Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#1401

2012-01-26 10:15

EDWIN MOET TERUG!!!!!!!!!!

Gast

#1402 Re:

2012-01-26 10:16

#1385: -

dat zou echt heel dom zijn, dan nemen ze wel een andere acteur.

wij willen gewoon edwin terug.


Gast

#1403

2012-01-26 10:17

Het is schandalig dat uitgerekend raynor er uit geschreven is
edwin kan nog zoveel verhaalijnen krijgen!
geen goeie actie, helemaal niet!


Gast

#1404

2012-01-26 10:19

Zo is dat iedereen wil gewoon edwin terug
Klaar!!!!

Gast

#1405

2012-01-26 10:30

Geweldig dat we dit samen doen :D

Gast

#1406

2012-01-26 10:44

ik heb zitten lachen voor mn tv toen die dood ging, maar dat doe ik altijd als ik niet wil huilen :')

Gast

#1407 Re:

2012-01-26 10:45

#1404: -

zo is het!

Crystal Salim-Saeger

#1408 edwin terug

2012-01-26 10:46

edwin moet echter terug in het serie het was net weer spannend aan het worden en het is goed voor de nederlandse samenleving in gtst om een homo stel erin te hebben ze kunnen hem terug schrijven als ze hem bijvoorbeeld een kleine hart stillstand hebben gegeven en daardoor ook in coma terecht is gekomen en door de koeling is hij in een soort situatie gekomen dat die in leven bleef en ook doordat hij de medicijnen toe had gedient al helemaal beter is. hij moet op de koeling deur kloppen of zo waardoor de medewerkers schrikken. En dan wordt die beroemd in meerdijk ook nog. ik ben ook blij dat er eindelijk wel buitenlanders erin gekomen zijn. Maar ik blijf bij mijn punt EDWIN MOET TERUG KOMEN!!!!

Gast

#1409 Re: Respect

2012-01-26 10:48

#1406: -

Dat ken ik man :)

dat doe ik ook als ik niet wil huilen

vet vreemd is dat XD


Gast

#1410 Re: Raynor Arkenbout

2012-01-26 10:48

#1384: JeroenS - Raynor Arkenbout 

 

Dat is best wel een goed idee

Gast

#1411

2012-01-26 10:56

Goede tijden slechte tijden wordt voor de fans gemaakt.
als de producers dan vervolgens rare dingen gaan doen,dan betstaat de kans dat de fans op een gegeven moment niet meer naar gtst gaan kijken.
Ik vond edwin en lucas zo'n mooi stel samen,ze horen gewoon echt bij elkaar.
Zij waren een heel mooi warm stel samen,een goed voor beeld,en een steun voor andere homo's in dit land.
Homo's mogen ook hun plekje hebben in de samenleving.Edwin liep voor mijn gevoel niet in de weg.Hij hoorde net als de rest van de familie Bouwhuis gewoon bij de vaste cast van gtst.
Zonder edwin ontbreekt er een hele belangrijke schakel in gtst.Edwin hoort in het gezin Bouwhuis, en bij Lucas.Eindelijk was Lucas gelukkig geworden.Ze hadden zulke mooie,bijzondere plannen samen.
Ze wouden samen gaan trouwen,samen dingen gaan doen.Dit kun je ze toch niet ontnemen?!?
Er zijn wel vaak vreemdere verhaallijnnen geweest,dus ik vind dat edwin prima terug kan keren in de soap.EDWIN HOORT ER GEWOON BIJ VOOR MIJ!!De familie bouwhuis wordt fantastich gespeel door alle acteurs en Cynthia Abma.Sorry,ik weet even de overige namen zo niet.Zonder Edwin is het niet echt leuk meer.
PRODUCERS,DENK AAN DE KIJKCIJFERS,EN AAN DE WEES VERSTANDIG PRODUCERS,EN HAAL EDWIN TERUG!! EDWIN HOORT ER BIJ!!VOOR DIE 2 ANDERE MEISJES DIE ER GISTERAVOND ZIJN BIJ GEKOMEN,IS ER ECHT VOLDONDE PLEK!! DENK HEEL GOED NA!!JULLIE WOUDEN EEN HECHT GEZIN IN GTST?
DAT IS DE FAM.BOUWHUIS ABSOLUUT!!MAAR TREK ZE NIET UIT ELKAAR!!

Gast

#1412

2012-01-26 10:58

hij moet terug komen ik vindt dit pas discriminatie bah bah wat zijn homo's minder???? ben dr echt pist off om al 2 leuke gozers dr uit nu gaat het weer van begin af aan lucas helemaal alleen breng edwin maar lkkr terug dit was teminste nog humor en liefde alles dr op en dr aan en nu moet dr 1 met een hoofddoek terugkomen pfff geef mijn maar edwin terug!!

