JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post


Gast

#35 Re: Je kan ook in Brussel gaan wonen als je daar moet werken!

2014-02-10 09:39

Reacties

gast

#464 Re: Re: Je kan ook in Brussel gaan wonen als je daar moet werken!

2014-02-11 12:50:19

#35: - Re: Je kan ook in Brussel gaan wonen als je daar moet werken!

Ik kan misschien ook gewoon beginnen doppen en de werkende mens mij laten betalen... Geen verplaatsing meer voor mij... Ik heb toevallig werk gevonden in Brussel en werk liever dan niets doen. Met het openbaar vervoer moet ik meer dan twee uur rijden over 60 km ( trein en bus, fiets geen optie door mijn werkmateriaal) en mijn kinderen wil ik laten opgroeien buiten de stad. Kilometerheffing geen probleem, als er een goed alternatief is... Misschien eens verder kijken dan de eigen leefwereld. Niemand staat in de file voor zijn plezier. En even ter verduidelijking: ik ben voor het milieu, heb een ecologische voetafdruk die maar de helft bedraagt van de gemiddelde Belg(door allerlei aanpassingen thuis zoals eigen waterzuivering, volledig eigen opbrengst energie, ...), heb vijf jaar met de trein gewerkt tot het ineens niet meer kon door maatregelen van de NMBS, heb geen felxibele uren en dat kan ook gewoon niet, heb geen werk dichter bij (al jaren op zoek) en woon liever in de natuur dan in de stad. Maar ach, ik mag best gestraft worden omdat ik zo dom ben te willen werken...


Gast

#564 Re: Re: Je kan ook in Brussel gaan wonen als je daar moet werken!

2014-02-12 09:32:28

#35: - Re: Je kan ook in Brussel gaan wonen als je daar moet werken!

Kwestie van domme opmerkingen, proficiat. Wat met mensen die door hun werkgever plots naar de andere kant van het land worden overgeplaatst, en dit op regelmatige basis? Ik raad uw volgende antwoord al: "Kies een andere job"...