Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#1376: - Ik ben het helemaal met je eens. Een tijdje terug zag ik ergens op internet een poll voorbij komen met wie de favo karakter is van de kijker. Lucas stond toen overduidelijk op nr 1! (dit was geloof k voordat de familie Bouwhuis erin kwam) en toen Edwin (gewoon een leuk personage) erin kwam werd de soap ook weer populairder. Says enough denk ik zo! Klant is koning--blijkbaar denken de schrijvers van gtst daar anders over. Diep triest.
Re: Stefano (Bas Muijs)
Jaaaa! Ik wil eindelijk wel eens scènes tussen Lucas en zijn papa zien :) Eigenlijk best wel vreemd dat hij z'n zoon niet eens op kwam zoeken toen die in een coma lag!!
Re: Re: Stefano (Bas Muijs)
#1382: Gast - Re: Stefano (Bas Muijs)
Wel jammer dat Lucas nu niet meer de liefde van zijn leven aan zn vader kan voorstellen..
Raynor Arkenbout
We hebben toch allemaal een dubbelganger?
Laat Raynor dan terug komen, wel weer als homo die als zwerver leeft en dat hij slaapt voor de deur van Dansa Toria.
Lucas vindt de jonge zwerver en is meteen van slag wanneer hij ziet dat er vergelijkingen zijn met zijn overleden liefde.
Wanneer de jonge zwerver mee naar binnen wordt genomen door Lucas en zich gaat wassen en scheren. Is het beeld dat Lucas volkomen duidelijk. Hij lijkt op Edwin en Lucas wordt opnieuw verliefd en ook de jongen krijgt wederzijdse gevoelens.
Het is in het verleden al een keer eerder voorgekomen. Ik neem als voorbeeld Tanja Jess. Bowien was al gestorven, maar kwam later terug.
Zo zie je maar weer alles is mogelijk :D
Dus ik zeg: RAYNOR ARKENBOUT MOET TERUG KOMEN!!!!!!
maar raynor is niet dood dus die kan wel weer terug, =) dus kan er best over 2 a 3 maanden een edwin look alike in meerdijk komen wonen.. iemand die niks van edwin , de familie bouwhuis of lucas afweet.. dat lijkt me pas een interessant verhaal =)
Re:
het ka nok zijn dat ji nog leefd maar dat dat ene ding kapot was ofzow!
dit kunnen ze niet meer negeren, kan gewoon niet
Vooroordeel
GTST zet hiermee een vooroordeel neer. Homomannen raken snel besmet met een virus.
Waar hetero's ongestraft onveilige sex kunnen hebben, er komen zo twee baby's de serie in.
Betekend de kus het overlijden van Edwin. Een jonge acteur die, als een van de weinige, nog kan acteren ook.
En er is wel meer mogelijk, dus laat de jongen weer terugkomen.
oooh wat erg vind ik dit, edwin was nog niet eens zolang in de serie.
laat die .....bing aub dat virus krijgen, met zijn opmerkingen :"mijn zoon"!
weg met die vent, en laat die lieve edwin blijven.....!!
had dit nooit verwacht....heeeeeel jammer echt.....
edwin we missen je joh.........jammerrrrrrr snik snik
christina en dochter chantal
Edwin hoort in gtst!
dat zou echt te gek zijn :)
wat een singnaal geven wij dan af XD
Laat hem terug komen als neef van Edwin, of zoiets dergelijks.
Als hij maar weer mee mag gaan spelen.
Als hij er zelf voor gekozen had dan leg je je daarbij neer, maar Edwin koos niet zelf, die keuze is voor hem gemaakt.
Edwin terug in gtst!!!!
| This discussion has been closed. |