Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#376

2017-10-29 19:13

Beste, lieve Lydia...

Ik heb bijna geen woorden voor jouw geweldige 'optreden' , uitzoeken, regelen, organiseren etc. Belangeloos ( in de zin van belang voor jezelf/geld ) zoveel tijd en energie in deze petitie/zaak steken... ik zou je willen omhelsen. Ieder mag zeggen wat ze willen, maar waarom mensen onvrede voelen begrijp ik niet... ik wil je bedanken. Ik blijf alles volgen en hoop dat er veranderingen gaan komen. We, maar zeker jij, houden vol en blijven vechten voor een beter rechtssysteem.

Gast

#377

2017-10-29 19:14

Lydia, jij hebt een prachtig initiatief genomen, het professioneel en veelomvattend uitgevoerd. Er zullen altijd mensen zijn, die het anders aangepakt zouden hebben, dit echter niet hebben gedaan. Heel veel dank en respekt voor jouw inzet. Het is van ongelooflijk groot belang, dat dit justitieel falen wordt aangesproken. In welke vorm dan ook, zal het tot verbetering van toekomstige wetgeving en beleid bijdragen.

Gast

#378

2017-10-29 19:21

Lieve Lydia, geweldig zoals jij je inzet . Ik dank je daarvoor ik vind het geweldig dat je zo je best doet. Nogmaals BEDANKT. Ook fijn dat je ons zo nestjes op de hoogte houd. Lieve groetjes Leny.

Gast

#379 Anne Faber

2017-10-29 19:22

Je hebt het geweldig gedaan Lydia. Er is geen kok die voor alle monden kan koken. Verschil van mening en inzicht is er altijd. Dat hoort ook zo. Dat maakt het leven interessant. Ik heb het moment gezien dat je de petitie overhandigde aan de minister. Respect voor de enorme inzet die je hebt gedaan. Veel succes verder.

Dick.


Gast

#380

2017-10-29 19:22

Dank je wel!

Gast

#381

2017-10-29 19:22

Hallo Lydia ik wil je hartelijk danken voor alles wat je gedaan hebt. Fijn dat iemand het voortouw heeft genomen en dze petitie is begonnen. Ook ik heb getekend met enirm veel pijn in mn hart om wat Anne is aangedaan en daarbij ook haar fam en vrienden. Heel veel dagen de hoop gehad dat het mischien gied zou komen. Maar naar gelang men van alles van haar vonden zakte de moed me in de schoenen. Goed dat je deze petitie over gedragen hebt aan de minister. Mooi dat je hem persoonlijk hebt kunnen spreken. Ik hoop dat alle moeite niet voor niets is geweest. Dat er een einde mag komen aan de manier hoe men omgaat met dit soort monsters. HIER MOET EEN VERSNDERING KOMEN. Helaas krijgen we hier Anne niet mee tetug. Wellicht kunnen we door deze petitie voor de toekomst zorg dragen dat geen ene vrouw zo de dupe wordt.
Leny

#382 Dank je wel

2017-10-29 19:23

Lieve Lydia, geweldig zoals jij je inzet . Ik dank je daarvoor ik vind het geweldig dat je zo je best doet. Nogmaals BEDANKT. Ook fijn dat je ons zo nestjes op de hoogte houd. Lieve groetjes Leny.


Gast

#383

2017-10-29 19:27

Goed gedaan Lydia.

Gast

#384

2017-10-29 19:28

Mijn mening is; alle criminelen die de gevangenis in komen gewoon chippen...doen alsof het een vitaminespuitje is ...altijd en overal te observeren. Of die zieke verkrachters kunstmatig castreren! !! In ieder geval moet er meer gedaan worden om iedere misdaad zwaarder te straffen...Ze hebben paradijsje in gevangenis..ik zou er ook een moord voor doen..alles lekker bij de hand..met vriendelijke groet.

