Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#176

2014-09-03 21:40

Op SBS6 Shownieuw wordt er gezegd dat het ei gevallen is? Pardon! Ik heb geen poep in mijn ogen! Ook niet in mijn oren, waarmee ik Ruud onder andere heb horen zeggen dat hij Isa als hond ging behandelen. Dat ei laten vallen was een teken dat ze dat niet braaf was geweest! Kleinerigheid ten top! Het pesten moet stoppen en het zou SBS sieren om dit niet zo te bagateliseren en onwaarheden te verkopen!

Gast

#177 Re:

2014-09-03 21:42

#175: -  

 In de krant van de utopiawebsite staat ook dat ze het Express deden. Ze spreken elkaar dus aardig tegen bij SBS. 


Gast

#178

2014-09-03 21:45

bij shownieuws zeiden ze, ach het zal allemaal wel meevallen want waar hebben we het over een paar honderd handtekeningen, maar ik zie dat er nu al bijna 500 zijn en dan denk ik nog dat veel mensen het niet weten dat dit kan hier, dus hoop dat het er nog veeeeeel meer worden
oplettende kijker

#179 Re:

2014-09-03 21:47

#176: -  

 ja niet normaal he, ze voelden dus al nattigheid pffff, niet voor niets dat ruud en ivan het zogenaamd gingen goedmaken hoor, dat moesten ze !!

maar menen no way

henkie penkie

#180

2014-09-03 21:51

Alles moet wijken voor het succes van meneer de Mol.

Zelfs zijn eigen gezondheid.

Het is een hang naar succes , gewoon ziekelijk.

Kijk naar Reinout Oerlemans en Joop van den Ende.

Hart problemen wat ik ze echt niet gun hóór .


Gast

#181

2014-09-03 21:54

Ik heb getekend puur en alleen om het feit dat sbs dit voorval compleet verdraaid heeft en het minder erg maakt dan het was.
Florentina

#182 Pesten brrrrrrrrrrrrrrrrrr

2014-09-03 22:04

Ik heb er sowieso geen behoefte aan om JdeM zijn zakken te gaan vullen met het aanschaffen van een paspoort tegen betaling hoe gering dan ook . Als er al niets tegen het pesten wordt gedaan ? Als JdeM alles maar tolereert ? Gun ik hem nog geen € 0.01 ... Tuurlijk willen zij nu hun gezicht redden door te zeggen op Sbs shownieuws ; eieren lieten zij per ongeluk vallen ( wat een toeval ) , ja daaaaaaaaaaaag J de M , daar trapt toch niemand in . Rienk  ; gelovig wanneer hem dat het beste uit komt , verder scheldt en vloekt hij net zo hard mee . Verder doet hij ook net zo hard mee om iemand psychisch te mishandelen . Rienk en René konden wel broers zijn wat dat betreft !!! Die 2 willen maar 1 ding ; hun mening opdringen aan een ander en als daar niet ingetrapt wordt ? Begint de treiter en pest campagne , want daar wordt toch niets aan gedaan , staat JdeM allemaal zonder sancties toe . Zolang hij zijn zakken maar kan vullen met zoveel mogelijk €€€€€€€€€€€€ en dat er iemand in Utopia kapot wordt gemaakt ? Boeiuhhh toch Dhr JdeM ? Jammer jammer , dat kan toch niet de bedoeling zijn ? Trap Ruud & Billy & Ivan & René van Utopia af ( zijn DE rotte appels daar ) met dat psychisch treiteren en pesten .


Gast

#183

2014-09-03 22:04

schandalig hou isabella smit door drie personen in utopia is behandeld, daar lusten de honden geen brood van

Gast

#184

2014-09-03 22:05

Misselijk zoals iemand en plein public tot op het bot vernederd wordt.
Nog erger dat dit soort activiteiten op livestreams te zien is, dankzij SBS
Is dat de manier waarop tv gemaakt moet worden?

Gast

#185

2014-09-03 22:06

Vind niet meer normaal wat daar gebeurd door ruud

Gast

#186

2014-09-03 22:07

er kijken OOK kinderen, stop pesten in Utopia. Maak er een volwassen programma van.

