Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein

pippa

#76 Re:

2014-07-16 14:56


Gast

#77

2014-07-16 14:59

Belachelijk, natuurlijk moet je mensen kunnen helpen hoe zou jij het vinden als je uit een oorlogsgebied kwam? ouders dood geschoten, opa is er niet mee, denk eens heel goed na voor je zoiets zegt,wij zijn er trots op een gastvrij volk te zijn ,ook al is het momenteel erg zwaar voor de gemeenten,wij hebben ook een humane plicht tegenover deze mensen!!
gast

#78

2014-07-16 15:45

Ooit gehoord van steniging? zweepslagen? eerwraak? verkrachtingen? Dit lees je dagelijks in de krant.En waar gebeuren dit soort walgelijkheden? In moslimlanden!Over humaan gesproken! Mensen uit dit soort gebieden en gedachtegang worden ook in N.L. toegelaten. Zoveel mensen die nog steeds geen besef hebben, wat dit geloof met zich meebrengt.En zouden wij geholpen worden, als het andersom zou zijn? Denk dat maar niet. Zoveel mensen kunnen dan kritiek hebben op Geert Wilders....ik ben het dan misschien niet met alles van hem eens, maar hij HEEFT tenminste een mening. En daar heeft hij zijn eigen vrijheid voor op moeten geven. Het wordt hard tijd dat eigen volk eens geholpen moet worden. Steeds meer mensen naar voedselbank, ouderen zonder zorg. Schrijnende gevallen. Hebben deze mensen dan niet het recht om hulp te krijgen?
Kies een pseudoniem

#79 niet mee eens

2014-07-16 16:58

Schrijf een reactie...geen goede plaats voor een asielzoekerscentrum liever ergens op de buitenrand van Middelburg dus niet een woonbuurt waar nu de veiligheid en gewaarborgd is voor kinderen die er wonen en komen logeren n die buurt

Gast

#80

2014-07-16 17:03

Is geen goed plaats voor een asielzoekerscentru.
Direct betrokkene

#81

2014-07-16 17:18

Tjonge jonge, de mensen die niet in de wijk wonen weten het allemaal beter, maar dat is voor hun natuurlijk de "ver van mijn bed show". Dan laten ze hun mening zien aan hun omgeving met de opmerking: "Kijk toch eens hoe multiculti en meelevend ik ben". Linkse hobbies, meer niet!
Het is bewezen dat:
1> Woningen sterk in waarde dalen bij aanwezigheid van een AZC.
2> Woningen vele malen langer te koop staan bij aanwezigheid van een AZC.
3> Criminaliteit toeneemt bij aanwezigheid van een AZC.
Diegenen die dit willen ontkennen hebben de afgelopen decennia waarschijnlijk onder een hunnebed gelegen!
De petitie verloopt voorspoedig. Als Szarafinski dit plan toch doorzet, blijkt wat de waarde van een belofte van een PVDA'er is, niets waard! Want, als er geen draagkracht in de wijk was, zou het hele plan afgeblazen worden, toch, beste PVDA' ers?

Gast

#82

2014-07-16 18:16

Het zijn er veel teveel en te dicht bij de woonwijk .
Pippa

#83 Re: IP adres

2014-07-16 18:30

#24: Chris - IP adres

Belachelijk we leven hier in een democratie, dat betekend oa dat we ons eigen mening mogen verkondigen! Mocht dat gevolgen hebben op wat voor manier ook ,dan is dat tegen de wet!! Kun je aangifte van doen!! Of  je nou rijksambtenaar ben of timmerman!!

De boemerang

#84 Re:

2014-07-16 19:36

#78: gast - Ooit gehoord van steniging? zweepslagen? eerwraak? verkrachtingen? Dit lees je dagelijks in de krant.En waar gebeuren dit soort walgelijkheden? In moslimlanden!Over humaan gesproken! Mensen uit dit soort gebieden en gedachtegang worden ook in N.L. toegelaten. Zoveel mensen die nog steeds geen besef hebben, wat dit geloof met zich meebrengt.En zouden wij geholpen worden, als het andersom zou zijn? Denk dat maar niet. Zoveel mensen kunnen dan kritiek hebben op Geert Wilders....ik ben het dan misschien niet met alles van hem eens, maar hij HEEFT tenminste een mening. En daar heeft hij zijn eigen vrijheid voor op moeten geven. Het wordt hard tijd dat eigen volk eens geholpen moet worden. Steeds meer mensen naar voedselbank, ouderen zonder zorg. Schrijnende gevallen. Hebben deze mensen dan niet het recht om hulp te krijgen?

