Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia


Gast

#126

2014-09-03 19:19

het is nergens voor nodig om te pesten al is het een spel. Het is niet eerlijk dat 2 kerels tegen 1 vrouw gaan. En zeker tegen iemand die niet sterk in haar schoenen staat en dat weten ze. Ik ben gewoon tegen pesten op wat voor manier dan ook.
.

#127 Ik

2014-09-03 19:20

Werd weleens tijd dat er wat gedaan wordt. Het werd de laatste tijd alleen maar erger. En waarom Talpa er weinig aan doet snap ik niet.

Pico

#128 Re:

2014-09-03 19:24

#4: -  

 Ik ben het hier geheel mee eens! Als ze eruit gestem wordt, lacht dat hele stel, maar als ze er nièt uitgestemd wordt, heeft ze òòk geen leven mer daar en gaan ze gewoon dòòr!!Het is dus hèèl dubbel!

Het is te triest voor woorden, dat er nièts gedaan wordt tegen Ruud en Billy, die haar uitscholden,

Dit op You tube te vinden!

Er is maar èèn remedie; Ruud eruit sturen en Isabellaerin houden EN LATEN BESCHERMEN door John de Mol en daar een sanctie opzetten!Zodrà iemand haar wèèr pest/treiterd...iets tegenover stellen en straffen!! Gebeurd in de buitenwereld òòk.Maar in de buitenwerled kun je aangifte doen!!

Isabella kan dit dus nièt! Dat is het wrange!!!


Gast

#129

2014-09-03 19:25

Ik ben geschrokken maar vanmorgen stond ik te trillen. Is dit wat ik moet kijken we krijgen koeien als het tegen vechten of een corrigerende toespraak van de regie. Maar nu ging maar door frustrerend dat ik niet kon ingrijpen. Fijn dat ik mijn teks even hier kwijt kan thx ophouden
Kies een pseudoniem

#130 Onderwerp

2014-09-03 19:26

Ik begrijp niet dat de pest koppen er niet uit gegooid worden. John de Mol wordt wel erg ongeloof waardig op deze manier. Er wordt veel aandacht besteed aan pesten en John de Mol laat het toe in zijn programma. Schandalig dat er mensen beschadigt worden en dat de pest koppen gewoon blijven zitten.


Gast

#131

2014-09-03 19:28

ik vind het ronduit misselijkmakend hoe ruud billy en ivan tegen isabella doen , dit is iemand weg pesten op een vreselijke manier,walgelijk en verder wil ik er niet eens over praten het maakt me gewoon misselijk dat volwassen mensen zo met elkaar omgaan.

Gast

#132

2014-09-03 19:32

Heel goed om een petitie hiervoor te maken! eerst een programma maken tegen pesten... maar niets doen tegen het pesten in Utopia alleen maar voor de kijkcijfers?? Daarom.. top deze petitie!
gast

#133

2014-09-03 19:35

Dan ook de brief van de moeder van Isabella. Hòè schandalig zoals zij aan de telefoon werd toegesproken door ''meneer'' Huub.Tè èrg voor woorden!!!!

Dit is wat ze liet schrijven op de ''krant'' van de lieve streamers site, omdat zij nu geblokkerd is door Talpa!!!!!Omte koken van woede toch???(zie brief hieronder)

abcdef
gast

#134

2014-09-03 19:39

Dit is de brief, die isa's moeder schreef en nu geblokkeerd is te schrijven op de live stream site:

abcdef

Gast

#135

2014-09-03 19:39

Pesten moet stoppen het wordt te erg.

Florentina

#136 Pesten moet stoppen .

2014-09-03 19:44

Niet alleen Ruud , maar ook oa Billy / Ivan / René ..René doet aan psychisch mishandelen ( bewust ) , en dat valt ook onder treiteren / intimideren en pesten .


Gast

#137

2014-09-03 19:57

pesten? NOOIT!! ook niet voor kijkcijfers!!!

Gast

#138

2014-09-03 19:57

weten ze wel wat ze iemand aan doen nou blijkbaar niet en rene is helemaal gemeen die stook een ander op bah

 

 


Gast

#139

2014-09-03 19:57

Echt niet normaal dit kan echt niet
Florentina

#140 Stop pesten .

