Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#26

2012-01-23 18:25

Edwin en Lucas waren zo leuk samen! Het ging eindelijk weer goed tussen hun. Ik ga Edwin zo erg missen!

Gast

#27

2012-01-23 18:26

noud had dood moeten gaan!!! heb je toch niets aan nina krijg wel weer een andere lover

Gast

#28 Re: Re:

2012-01-23 18:28

#2: - Re:

Ik ben een van de mensen die het is gaan kijken om de Ludwin verhaallijn!


Gast

#29

2012-01-23 18:31

Ik heb vorige maand de hele ludwin verhaal lijn teruggekeken. Omdat ik het z'n mooi verhaal vind en zo leuk om na te kijken. Zo lief samen! En dan laten ze edwin dood gaan? Hij zat er 1 jaar en 3 maanden in, waarom moest hij dood? Lucas en Edwin horen bij elkaar! Ik hoef lucas echt niet met een ander te zien in gtst.

Gast

#30

2012-01-23 18:32

Iedereen moet die link verspreiden! Hoe meer petities hoe beter!
Oprichters van deze petitie

#31 Re: Dat zou heel mooi zijn,hoe meer mensen tekenen hoe beter! Dankjewel alvast!

2012-01-23 18:41


Gast

#32

2012-01-23 18:41

eindelijk wordt er iets aan gedaan!

Gast

#33

2012-01-23 18:43

Ik hoop heel erg dat deze petitie zin heeft en ervoor kan zorgen dat edwin terug kan keren in de serie. Moet de oprichter van deze petitie het niet kenbaar maken aan de GTST redactie of een leuke acteur die er nog NIET is uit geschreven? Voor dat het te laat is

Gast

#34

2012-01-23 18:48

Edwin moet blijven, zo gaan ze heeel veel kijkers verliezen en er is geen karakter die kan vervangen wat edwin met de serie deed.
Oprichters van deze petitie

#35 Bericht van de oprichters

2012-01-23 18:54

Gast 33 (maar ook de andere mensen die hebben getekend) Als eerste heel erg bedankt voor jullie steun aan deze petitie. We gaan zeer zeker deze petitie kenbaar maken aan de redactie. Omdat deze week er nog veel aandacht is voor Edwin (rouwproces en begrafenis) in gtst proberen we deze hele week zoveel mogelijk mensen nog te laten tekenen. Hoe meer mensen tekenen hoe meer kans we hebben. Daarna gaan we het officieel kenbaar maken bij de redactie. We blijven jullie daar zeker over informeren via hier en je kunt ons ook volgen sinds vanmiddag op twitter! Word follower van ons op: http://twitter.com/#!/actievooredwin Daar kun je ook de leuke reactie van Raynor zelf lezen die hij heeft gegeven op dit initiatief. Als iedereen mee wil helpen om zoveel mogelijk mensen te laten tekenen, zou dat echt geweldig zijn. Alvast heel erg bedankt!

Gast

#36

2012-01-23 19:00

Ik vind het stom dat edwin uit de serie is en hij had nog best veel mogelijkheden, meer dan bijvoorbeeld sjors die alleen nog maar over die bram kan zeiken net als bing. Maar je veranderd er toch niks meer aan denk je niet hij komt niet opeens uit de dood opgestaan. Gtst moet trouwens echt weer een spannend verhaal maken want dat ebola virus is niks aan -___-

Gast

#37

2012-01-23 19:01

Helaas is de kans dat Edwin terugkomt natuurlijk heel klein (maar alles is mogelijk in gtst haha)!
Vooral fijn om te laten merken, dat we er ontzettend van balen!
En lieve mensen, niet nu allemaal stoppen met gtst kijken hoor! Daar is het veel te leuk voor ;)

Gast

#38

2012-01-23 19:07

Edwin moet blijven!!, er zijn vast zat scenario's die de schrijvers kunnen bedenken om een andere draai aan dit verhaal te geven. Alleen wel jammer dat ze pas in april aan nieuwe opnames beginnen en edwin een dezer dagen waarschijnlijk al wordt begraven..

Gast

#39

2012-01-23 19:35

Hoe verzinnen ze het! Belachelijk dat Edwin nu al weg moet.