En alle asielzoekers zijn moslim? En als al die asielzoekers moslim zijn, vluchten die dan niet juist voor moslims? Zjn dan alle moslims gelijk? Wordt het niet tijd dat u de krant juist leert lezen?

in mijn krant lees ik niet dagelijks over stenigingen, zweepslagen, eerwraak. Wel vaak (niet dagelijks, maar wel vaak) over verkrachtigingen, maar wonderwel worden die minstens even vaak gepleegd door Christenen, Hindoes, noem maar op. Heeft dus niks te maken met de Islam.

Wilders heeft geen mening, Wilders roept maar wat. En Wilders weet dat hij maar wat roept, want juist daarom ontvlucht hij telkens weer alle verantwoordelijkheid. Waarom ging Wilders niet door met Rutte I, waaraan hij zijn ziel immers toch al verkocht had (en dus zelf allang geen 'rechte rug' meer had)? Waarom gaat Wilders niet in zee met de andere populisten in het Europees Parlement, waarom houdt hij hoe dan ook vast aan samenwerking met degenen met wie hij weet dat er nooit een fractie gevormd zal kunnen worden? Waarom zorgt Wilders er met zijn "minder, minder, minder"-speech voor dat zijn partij overal een cordon sanitair krijgt, zodat hij zelfs daar waar de PVV de grootste partij was, evengoed niet aan regeren toe kwam? Lekker makkelijk, langs de zijkant staan, hard roepen, geen flikker uitvoeren en bij de eerste de beste keer dat hij ook maar iets van (gedoog-)verantwoording kreeg, meteen gillend wegrennen. Die moet volgens jullie Nederland redden? De poederpruik brengt het land steeds dichter aan de rand van de afgrond met elk woord dat hij zegt. en jullie steunen hem daarin, omdat je er voor kiest om niet voor jezelf te denken, maar zijn kreten klakkeloos over te nemen.

Omdat Wilders telkens weer vier jaren op het pluche wil zitten, dankzij jullie hulp, wat van de zijkant roepen, beloftes maken die hij toch nooit kan nakomen en jullie telkens opnieuw een rad voor de ogen draaien. Die man teert op jullie belastingcenten, maakt de maatschappij keer op keer armer met zijn zinloze procedures en kort gedingen, heeft lak aan jullie en laat zich steeds weer opnieuw door jullie verzekeren van een luizebaantje met verzekerd pensioen. Hoe zit het met jullie pensioen? Loopt lekker, hè? En wat doet jullie poederpruik eraan? Behalve jullie telkens weer zand in de ogen strooien met non-issues?

Wat heeft blonde Greet concreet voor jullie gedaan? Een stickertje en een flutfilmpje?

Gun uzelf het recht op een eigen mening!

De boemerang

#85 Re:

2014-07-16 19:38

#81: Direct betrokkene -

En waar zijn uw bewijzen dan? Of roept u maar weer gewoon iets, want anders slaat uw betoog helemaal nergens op.

Middelburger

#86 Middelburger

2014-07-16 19:42

Schandalig dat mensen zo egocentrisch zijn en zo weinig over hebben voor mensen die het een stuk minder hebben dan zij zelf.

"Ze komen uit een andere cultuur dus zullen wel crimineel zijn". "De prijs van mijn huis zou wel eens kunnen dalen, en dat gaat natuurlijk boven het welzijn van een paar vluchtelingen". "Het is gewoon geen goede plek voor asielzoekers maar hun lot interesseert me natuurlijk niet zo veel dat ik me ga inzetten voor een betere locatie".

Ik zou me kapot schamen.

Ik hoop dat deze vluchtelingen in onze mooie buurt komen wonen en dat de met open armen worden ontvangen.
X

#87

2014-07-16 20:05

Zet 330 Nederlanders zonder dagbesteding en toekomstvisie bij elkaar op een te kleine oppervlakte en het wordt ook ellende. Het gaat hier niet om de asielzoekers op zich, maar om de locatie en de hoeveelheid.
Direct betrokkene

#88 Re: Re:

2014-07-16 20:38

#85: De boemerang - Re:

Kunt u niet overweg met internet? Dat verklaart uw opmerking!

Ik ben trouwens zelf het grootste bewijs, slachtoffer van diefstal geweest, 2 maal!

 


Gast

#90 Re: Re: Wat zijn jullie een stelletje zeikerds

2014-07-16 20:47


Gast

#91

2014-07-16 20:48

Het zijn er veel te veel en veel te dicht bij woningwijken .
Gast

#92 Ex beveiliger Jan

2014-07-16 20:51

We weten wie je bent, een respectloze man naar iedereen in je omgeving. Je zou een goeie vriend zijn van Geert Wilders! Jij durft.
De boemerang

#93 Re: Re: Re:

2014-07-16 20:56

#88: Direct betrokkene - Re: Re: Kunt u niet overweg met internet? Dat verklaart uw opmerking! Ik ben trouwens zelf het grootste bewijs, slachtoffer van diefstal van dit tuig!

