Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

jacqie

#226 Re: Re: Pesten moet stoppen .

2014-09-04 10:40


Gast

#227

2014-09-04 10:41

ik vind het zeer triest wat mensen uit jarjoezie allemaal doen hoe ze iemand met de grond gelijk maken schande loes

Gast

#228

2014-09-04 10:49

Heel goed!!
Aanpakken die mensen daar,te gek voor woorden!

Gast

#229

2014-09-04 10:51

Johnny de Mol jr zet zich in tegen pesten... John de Mol sr doet zijn werk teniet door pesten in zijn programma te propageren....


Gast

#230

2014-09-04 10:56

Ik vind het heel slecht dat er pas actie ondernomen wordt nadat er klachten binnen zijn gekomen en zelfs stichting pesten zich er mee bemoeit. De programma makers hadden gelijk moeten ingrijpen. Er zijn ook wel andere dingen gebeurd waar ze hadden moeten ingrijpen.. maar waarschijnlijk doen en laten ze alles toe voor alleen maar de kijkcijfers.

Gast

#231

2014-09-04 10:56

de mol moet hier iets aan doen grote schande dit.

Gast

#232

2014-09-04 10:59

gewoon de pester(Ruud)verwijderen uit het programma.
RATOPIA

#233 Re: Pesten

2014-09-04 11:06

#102: Tina - Pesten 

 HET GAAT DE MOL SR. ALLEEN OM DE POEN


Gast

#234

2014-09-04 11:07

een geweldige petitie ik ben grote fan van issabella wat een geweldige zangeres
Vuurvliegje

#235 Pestgedrag

2014-09-04 11:08

Ondanks, dat mensen er zelf voor kiezen in een RLS te gaan zitten, is het helaas niet van te voren te verwachten, dat men slachtoffer van pestgedrag zal worden. Een afspiegeling van de maatschappij, ja dat klopt voor honderd procent. Maar laat men dan ook ophouden met te pas en te onpas te vermelden, dat ze een voorbeeldfunctie hebben. Net als elkaar fysiek bedreigen, is pestgedrag geweldgedrag. Hier zit de maatschappij niet op te wachten als voorbeeldfunctie. A-sociale mensen zijn het, allemaal trouwens, ook de mensen die gepest worden. Ongewenst gedrag wordt tentoongespreid. Kan alleen maar zeggen: niet naar kijken en zeker geen kinderen natuurlijk.

En voor Talpa: vermeld voor de tv uitzending dat Utopia niet bedoeld is als een voorbeeldfunctie. Dat zou al een hoop discussie schelen.

gast

#236

2014-09-04 11:15

Kunnen ze die zielepoot van een Ruud en zijn Billy niet een giga trap in hun achterste geven en Utopia uitgooien... Die Ruud is werkelijk de grootste klaploper die ik ken.... En dat de programmamakers dit toestaan zegt genoeg over hoe men daar denkt...scoren over de ruggen van anderen. Nietsnut is die Ruud...


Gast

#237 Re:

2014-09-04 11:15

#129: -  

 Ja ik snapte ook niks van dat regie niet ingreep, of een streamlock deed. Dat doen ze wel als het is om ruud en billy te beschermen. Het leek er bijna op alsof dit hun bedoeling was, hoop het niet want dan vind ik het nog veel erger. Het ging niet alleen om het pesten /treiteren...maar haar zodanig vernederen? Mijn hart huilde mee met haar. Ruud die zei dat hij haar voortaan als een hondje zou behandelen. Als ze iets fouts deed dan zou hij iets soortgelijks doen als met het ei op de grond gooien...Nou Dat vind ik wel heel heftig hoor, dat iemand dat met een andere persoon doet. ... En ik zag hoe Isa ertegen vocht om zich niet uit de tent te laten lokken, maar ja ..Ze is ook maar een mens. Walgelijk...Ik vind echt dat Ruud eruit moet. Als Isabel er uit gaat weten we dat de Regie haar fans maar lastig vinden en haar eruit willen. Mocht dat zo zijn, doe het dan op een waardige manier. Waarom op zo'n huftigere, vernederende manier John de Mol en SBS/Talpa????


