Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.

BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE

#1326 DE SITE WAS EVEN ONBEREIKBAAR

2012-01-25 23:17

Door het enorme succes was de site even onbereikbaar of erg traag, dat geeft wel aan hoeveel mensen mee willen doen, echt top! Alles is weer online,maar mocht het toch nog even niet werken kom dan gerust later nog even terug. Grote dank en complimenten aan jullie allemaal dat jullie deze actie tot zo een geweldig groot succes maken :)

Gast

#1327

2012-01-25 23:17

het was een bijzonder stel...we keken weer sinds tijden. Het is inderdaad raar dat er 2 homo's dood zijn in de serie. Jammer.

Gast

#1328

2012-01-25 23:18

 

hopelijk komt edwin terug we zullen wel zien
welterusten iedereen ik ga pitten

RAYNOR WE ALLL LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#1329

2012-01-25 23:19

Ik keek vanmiddag met mn nichtje naar Mega Mindy op tv, ik zag Toby en moet er niet aan denken dat Lucas daar straks mee in bed ligt iewhhh

Gast

#1330

2012-01-25 23:19

EDWIN MOET TERUG IN GTST!!!!!!!!!!

Gast

#1331

2012-01-25 23:19

Edwin is zóo geweldig, waarom moest hij dood. Ik kan het nog steeds niet geloven!

Gast

#1332

2012-01-25 23:20

Edwin mag niet uit gtst

Gast

#1333

2012-01-25 23:20

Vond Edwin ook erg leuk en de laatste scenes aan het bed met Lucas waren prachtig.Zo realistisch. Dit slaat echt nergens op. Heb sindsdien niet meer gekeken. Onbegrijpelijk dat hij er uit moest. Stuurt die Noud eruit die kan alleen maar tegen Nina zeuren. Het lijkt wel een oude vent.Echt niks aan.En geef Nina een of andere leuke rijke bink.En die twee nieuwe meiden lijken me helemaal niks. Dit gaat een hoop kijkers kosten.

Gast

#1334

2012-01-25 23:20

ik denk dat ze veel kijkers kwijt gaan raken zonder edwin in de soap

Gast

#1335

2012-01-25 23:23

ik snap echt niet dat ze edwin uit gtst halen.. hoe kunne ze dat nou doen?

Gast

#1336

2012-01-25 23:23

Heel jammer dit geen reden meer om de soap te volgen!

Gast

#1337

2012-01-25 23:24

edwin mag er absoluut niet uit!!!

Gast

#1339

2012-01-25 23:28

gtst gaat zoveeeeeel kijkers verliezen

Gast

#1340

2012-01-25 23:28

en terecht, ze doen het echt zelf!

Gast

#1341

2012-01-25 23:31

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/01_januari/entertainment/veel-animo-voor-petitie-edwin-mag-niet-uit-gtst.xml
lees dat!

 

(kopier de link?)


Gast

#1342

2012-01-25 23:35

Ik vind het vooral respectloos dat ze notabene op de avond van Edwins dood in gtst een personeelsfeest hadden :O en Raynor thuis moest kijken naar de aflevering (was allemaal te lezen op Twitter) En dan die reactie van RTL dood=dood. Waar slaat dat op, ze vragen er om dat we die soap gaan boycotten. Ook al zou hij echt nooit meer terug keren dan kun je het toch ook met iets meer respect zeggen zo van: Wij waarderen het gebaar dat de fans maken zeer,vooral als steun voor de acteur, helaas is overleden nou wel eenmaal overleden,maar in een soap is nooit iets uitgeloten. Echter achten we die kans zeer klein,zo niet ondenkbaar. Dat hoort toch veel netter vinden jullie niet? Echt respectloos zijn ze daar. Als ik Raynor was wilde ik daar niet eens meer werken xD

Gast

#1343

2012-01-25 23:37

Hoe kunnen ze zoveel reactie's naast zich neer leggen? De sponsers moeten direckt stoppen met sponseren, weg met die serie, nu Edwin weg is kijk ik nooit meer,....

Gast

#1344

2012-01-25 23:41

ik vindt dat edwin in gtst hoort niks is zonder hem het was een zeer goeie speler en zo'n speler moeten ze er niet uit halen ik vindt dat edwin weer terug moet komen

Gast

#1345

2012-01-25 23:43

Ongelofelijk dat de vermoedens bevestigd werden dat Edwin zo sterven aan het virus. Snap deze keuze van GTST niet! En hoop net als vele andere dat hij op welke manier dan ook terug mag komen in GTST. Raynor heeft iets meer verdiend dan na deze korte tijd uit de serie geschreven te worden. Een jong karakter wat net in de serie was, alle mogelijkheden lagen open. Liefdesleven, studie enz enz enz.. Hoe oneerlijk kan het zijn dat een acteur zoals Jan Kooijman uit de serie wil en kan gaan en een acteur als Raynor nog alles wil laten zien en er gewoon uitgeschreven word!

Gast

#1346

2012-01-25 23:45

het klopt gewoon, lucas en edwin!
nu hij dood is ontbreekt er gewoon een stukje gtst, het is echt een gemis voor de soap...
ik denk ook dat het de grootste fout is geweest van de schrijvers. hij had/ kan nog zoveel betekenen voor de soap!

EDWIN MOET TERUG IN GTST!!!!!!!

Gast

#1347

2012-01-25 23:48

edwin moet terug

Gast

#1348

2012-01-25 23:48

Ik hoop dat diegene die verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van het personage 'Edwin Bouwhuis' uit GTST nu inzien dat dit een enorm grote fout is geweest. Het enige 'normale' gezin uit Goede tijden, Slechte tijden, waarmee veel mensen zich identificeren, wordt hiermee uit elkaar gerukt. Daarnaast waren er mijn inziens nog ontzettend veel mooie verhaarllijnen rondom het gezin Bouwhuis en Edwin zelft te verzinnen. Zet daar tegenover een 'Noud' of 'Bing'. Dan is de conclusie voor mij snel getrokken. Noud noch Bing heeft vrijwel geen familie meer in GTST en de verhaarl lijnen zijn bij deze personages al redelijk 'uitgemolken'. Edwin Bouwhuis was een populair personage waar veel mensen zich mee konden identificeren en hij zorgde met zijn karakter voor vele trouwe fans. Ik vond GTST altijd een mooi programma om naar te kijken, maar wanneer er zo wordt gereageerd op de duidelijke voorkeuren van de fans vind ik het toch een stuk minder. Een soap leeft toch op de kijkcijfers van fans? Laat ze dan dingen doen waar de fans zich enigzins in kunnen vinden. Ergens hoop ik dat de kijkcijfers flink gaan dalen nu Edwin de serie heeft verlaten. En met de komst van de twee 'allochtonen' om een realistischer beeld van de werkelijkheid te geven doet me toch wel wat denken aan de multi culti wending van Onderweg naar Morgen, die daar ook mee ten onder ging. Luister naar de kijkers! Ik hoop dat Edwin op de een of andere manier nog terug komt in GTST, de realistische manier zou zijn dat Lucas uit zijn comadroom ontwaakt. Wie weet, ik hoop het echt (en vele anderen met mij)!!


Gast

#1349

2012-01-25 23:54

Nu is de lol van gtst eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#1350

2012-01-25 23:55

Belachelijk dat hij zonder goede rede de zomaar uit de serie word geschreven. De meeste hebben een reden zoals Lieke Van Lexmond. Maar Edwin Bouwhuis nee schandalig!!!