Gast

#187

2014-09-03 22:08

om een statement te stellen vind ik dat er een van de twee eruit gestuurd moet worden. want in het contract staan bij een klap word je eruit gezet
Gast

#188

2014-09-03 22:09

Het is ontoelaatbaar hoe een groepje mensen in Utopia (vooral Ruud, Ivan, Marjet, Charlotte, René en LauraB) een medebewoonster te gronde richten door opruiend roddelen, afbreken, en zoals vanochtend (woensdag 3 september) door Ruud en ivan die eieren kapot gooien op een vloer die zij net aan het boenen was.

Praten over haar in de trant van "ik hoop dat zij haar nek breekt" (dixit Billy-Marjet) en zoals Ruud vanmorgen: "jij bent als een een hond en als je fouten maakt straf ik je af....."  en dan dit alles nog over de ether uitzenden via de streams vind ik het laagste van het laagste.  Al deze pesterijen zijn gericht op één persoon, nl. Isabella, en komen voort uit jaloersheid omdat zij succes heeft met een CD opname met Wolter Kroes....

Ik acht John de Mol en SBS6 verantwoordelijk voor het slechte voorbeeld dat hierdoor aan kinderen en jeugdigen wordt gegeven..... Subtiel zenden zij hiermee het signaal uit  dat pesten O.K. en zelfs grappig is .....

STOP DIT NARE GEDRAG EN STEL EEN VOORBEELD DOOR DE TWEEE HOOFDVERANTWOORDELIJKEN, RUUD en IVAN  NAAR HUIS TE STUREN!!!!

Het meeste moeite heb ik nog met de leugenachtige verslaggeving op SBS6, waarop zij het vernederende en absoluut niet te tolereren gedrag van vanmorgen met de eieren afdoen als "een ei laten vallen".... een ongelukje dus! Hiermee bevestigen zij opnieuw dat zij achter dit laakbare gedrag staan en het goed vinden... Shame on you, alle mensen die betrokken zijn bij dit baggerprogramma!En voor de mensen die geinteresseerd zijn in de waarheid: het filmpje staat op Utopiagekte....


Gast

#189

2014-09-03 22:09

Schandalig hoe vooral issabella word gepest vooral door meerdere sinds ze daar der cdtje met wolter opgenomen werd zo in en in triest ik heb gewoon af en toe zitten huilen vreselijk shownieuws doet het nu af als ach laten vallen fans mailen massaal naar pesten .nl kijk de filmpjes jdm huub en utopia moet zich schamen zo ga je niet met mensen om de dtreamers worden ook wegezet en de pesters komen er mee weg triest

Gast

#190

2014-09-03 22:10

ik vind het echt te walgelijk voor woorden, mijn haren gingen overeind staan , verschrikkelijk wat een naar persoon is die Ruud en Billy , je moest eens weten hoeveel kinderen de dupe zijn van pesten ,en hoeveel gevolgen het heeft op latere leeftijd en dan moet dit een voorbeeld zijn op tv?
het is te gek voor woorden dat je met tranen in de ogen zit toe te kijken hoe iemand zo geestelijk de grond in wordt geboord door zo`n Ruud , en dat met meerdere mensen , maar het zal wel weer opgelost worden met gesprekjes door de regie gestuurd
sorry ruud is een volwassen persoon dus EXIT dan zet je een goed statement neer en laat je zien dat niemand dit tolereert en dat dit zeer zeker niet ken
misschien gaat hij dan eens na denken
Hopelijk gaat hier wat aan gedaan worden en wel op die manier dat je trots kan zijn op het tv programma dat dit ten aller tijden ver over de grens is en niet geaccepteerd
eigenlijk van de zotte dat de kijkers hier een halt toe moet roepen dit had het programma zelf moeten doen

Gast

#191

2014-09-03 22:20

Pesten in Utopia
de grote eikels Ruud Ivan en Billy die constant Isabella kleineren en lasig vallen

 

en dat Johnny de Mol er een programma over gemaakt heeft en dat is uitgezonden nadat er diverse scholen tegen in opstand kwamen,ik zie ook wel dat Isabelle fouten maakt maar niet dat ze daarom zo vernederd en getrapt hoeft te worden

 

toch wel een redelijk vaste kijker met 96702 punten op mijn teller dus kan wel zeggen dat ik veel kijk en dus veel van die ellende zie

doe hier alstublieft wat aan

dank U wel

 


Gast

#192

2014-09-03 22:24

ik ben zeer op tegen pesten,ik leer mijn kinderen dat ze niet moeten pesten,de schoolen en andere instellingen werken eraan.en nu,volwassen mensen die gaan voor tv dat doen,daar ben ik zeer optegen en wordt ik kwaad over en normaal ben ik een lief mens,al zeg ik het zelf,doe er wat mee