Gast

#238

2014-09-04 11:17

Al meerdere weken tenenkrommend zitten kijken naar de onmogelijke situatie waarin Isabella terecht is gekomen. Iemand schreef terecht dat zij tegenstrijdige informatie krijgt van de mede-inwoners: aardig doen waar zij bij staat, roddelen als zij er niet bij is. En als mens voel je dit, kun je het niet benoemen want bewijs is er niet. En daar wordt je echt knettergek van. En dat neem ik Talpa / John de Mol kwalijk, dat zij niet ingegrepen heeft. Een clinic in Utopia over hetgeen pesten in welke vorm dan ook voor gevolgen heeft, zou voor iedere inwoner daar inmiddels als taakstraf moeten worden meegegeven.

Gast

#239

2014-09-04 11:29

heel erg vernederend van zulke stoere jongens (mannen kan je ze niet noemen) leuk provoserend gedrag. 2 met elkaar meelopende mannetjes en doodleuk na de tijd zeggen, kom we gaan een eitje maken in vannes haar keuken. hadden ze dus ook meteen kunnen doen, de eikels - tuurlijk meneertje DE MOL, een soap met echte mensen. wees er trots op poenschepper.

gast

#240 Re:

2014-09-04 11:35

#4: -  

 dat heb je heel goed verwoord,  ik denk er net zo over....walgelijk gewoon. Pesten van Isa moet stoppen. Thnx


Gast

#241

2014-09-04 11:44

De meest nutteloze kansloze en luie persoon die gaat deze vrouw op deze manier treiteren,weg met die loser.

Gast

#242

2014-09-04 11:59

dit is een grote schande .ruud heb enkel maar geld gekost .ivan en ruud er uit .ze zijn nog meer dan kleine kinderen .
het is een grote schanden weg met die lui

Gast

#243

2014-09-04 12:15

Walgelijk. Waarschijnlijk strafbaar omdat ze zich er niet aan kan ontrekken.


Gast

#244

2014-09-04 12:16

Een goede manier om mijn ongenoegen over dit smerige vernederende gedrag van Ruud en iwan en billy ik vind het een schande Pesten is zo fout !!

Gast

#245

2014-09-04 12:29

hoe ze met isabella zijn omgesprongen kan niet , vreslijk jaloers vermijdings en pestgedrag, dit moet stoppen

Florentina

#246

2014-09-04 12:33

Zou nu ook VERPLICHT moeten worden bij aankondiging uitzending Utopia ; dit programma is NIET geschikt voor jeugdige kijkertjes , bevat veel gescheld / gevloek en dit programma zit boordevol met getreiter EN gepest , waar normen en waarden niet aanwezig zijn en J de M werkt hier graag aan mee om dat allemaal in stand te houden , en dit inderdaad alleen maar voor de poen . Weg met die verrotte appels ; Ruud & Billy & Ivan  ( de schijnheiligen in / van utopia ) en het liefst NU gelijk .

 


Gast

#247

2014-09-04 12:40

Heel goed initiatief deze petitie! Ik ben erg ontdaan van wat ik gisteren heb gezien! De tranen liepen spontaan over mijn wangen, dit was echt te erg voor woorden! Dit heb ik ook gemeld in de Utopia-Krant! Dit mocht echter denk ik niet, want ik kan geen commentaar meer geven in die Krant! Pesten wordt blijkbaar wel getolereerd, maar daarop reageren niet! Het voorval Ruud/Colinda is ook zoiets, vreselijk!
Felix

#248 Re:

2014-09-04 12:44

#232: -  

 Ruud vandaag nog naar huis dit gedrag kan niet moet hij buiten de poort eens proberen


Gast

#249

2014-09-04 12:47

Goed initiatief, daar het in de ogen van de programmamakers goede televisie zou zijn moet Nederland John de Mol Sr. hierop aanspreken. Zeker nu zijn zoon John de Mol jr. zich inzet tegen pesten.
Buddy

#250 Re:

2014-09-04 12:50

#232: -  

 Helemaal mee eens, en daarna die wipkip Billy.

Het zijn de meest ranzige mensen van Nederland.