Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re:
eigenlijk zouden wij, de ludwin fans 1 dag of een paar dagen geen gtst moeten kijken, zodat ze weten dat wij het er niet mee eens zijn, een soort van staking, en dat bijvoorbeeld gtst gemist op internet kijken!
sammen met lucas had hij nog een heele mooie toekoms te gemoet kunnen gaan.
Het is voor de homo wereld een gemiste kans.
Zij haden dit juist moeten laten door spelen.
Hopen op een gopede afloop.
Hennie
Edwin, als karakter, kan HELAAS niet terugkomen. maar Raynor wel!
Terugkeer verhaallijn
Na alle aandacht in de media lijkt het me duidelijk dat Edwin terug in de serie geschreven moet worden. Daarom nog een keer mijn bedachte verhaallijn om Edwin terug te halen. Hem terug halen met een droom is niet realtisch. Dan zouden er na twee maanden teveel scènes opnieuw moeten. Het hele gebeuren is makkelijk op te lossen.
Nadat iedereen uit de kamer van Edwin was merkte Anton dan Edwin niet dood was. Het serum bleek toch iets gedaan te hebben. Edwin werd alleen niet wakker. Anton wilde de familie geen valse hoop geven en heeft Edwin over laten plaatsen.
Laat hem drie maanden uit beeld en je hebt meteen een van de bouwhuisjes lang genoeg weggelaten voor de flexwet. Na drie maanden komt Edwin bij. Dan zien we ook de scènes van anton wat die allemaal gedaan heeft. En dat hij zelfs een begrafenis heeft geregeld voor een niet dode zoon. Dat verklaard ook zijn koele afstandelijke houding nu. Hij heeft hele andere dingen aan zijn hoofd.
Het erge is dat deze keer Lucas een nieuwe liefde heeft gevonden ;-) lekker smeuïge verhaallijnen weer pfffff. Ga er bijna zelf in geloven hahahaha. Maar zoals je ziet in een soap kan alles ;-) Dus schrijvers wordt eens creatief en denk met de fans mee.
Na alle aandacht in de media lijkt het me duidelijk dat de fans boos zijn over deze beslissing. Natuurlijk gratis reclame maar dit lokt een boycot ook uit, dus of die nu zo positief gaat uitpakkken??? Ik denk het niet.
Re: Terugkeer verhaallijn
#1434: - Terugkeer verhaallijn
en uiteindelijk kiest lucas voor edwin :D
Re: Re: Terugkeer verhaallijn
#1435: - Re: Terugkeer verhaallijn
Uiteraard ;-)
#1437: - Re: Terugkeer verhaallijn
Tja nu nog die stugge RTL en schrijvers overtuigen ;-)
maar opstaan uit de dood, hmm kweet niet of ze daar nog een draai aan kunnen geven.
dus we kunnen wel proberen om raynor terug te laten komen!!
maar nartuur;ijk proberen we eerst EDWIN terug te halen!! #1434 ik vindt dat ook een goed iedee
Re:
jouw verhaal is beter dan die verzonnen tweelingbroer van mij haha,hopen dat je verhaal lijn uitkomt!!
Lijkt een ronduit bizzare verhaalijn
dat van die tweeling broer bedoel ik haha
mja alles is mogelijk in gtst
dat hebben we afgelopen vrijdag mogen zien...
#1444: - Re: Terugkeer verhaallijn
Zou wel vernieuwend zijn ;-) een homosexuele tweeling hahaha
ik wil gewoon edwin/ludwin terug!
Het kan gewoon niet.
En ondanks dat het een soap is, heb ik helemaal meegeleefd met de ludwin verhaallijn. De andere verhaallijnen interesseren me niet zo. Maar ludwin is geweldig! Ik hoop zo op een terugkeer van edwin, er moet toch een manier zijn?
ik vindt dat we dit idee moet vol houde
voor charly mogten we ook en verhaal lijn bedenken hoe ze er uit ging waarom dan niet hoe edwin terug komt?
ik vindt dit iedee echt heel goed!!
#1449: - Re: Terugkeer verhaallijn
Ja ik vind het ook een erg goed idee
hier moeten we edwin mee terug krijgen!
dat kan gewoon en het gaat ons ook lukken!!
dit moeten de schrijvers lezen!!!!
laat het ze weten!!
| This discussion has been closed. |
Re:
#1: -
Ik denk dat Raynor eruit moest omdat er plaats gemaakt moet worden voor een meer multi culti gezelschap zoals de 2 dames die gister in de serie verschenen