JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post


Gast

#25

2014-02-10 07:54

Weg met de absolute monarchie van koning auto. De autogebruiker is fundamenteel egoïstisch, want beschadigt de gezondheid van iedereen, ook van mensen die niet met de auto rijden, maar vooral van zwangere vrouwen, (ongeboren) kinderen, zieken, ouderen, ...

Reacties


Gast

#229 Re:

2014-02-10 18:51:20

#25: -

Egoïstisch?


Gast

#282 Re:

2014-02-10 21:17:09

#25: -

Vooral van de luie niet werkende profiteurs uit deze gemeenschap. Ik ben dadelijk 1 van jullie, omdat het me te duur zal worden nog langer te werken. Maar voor stemmen zal ik nooit, al stik in de smog, wat me veel verstikkender is, is jullie opdringen van regeltjes voor de rokers, drinkers , autorijdende belgen die tenslotte jullie luxe treintjes rijdende houden.

En wees gerust, ik ben rancuneus, pak mijn vrijheid en ik pak je ! HARD !!!

Tegen_rekeningrijden

#751 Re:

2014-02-17 11:56:54

#25: -

Gemakkelijk als u naast de deur werkt of de hele dag naar buiten zit te staren..maar niet voor iemand die 100km/dag aflegt om te gaan werken zonder enige optie om openbaar vervoer te gebruiken.. maar ik daag u graag uit...

Rekent u even voor mij uit hoe ik via openbaar vervoer vanuit Millen (Riemst) naar Tessenderlo kan geraken zonder 3 uur onderweh te zijn en ik ben u zeker dankbaar!