Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Ik ben het helemaal met je eens! Ik snap de gtst redactie ook niet goed, Edwin was een zo geliefd personage! En zoveel mensen keken of zijn gtst gaan kijken, vanwege de Ludwin-verhaallijn.. Ze hebben zoveel chemie!
Haha idd, ik hoop ook nog steeds dat Edwin nog op de een of andere manier terugkomt in gtst! En als dat niet kan, wat ik ook wel begrijp, maar heel spijtig vindt! Maar sowieso al heel mooi om door deze petitie te laten blijken, dat we het ontzettend jammer vinden! En natuuurlijk uit repect voor Raynor!
De rol van Edwin was nog lang niet klaar en mensen zoals Bing en Noud die al helemaal uitgekauwd zijn blijven maar hangen in de soap.
Ik vind er helemaal niets meer aan en Edwin kan best terug komen alsof Lucas gewoon uit een droom ontwaakt , net zoals in Dallas ooit.
Maar Edwin was een hele geweldige rol en samen met Ferry hebben ze de tederste scènes van al die jaren GTS gespeeld en was er eindelijk eens iets leuks in GTST , maar nee hoor natuurlijk moest ook dat weer verpest worden.
IK WIL EDWIN TERUG IN DE SERIE !!!
Gistere zeg ik nog als GEINTJE tegen me ma: Hele rellen op internet vanwege Edwin die dood is. En een hele homo-beweging die beweerd dat ze expres homo's laten doodgaan. Zou me nix verbazen als ze een petitie openen ook...
Dus bedankt voor het smakelijk lachen :D
Ey ik vind het ook niet leuk voor Reynor en k vind het ook wel lullig voor zijn fans of de Ludwin aanhangers, maar c'mon... get over it.
Om jullie te steunen zal k mijn handtekening zetten, gewoon omdat het grappig is hahaha...
Maar wie der serieus denkt dat dit helpt... Dit zijn de feiten;
-Opnames lopen 2 maanden voor, dus zouden ze 2 maanden moeten schrappen om een ongeloofwaardig verhaal neer te moeten zetten over hoe Edwin ingevroren is geweest na z'n dood en weer tot leven wordt gewekt, of een droom die Lucas heeft in zijn coma... geloven jullie het zelf?
-Ik moet een nieuw grapje bedenken, nu deze is uitgekomen... AH! ik weet wat! We sturen massaal rouwkaarten op naar de redactie van GTST!! JEEEJ!!!
Gecondoleerd iedereen :P
Volg ons nu ook op Twitter!!
van mij mag bing weg
Re:
idd, heel mooi dat je wel hebt getekend, een terugkeer van Raynor zal er vast (jammer genoeg) wel niet inzitten maar we kunnen op deze manier wel ons medeleven/respect aan Raynor uiten en als er heel veel getekend gaat worden dan krijgt de redactie echt wel een signaal mee van alles.
Het klopt gewoon niet!
Laat Edwin terug komen, anders haken heel VEEL! kijkers af
Gegroet...
Re:
ja dat bestaat daar dacht ik eerst ook aan dat dat meschien kon gebeuren
Ik ben zo teleurgesteld in de gtst-schrijvers.
Wáárom edwin? Ze wilde toch het familiegevoel in gtst brengen en aandacht voor homo's?
Nu zien we gewoon nooit ludwin meer, nóoit meer :(
Ik vind het zoooo erg. Het voelt gewoon alsof ik een vriend verloren heb..
| This discussion has been closed. |
Ik blijf hopen op 1 of andere verhaallijn waarin Raynor terugkomt... Niets is onmogelijk in GTST, als je kijkt naar wat er al gebeurd is! Er zijn zelfs al hele theorieën geschreven op fansites, schrijvers, doe er wat mee.