Gast

#40

2012-01-23 19:37

Ik ben zo teleurgesteld in de gtst schrijvers

Gast

#41

2012-01-23 19:41

Kunnen we niet langs de deuren ofzo met deze actie want ik denk dat we wel iets van 100.000 mensen nodig hebben om deze actie echt te laten slagen.. Ik hoop zo dat het lukt, edwin hoort gewoon bij lucas en er waren zat spannende vehaal lijnen om heen te verzinnen, een bruiloft, eventueel een kind, misschien nog eens dat 1 vd 2 een tijdje weg gaat maar absoluut niet edwins dood

Gast

#42

2012-01-23 19:47

Edwin MOET in gtst blijven kosten wat het kost, ik hoop dat de schrijvers na het zien van deze petitie inzien dat edwin hoort bij lucas en dus niet weg kan uit gtst. Ze hebben een creatief beroep dus laat ze er iets mee doen

Gast

#43 Re:

2012-01-23 20:08

#24: -

Hahahahhaahh doe is ff normaal man, ''voelt alsof ik een vriend verloren heb.
jesus zeg.  malloot

Bericht van de oprichters van deze petitie

#44 Re: Re: Graag respect voor een ieder,geen kwetsende/beledigende opmerkingen s.v.p!

2012-01-23 20:10


Gast

#45

2012-01-23 20:32

Er zijn toch ook veel buitenlandse ludwin fans? Op youtube vooral, die ludwin verhaal lijn die ondertiteld is.. misschien moet daar reclame gemaakt worden, dan ondertekenen ook veel buitenlanders het.

Gast

#46

2012-01-23 20:35

Er was nog zoveel mogelijk voor het karakter Edwin. Hij heeft er veel te kort ingezeten en in bovendien op een belachelijke manier zomaar uit de serie geschreven

Gast

#47

2012-01-23 20:44

it is just right what I want to write

Gast

#48 Edwin kan vast uit de dood opstaan

2012-01-23 20:45

...:P als Anton nu alsnog het spuitje even geeft:P haha was hij gewoon een aantal dagen in coma!
hop Edwin weer terug:P

Het raare vind ik dat hij eruit word gegooit en er gelijk al weer een ander in word gedaan.... niks ten nadele van andere acteurs...

alleen als iemand succes vol speelt, dan ga je die er toch niet uit gooien? Zelfs internationaal keken ze naar zijn verhaallijnen....
Zo willen ze kijkcijfers... en nu is het ineens niet meer nodig...:P

..het is omdat ik la zo lang kijk maar anders had ik daar nu mee gestopt.
Het is net zoiets als de VOICE OF HOLLAND.... niet geschikt? druk op de knop en weg...
Stommmm

Gast

#49

2012-01-23 20:53

Ik kijk al 18 jaar Gtst en ik heb al veel voorbij zien komen ook oa de dood van helen helmink hoevaak ze die vrouw wel niet hebben proberen te vermoorden die vrouw had wel 9 levens ofso. De laatste jaren vond ik Gtst een beetje inkakken want zeg nou eens eerlijk Ludo en Janine dat kennen we onderhand nu ook wel, en karakters zoals Bing die bij vele fans irritatie opwekken die blijven vastzitten. Toen kwam er de verhaallijn Edwin en Lucas ook wel Ludwin en dit koppeltje hebben vele fans in hun hart gesloten niet alleen alleen hier in NL maar ook in het buiteland want in ATWT was er ook een homokoppeltje Luke en Noa. Ik ben het hier totaal niet mee eens omdat ik de reden belachelijk vind kwa verhaaltechnisch, je bent schrijver en er mocht nog heel wat creativiteit erin gegooid werden. Lucas en Edwin waren net weer samen.. ze hadden het over trouwplannen etc. Er kon best nog één en ander mee gedaan worden. Maar zoals altijd word de makkelijkste weg genomen maar iemand deruit schrijven. De afgelopen jaren zoveel verhaallijnen en karakters die inderdaad niks waren maar ook lang uitgerekt werden ik snap er gewoon niks van. En sinds lange jaren weer hoge kijkcijfers vanwege de stunt om "edwin" te laten doodgaan.. maar heel veel fans zijn het hier gewoon niet mee eens en ik ook niet het liefste zie ik Raynor gewoon weer terug in Gtst en in Gtst is alles mogelijk. Ik als jarenlange trouwe Gtst kijker fan ben gewoon teleurgesteld en met mij nog meerdere. Dit is gewoon geen goede zet geweest.. dus schrijvers hoor ons aan, lees ons en breng Ludwin weer terug in GSTT!

Gast

#50 Re:

2012-01-23 20:57

#16: -

OMG die is echt goed.