WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT

Quoted post

Rene

#1 Volgende stappen!

2013-09-07 13:53

De petitie is in de lucht. De flyer is opgeplakt op het pand. Een aantal flyers zijn in de bus gedaan bij bewoners aan de Gen de La Reijstraat. Hier moet het niet bij blijven!!!
Vanuit de Elbakerk is aangeboden om 4 spandoeken ( aan de straat einden en op het pand ) te sponsoren.
Er moeten nog meer flyers rondgedeeld worden in alle omringende straten! De hele wijk krijgt er straks last van.

Reacties

#37 Bregje

#2 Re: Volgende stappen!

2013-09-07 14:31:24

#1: Rene - Volgende stappen!

Goed werk! Ik denk inderdaad dat de hele wijk een flyer moet krijgen en die spandoeken zou fantastisch zijn.

Mailen naar wethouder en ambtenaar is ook goed en een van de bewoners hier heeft connecties bij het Haarlems Dagblad, dus wie weet krijgen we een stuk in de krant.

Lotte Elbrink

#41 Re: Volgende stappen!

2013-09-10 11:39:53

#1: Rene - Volgende stappen!

Beste Rene,

In ons SBS programma Hart van Nederland willen we misschien aandacht besteden aan jullie actie. Kan ik u misschien telefonisch bereiken? Ik ben te bereiken op 020 8007653.

Vriendelijke groet,

Lotte Elbrink (SBS Hart van Nederland)

Bewoner en winkeleigenaar Cronjé

#56 Re: Volgende stappen!

2013-09-13 09:33:16

#1: Rene - Volgende stappen!

Beste Rene,

 

Misschien een tip en weet niet of jullie hieraan hebben gedacht, maar betrek de winkeliers van de Cronjéstraat er ook bij.

Maak een duidelijke poster die gelijk opvalt als je naar een winkelruit kijkt. Dus een andere als degene die vandaag is uitgedeeld. Hij moet pakkend zijn. Misschien handig om dit met Martin Hop (winkeliersvereniging Cronjéstraat en eigenaar van CopyNet) te bespreken. Dit is een zeer kwalijke zaak.

Justin

#92 Re: Volgende stappen!

2013-09-16 17:06:08

#1: Rene - Volgende stappen!

Het schrijven is nergens op gebaseerd, het is de reinste bangmakerrij! Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt het tegenovergestelde. Daarnaast is waarnemen zonder oordeel ook een groot goed. Dus leef en laat leven.

 

Levensgenieter

#170

2013-10-24 10:49:47

#1: Rene - Volgende stappen!

Het is wel duidelijk dat geen van jullie zich kan inleven in de situatie van de mensen waar het hier om gaat. Hebben jullie liever dat mensen - want dat zijn ze tenslotte nog steeds- in deze situatie rond dwalen door Haarlem en omstreken simpelweg omdat ze niet anders kunnen al zouden zij dat willen? Ik ben 21 jaar, zelf dakloos geweest en vond mijn uitweg in alcohol en drugs. Door hulp van soortgelijke instanties en mijn eigen kracht heb ik mijzelf hieruit kunnen werken. Ik ben nu woonachtig in de Kloosterstraat, ga weer naar school en probeer voor mezelf een toekomst op te bouwen. De meeste mensen die in een situatie verkeren zoals de mensen waarvoor de verslaafdenopvang is bedoeld, hebben hier niet zelf voor gekozen en zijn er ingerold. Betekent dit dat zij daarom niet meer het recht hebben op waar jullie 'normale' mensen wel recht op hebben? Geef iedereen een gelijke kans. Als ik over straat loop is er niemand die ook maar kan zien dat mijn leven er ooit heel anders heeft uit gezien.