Zoiets van "het staat op het internet, dus is het waar"? Zoiets? Is dat uw bewijs?

Uzelf bent geen bewijs, want ik moet nog steeds maar aannemen dat u iets zegt dat waar is. Ik heb zelf gewoond tussen maar liefst 3 (drie!) azc's op loopafstand en er is helemaal niets gebeurd in al die jaren.

Tuurlijk zullen er mensen tussen de asielzoekers zitten die niet deugen, maar die zitten er tussen uw buren ook. Die waren er ook al lang voordat de eerste asielzoeker aan onze deur klopte.

U zou zeventig jaren geleden tegen de joodse onderduikers hebben gezegd: "Eigen bevolking eerst, vol is vol"? Omdat dat toch maar diefachtig tuig was? Alle Duitsers zeiden dat immers en als ze internet hadden gehad, dan hadden ze dat ook op internet gezet. Moest dus wel waar zijn.

En wat als de Chinees ons land binnenvalt, of de Rus en u wilt vluchten? Geeft u al die landen gelijk die dan tegen u zeggen: "Kom op zeg, al dat diefachtige Hollandse tuig, vol is vol — eigen volk eerst" en deur voor uw neus dichtgooien? Maar dat is wel wat u doet.

Schaam u!


Gast

#94 Re: Re: Re: Re:

2014-07-16 21:23

#93: De boemerang - Re: Re: Re:

Dus wat "Direct betrokkene" zegt mag volgens u niet aangenomen worden, maar wat u "De Boemerang" (hoe toepasselijk) op internet zet moet wel voor waar worden aangenomen? U heeft niet eens in de gaten dat u met uw eigen opmerking uw eigen verhaal volledig onderuit haalt??  Uw verhaal staat nu nl op internet! Gezien uw proza hier denk ik dan ook niet dat iemand uw beweringen nu nog maar voor waarheid aanneemt. U valt door de mand.

Wat u beiden vindt, weet ik niet, maar ik zeg in ieder geval wel vol is vol.

De boemerang

#95 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-16 21:39

#94: - Re: Re: Re: Re: Wat u beiden vindt, weet ik niet, maar ik zeg in ieder geval wel vol is vol.

En als u dan nog eens zou willen lezen wat beiden schreven, kunnen we misschien verder praten.

Zoudt u ook zo vriendelijk willen zijn om ook tegen alle Nederlandse vrouwen die op dit moment in verwachting zijn te willen zeggen: "Vol is vol!"? Praten we ook dan verder.

U weet toch, hoop ik, dat "vol is vol" één van de leuzen van de Centrumpartij was? Later overgenomen door Pim Fortuyn, Rita Verdonk en nu, hoe origineel, Greet Wilders? Hans Janmaat werd tenminste nog veroordeeld voor zijn rasistische leuzen, sinds Pim wordt iedereen ervoor op handen gedragen. Vooruitgang?

JAN de ex Beveiliger.

#96 Re: Ex beveiliger Jan

2014-07-16 23:32

#92: Gast - Ex beveiliger Jan

Ik verschuil mij tenminste niet onder de naam (gast).

En nogmaals , na vele jaren (14) ervaring , weet ik waar ik over praat.

De waarheid mag gezegd worden.


Gast

#97

2014-07-17 05:02

Ik heb niks tegen allochtonen want in me bedrijf werken die mensen ook! Het gaat hierom waar de grenzen zijn! Nederland kampt al met crisis en als we dan die asielzoekerscentrum toe laat is het einde zoek! Eerst zien dat Nederland op de rails komt!

Gast

#98

2014-07-17 05:59

Met zoveel werkzoekende, voedselbankers, en behoeftige ouderen is er geen plek voor nog meer kostgangers. Men moet wel in zijn eigen onderhoud kunnen voorzien.

Gast

#99

2014-07-17 07:07

Zeer vreemd dat de gemeente middelburg deze plek heeft uitgekozen voor opvang van azc .
De breewijk zit al vol met sport en schooljeugd .
dit is vragen om veel moeilijkheden .
Dit smaakt naar meer financieel dan sociaal beleid van de gemeente .
onvoorstelbaar dat plan .

Gast

#100

2014-07-17 07:20

zoveel mensen in een woonwijk is echt te veel, het gebouw van de provinciale waterstaat staat ook leeg en heeft niet direct omwonenden.Ons lijkt dat een geschiktere lokatie.