2014-09-03 19:59

Alle pest en treiter koppen hebben hun excuus zgn aangeboden aan isa en waarom ? Omdat zij nu beseffen dat zij anders berooid achter worden gelaten ALS Isa moet vertrekken . Moeten die luie varkens zelf aan het werk en waarom werken als Isa veel geld naar binnen haalt . Beginnen weer met treiteren / pesten / intimideren / provoceren zodra zij Isa echt niet meer ´nodig´ hebben . Ik had de brief gelezen gast . Waarheid mag niet gezegd worden en ai ai dan vlug blokkeren .


Gast

#141

2014-09-03 20:02

ik vind het te schandelijk voor woorden dat een programma zo goed begonnen ,met dit soort pestgedrag tot de laagste categorie programma,s is gedaald en zou eigenlijk of moeten ingrijpen of stoppen ermee.
Florentina

#142 Pesten

2014-09-03 20:08

Pico ? Die pestkoppen willen Isa nu het liefst houden en weet je waarom ? Zij beseffen nu wat de consequenties zijn als Isa weg moet . Kunnen zij niet profiteren van al dat geld wat Isa in Utopia brengt . Geld willen ze nu niet mislopen , dus dulden zij Isa ws nog tot de next stemming en treiteren / pesten zij haar wel weer weg . Vandaar hun huichelachtige zgn oprechte excuus aan Isa . Zijn die riool ratten toch doorzichtig zeg brrrrrrrrrrrr . Zou mij dood dood schamen als ik zo´n kind had .


Gast

#143

2014-09-03 20:10

is gewoon schandalig wat daar gebeurt

Gast

#144

2014-09-03 20:11

1 woord schandalig

Gast

#145

2014-09-03 20:16

Isa is een makkelijke prooi om maar even in de titel van de song te blijven voor bijna iedereen daar en ze is van zichzelf ook een kwetsbare jonge vrouw die door jaloezie en sinds de single er is met de grond gelijk gemaakt en momenteel gedraagt zij zich zeer onderdanig naar de medebewoners en lacht maar een beetje mee....kortom ACTIE!

Gast

#146

2014-09-03 20:18

Het is niet meer normaal wat daar gebeurt Het is de laatst weken telkens weer raak ze moeten haar steeds weer hebben Dat vrouwtje word daar helemaal kapot gemaakt Als ze uit utopia komt mag ze wel eerst een half jaar hulp hebben je zoon heb zelf een programma tegen pesten Nou laat hij maar eerst in utopia beginnen Kan hier dus echt niet meer naar kijken doe het dan ook niet meer ik vind het walgelijk
martje

#147

2014-09-03 20:26

Een reactie van een 6 jarig kind die aangesproken werd op pestgedrag was : Ruud van Utopia mag het ook.

Daar begint het dus mee. Pesten mag nooooit gebeuren. Als ze klaar zijn met Isa is er weer iemand anders aan de beurt. Maar in Utopia komen ze  overal mee weg ( kopstoot naar Dennis , slaan met bezem , schelden enz) Dit moet stoppen.

Florentina

#148 Pesten

2014-09-03 20:28

Zo´n programma begint goed . Meesten doen zij zich eerst heel anders voor hoe zij in werkelijkheid zijn , maar op een dag vallen zij door de beroemde mand . Want dat houden zulke ellendelingen het niet lang vol om in hun rol te blijven met zgn sociaal / aardig / lief / behulpzaam etc etc etc . Manieren hebben zij niet en ws ook nooit geleerd ? Eten met open mond , smakken als varkens in een trog en drinken ook niet normaal , maar slurpen ( Billy en Ruud ) bah bah bah . En maar anderen blijven treiteren / pesten terwijl zij zelf te smerig en te vies zijn om naar te kijken . Zijn zo stiekem en achterbaks . Ook hun taalgebruik is á sociaal . Met dat getreiter en gepest proberen zij iedereen te imponeren ; kijk eens wat wij durven met zijn allen tegen 1 .

Gast

#149

2014-09-03 20:35

Is dit de ideale samenleving die we aan onze kinderen mee willen geven, heer De Mol sr? Stuurt u uw zoon met een camera en beelden a la Project P naar Utopia en confronteer de bewoners met hun pestgedrag en de boodschap die zij uit willen dragen naar de buitenwereld. Nu ontvangen de pesters de meeste stemmen voor 'Topi van de week' en worden in hun pestgedrag gesterkt door de meelopers. 


Gast

#150

2014-09-03 20:37

ruud er uit trekker verkopen, loods in de fik, eitje naar isa gooien mislukte koeien, billy kapot maken met schijnhuwelijk; zieke koe vloeren etc