Gast

#1413

2012-01-26 11:00

http://emtigtst.hyves.nl/?pageid=U20QBLGVQDC4C8KW wordt lid!!!!!!
alle beetjes helpen
EDWIN MOET BLIJVEN!!!

Gast

#1414

2012-01-26 11:01

Onvoorstelbaar als de schrijvers hier niets mee gaan doen!Ik kan een voorbeeld geven over Dallas, jaren geleden werd Bobby Ewing ook teruggehaald, was een nare droom geweest van Pamela!Moet in Nederland ook mogelijk zijn!Ik vind echt dat er een ondoordachte keus is gemaakrt.Edwin en zijn familie hebben de kijkcijfers weer omhoog gehaald!

Gast

#1415

2012-01-26 11:05

vindt het schandalig dat edwin eruit wordt getrokken met hun was het teminste humor huilen liefde alles er op en dr aan wat hij goed neer zette als homo dat zijn gewoon prachtige mensen en was hij ook 1 vanen die worden nu verwijdert omdat er een andere cultuur in komt en jah bij hun is homo's verboden ik heb er geen woorden voor|!!! alle leuke spelers worden weggetrokken dr blijft straks niks leuks meer van over charlie weg edwin barbara isabella en zometeen danny weg ron weg nou gaat lekker gtst doe hier wat aan hij heeft toch die medicijnen gehad dus laat hem maar snel terug komen!!!1

Gast

#1416 Re:

2012-01-26 11:06

#1: -  

 

vind ik ook, ik vind dat de schrijver niet slim is geweest, ludwin trok de meeste kijkers (niet vies bedoelt aangezien ze homo zijn in de serie) en ludwin hoorde bij elkaar ); die schrijver moet gewoon doen alsof het serum nu toeslaat en dat hij tijdens de begrafenis wakker word ofzo, zo moeilijk is het niet om iets te bedenken, als de schrijver weer tevreden ludwin fans wilt, moet hij raynor terug nemen!!!
rayman

#1417

2012-01-26 11:07

Welke man/vrouw achter een schrijverstafeltje het waanzinnge idee heeft gehad om edwin uit de serie te schrijven mag zich wel eens achter de oren krabben.
Een van de populairste personages die van edwin laten verdwijnen had dan laura selmhorst of een van de andere ouwe uitgeknepen personages eruit geschreven.
Door de personage edwin ben ik weer gaan kijken maar nu op mij hoeven ze niet meer te rekenen als kijker.
Denk dat wij als kijker massaal gtst moeten mijden dan piepen de schrijvers wel anders.
Kan eigenlijk niet anders zeggen dan zeer slechte keus heren en dames schrijvers

Gast

#1418 Re:

2012-01-26 11:11

#1385: -

dat is op zich wel een goed iedee maar RAYNOR moet wel terug komen dus wordt gewoon hier lid van en dan zorgen we er voor dat RAYNOR of EDWIN terug komt!!!http://emtigtst.hyves.nl/


Gast

#1419 ..

2012-01-26 11:12

oke even serieus mensen?
hoe zien jullie het voor je dat edwin ineens weer terug is?
dat kanniet hoor -,-

Gast

#1420

2012-01-26 11:15

beste producers,

ik denk dat er nog genoeg bijzondere,mooie verhaalijnnen rondom raynor gemaakt kunnen worden.
Anton had hem tenslotte het serum al gegeven.En dat spul heeft tijd nodig om in het bloed te komen.
Gebruik je fantasie goed,en denk heel goed na.
Er zijn nog zoveel mogelijkheden om raynor terug te laten terug keren.
Denk aan de kijkcijfers.Laat raynor weer mee spelen.Je kwetst de homo's hier ook behoorlijk mee.Ik vind het triouwens geweldig dat jullie er 2 buitenlandse meisjes er in mee laten spelen.
! maar haal raynor terug!!!!!!!!
!!Raynor wou er zelf niet uit tenslotte.

Gast

#1421

2012-01-26 11:15

hij moet blijven!!!!!

Gast

#1422

2012-01-26 11:16

Hij mag niet eruit gaan, het is een leuk karakter en eerlijk en oprecht.. Niet zo overdreven als Lucas! Laat Lucas maar verdwijnen ipv Edwin!

Gast

#1423 Re: ..

2012-01-26 11:16

#1419: - ..

Nou er zijn wel meer opgestaan uit de dood.. Dus nie mauwen


Gast

#1424

2012-01-26 11:20

RAYNOR MOET TERUG!!!

Gast

#1425

2012-01-26 11:22

Ik kan alleen maar onderschrijven wat andere mensen al vóór mij hebben gezegd. Raynor moet in GTST blijven....Verander de verhaallijn en haal hem terug.
Hij is geliefd onder vele fans en we missen hem vreselijk. Ik begrijp dan ook niet hoe de schrijvers een dergelijke personage er uit schrijft. Haal er iemand uit die bijna geen verhaallijn heeft.....