Gast

#193

2014-09-03 22:24

Het is al enige tijd aan de gang dat Isabella door mede bewoners wordt gepest en zeker door Ruud, Billy, Charlotte, Ivan en zeker ook door Rene en LauraB. Dit speelde al toen er vliegtuigen over kwamen vliegen om Isabella een hart onder de riem te steken. Als SBS6 een steetent wil maken moeten ze de hier boven genoemde personen per direct uit Utopia verwijderen om te laten zien aan de gehele buitenwereld dat dit absoluut niet kan, hiermee laten ze dan ook aan de jeugd zien dat het dus ook echt niet kan.

Gast

#194 pesten in utopia

2014-09-03 22:25

utopia

 


Gast

#195

2014-09-03 22:26

Ik vind het vreselijk dat ze Isa die haar droom heeft waar gemaakt met afgunst proberen weg te pesten.
En talpa hoort haar daar beter tegen te beschermen al vind ik dat ze heel goed voor haar zelf opkomt!

Gast

#196

2014-09-03 22:26

Het pest en getreiter naar Isabella Smit moet ophouden...een voorbeeld functie zou dit moeten worden....utopia een nieuwe samenleving, tuurlijk.
Raar dat er na alle berichten er ineens een gesprek was tussen Isa, Ruud en Ivan, die hebben dat niet uit zichzelf gedaan.
Nu word er in shownieuws gezegt dat er 1 ei per ongeluk was gevallen, nou bekijk de beelden, Ivan en Ruud gooiden ieder apart een ei.Er is maar een enkeling die voor haar daar binnen opkomt, hier buiten honderden, iedereen vind het misselijk makend, en dit is echt niet het enige en eerste incident.Door treiteraars en pestkoppen zijn er al vele kinderen en volwassenen om hetleven gekomen, die er niet meer mee konden leven en mag je verwachten dat dit aangepakt moet worden!!!! Juist in utopia!

Gast

#197

2014-09-03 22:27

Wat er vandaag gebeurd is kan niet door de beugel. Dit is iemand met de grond gelijkmaken omdat ze iets heeft gedaan en klaar heeft gekregen wat niemand anders in de loods heeft gedaan. Isa moet beschermd worden tegen een aantal jaloerse mensen.

Gast

#198

2014-09-03 22:41

Een bijzonder schandalig voorbeeld voor gepeste jongeren, die op deze manier geen hulp durven zoeken door het onbestrafte pestgedrag van bewoners van utopia...
Florentina

#199 Pesten

2014-09-03 22:42

Er is in het begin al eens iemand met een bezem geslagen tot bloedens aan toe . Zover als ik weet is daar toen niets mee gedaan ?. Vraag mij dus af waarom er regeltjes zijn opgesteld als daar toch niet aan gehouden wordt . ( volgens mij mepte Charlotte met die bezem ?? ) . Zij is er niet uitgestuurd rararararara ... Zijn totaal losgeslagen daar en niemand die hun gecorrigeerd heeft in hun aso vloek & gescheld & kwetsend gedrag naar de ander toe en dat alleen omdat oa Isa succes heeft met haar cd met Wolter Kroes . Nu komen die 3 á 4 nog meer met hun ware karakters naar boven . Zijn echt echt ziekelijk jaloers , dus pesten en treiteren maar . JdeM / Talpa zijn dus niet consequent bezig . Zulke horen er gelijk uitgetrapt te worden bij / met geweld , geen discussie over mogelijk . Kinderen houden er al een trauma van over als zij gepest worden en dat geldt dus ook voor de volwassenen zoals ; Isa . Daar ga je toch kapot aan , wetende dat die 3 á 4 in no time weer los barsten met dat getreiter . Klopt Gast #190 ; dat halt toe moeten roepen had het programma zelf moeten doen , zij hadden gelijk moeten ingrijpen , maar helaas helaas , regie blert alleen maar ; zendertjes / controleer jullie zendertjes <---- lekker belangrijk , als er verderop iemand uitgescholden wordt door een stel lafaards die in hun uppie totaal niets voorstellen , maar wel durven met een paar anderen erbij .


Gast

#200

2014-09-03 22:44

Het wordt eens tijd dat de pesters aangepakt worden. En niet dat ze een vrijbrief krijgen en dat de gepeste persoon het veld moet ruimen.