worden. Isabella is nu het slachtoffer, maar niemand mag daar gepest en getreiterd worden.

Gast

#6

2014-09-03 09:36

Laten ze volwassen mensen zijn en blijven en niet elkaar zo treiteren

Gast

#7

2014-09-03 09:38

Het pesten in Utopia moet stoppen, de mol SR staat het toe en zoon Johnny maakt een programma TEGEN pesten, Isa wordt in Utopia kapot gemaakt door 13 andere dit is een groot schandaal!!

Gast

#8

2014-09-03 09:42

Het pesten moet stoppen.Het willens en wetens kapot maken van één persoon door 13 anderen is een grof schandaal en helemaal omdat dit door de programmamakers getolereerd word.De Mol sr moet dit een halt toeroepen het is van de zotte dat de Mol jr een programma maakt TEGEN het pesten en dat de mol sr dit juist toestaat voor de kijkcijfers.Is dit belangrijker dan een mens?????

Gast

#9

2014-09-03 09:43

Stop het treiteren en pesten binnen Utopia 


Gast

#10

2014-09-03 09:44

Ik vind Pesten verschrikkelijk het ergste wat er bestaat. Door pestgedrag van leidinggevende en werkgever zit mijn al 7 jaar thuis en is daardoor afgekeurd.Deze werkgever pakte niet alleen mijn man maar ons hele gezin,juridisch hebben we alle zaken gewonnen maar mijn man wordt nooit meer de oude van wie hij was ondanks de vele therapieën en opname. Daarom kan ik niet begrijpen dat JDM dit kan en laat gebeuren.

Gast

#11 Re:

2014-09-03 09:44

#5: -  

 ja nu is isa het slachtoffer en als die straks weg is dan weet ik wel wie het volgende slachtoffer zal zijn. wedden dat dan rienk aan de beurt is samen met Nico


Gast

#12

2014-09-03 09:45

hoe kan het nog in deze tijd,dat er zo iets gebeurd in utopia

Gast

#13

2014-09-03 09:51

stop het pest gedrag in utopia en het kapot maken van mensen

Gast

#14

2014-09-03 09:52

Het pesten in Utopia moet gewoon aan gepakt worden, niet omdat het nu om Isa gaat. Maar zo wie zo in het algemeen. Met Ruud en Ivan gaat het veel te ver. Dit is een vorm van geestelijk mishandelen. En zij zullen steeds de zwakste er uit kiezen. Ruud doet dat al maanden, en Ivan zal daar in mee gaan. Geen voorbeeld voor kinderen die kijken.

Gast

#15

2014-09-03 09:53

Ik vind het 1 grote schande dat dit gedrag van de bewoners op 1 persoon toe gelaten wordt.Terwijl ze wel een progamma tegen pesten maken hoe kan dit

Gast

#16

2014-09-03 09:56

het gepest en getreiter in utopia moet stoppen,dit is niet de goede samenleving

Gast

#17

2014-09-03 09:56

Het is gewoon belachelijk dat het programma Utopia het toelaat dat 4 personen al weken 1 persoon loopt te pesten, heel laag bij de grond is dit.

Gast

#18

2014-09-03 10:00

Dit mag niet toegestaan worden hoe daar binnen iemand geestelijk kapot wordt gemaakt. Er kijken ook kinderen hiernaar is niet normaal. De kinderen gaan het gewoon vinden om te pesten want op tv mag het ook.

Gast

#19

2014-09-03 10:02

Pesten mag dus van JDM. Verschrikkelijk dit. Hoop dat de serieuze media dit oppakt en keihard veroordeeld!|


als je dus utopia kijk schaam ik me voor zo programma hoe daat iemand er uit gepest word.
en bedriegingen uiten zoals ik zou ik isabella wel op willen hangen aan de hoogste boom en dan om hakken.
of ik hoop dat ze haar nek breek antwoord an billy

ik hoop echt dat nerderland nu massaal in opstaand kom

Gast

#20

2014-09-03 10:05

doe aub wat aan het pesten in utopia .gepest worden is het ergste wat iemand kan overkomen dank u wel

Gast

#21

2014-09-03 10:05

pesten is meest voorkoment gedrag van kinderen maar in uthopia doen de volwassen het voor die moeten het voorbeeld geven

Gast

#22

2014-09-03 10:08

Schandalig wat ik heb gezien, ze weten niet wat voor leed ze een ander aandoen en dat het programma er aan mee werkt vind ik nog veel erger.  Ik hoop dat ik hier door mijn handtekening te zetten een steentje kan bijdragen aan dit schandelijk en schadelijk gedrag.


Gast

#23 Wij houden het met zijn allen in stand

2014-09-03 10:08

Ik realiseerde mij vandaag opeens dat ik juist door te kijken naar de streams debet ben aan het instant houden van het pest en treiter gedrag daar. Juist voor de kijkers en de kijkcijfers wordt dit door de regie getolereerd, geaccepteerd en misschien zelfs wel aangemoedigd... Daarom dus mijn besluit om niet meer te kijken naar Utopia op tv en streams!


Gast

#24

2014-09-03 10:10

Dit pesten moet gestopt worden, het is diep treurig dat dit uitgezonden word, er kijken ook kinderen naar dit programma. Jammer dat juist dit tv programma wat een goede samenleving moest worden dit allemaal tolereert.
sol

#25 Re:

2014-09-03 10:12

#4: -  

 helemaal met je eens is heel erg en je kan voor je leven een trouwma op lopen dit is niet leeftijd gebonden