Gast

#385

2017-10-29 19:29

ONDERZOEK MINISTER. Er is voor mij geen kwestie over dat van het zgn. Nederlandse rechtsysteem niets deugt. Dit systeem is de schuld van de dood van Anne Faber (EN ANDEREN) en betekent dat de verantwoordelijken MOETEN aftreden, zij staat niet boven de wet dat is de grootste onzin. Zij dienen hun verantwoordelijkheden te accepteren en kunnen niet doorgaan met dat waanzinnige beleid.

Gast

#386

2017-10-29 19:33

Lydia, je hebt enorm je best gedaan en je tijd erin gestoken.
Je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.
Je hebt het toch maar even geflikt en nu maar HOPEN, dat er iets gaat gebeuren in Den Haag.
Nathalia


Gast

#387

2017-10-29 19:33

Dankuwel en succes!

Gast

#388

2017-10-29 19:39

Top gedaan hoor!!!

Gast

#389

2017-10-29 19:40

Fantastisch goed gedaan Lydia. De Nederlandse bevolking heeft er meer dan genoeg van dat allerlei psychopaten "proefverlof" krijgen met de Nederlandse bevolking als "proefkonijn".
Paula

#390 Re: Negeren Referendum

2017-10-29 19:45

#362: Fraulein Fredelien - Negeren Referendum 

 Helemaal mee eens, maar hoe?

Karin
Gast

#391

2017-10-29 19:54

Grote buiging voor jou Lydia! Dank je dat je dit op je hebt genomen.


Gast

#392

2017-10-29 19:57

remember Joes Kloppenburg

Gast

#393

2017-10-29 19:57

“Onderzoek Minister”.

Gast

#394

2017-10-29 19:57

Goed gedaan Lydia!

Gast

#395

2017-10-29 19:59

Je bent een topper!

Gast

#396 Re:

2017-10-29 20:00

#316: -  

 Hoe zou t gaan, als hun kinderen dit overkwam?

 


Gast

#397

2017-10-29 20:07

diegene die een onderzoek weigert moet gedwongen worden om TBS te krijgen. want als jij weigert heb jij iets te verbergen en anders laat jij het onderzoek gewoon toe.

Gast

#398

2017-10-29 20:08

Wij hebben ontzettend veel respect voor u ,bedankt .

Family Beckers

Gast

#399

2017-10-29 20:10

Ik zag vandaag 29 oktober 2017 WNL op tv met de Procureur
Generaal van het OM en hij was nogal duidelijk in zijn, weinig zeggende, uitspraak over Anne. Voor mij betekent dit ; vooral doorgaan Lydia, want het blijkt dat zodra een verdachte aangeeft geen onderzoek te wensen naar zijn gesteldheid, hij dit volgens de huidige wet (volgens de PG) ook niet hoeft toe te staan (of deze opmerking van de PG correct is weet ik niet). Vandaar dat deze verdachte redelijk snel weer op onze dochters kon worden losgelaten. Althans dat is de uitkomst van wat de PG meldde (hij heeft zelf een dochter rond de leeftijd van Anne, dus wij maar aannemen dat hij er alles aan doet om herhalingen te voorkomen :-( ). Het OM zal, neem ik aan, NOOIT toegeven dat het OM zelf een fout gemaakt heeft (want de wet zegt dat....) Vandaar dat het mij ook onwaarschijnlijk lijkt dat ''de overheid/regering'' adequaat zal handelen in deze. Ach er zal altijd iets kunnen gebeuren !zei de pg. Vandaar dat de media betrokken moeten blijven anders is de doofpot weer dichtbij. Ik denk dat de eenvoudigste manier ook is om via de diverse clubs als twitter en facebook enz. te blijven plaatsen. Met de nieuwe club in Den Haag zal er niet veel aandacht blijven voor deze ""collateral damage"" Vergeet in deze niet dat misdadige ongevallen en dus jaarlijks vele tientallen/honderden gewonden en doden in het verkeer ook niet verder komen dan dood door schuld en nauwelijks leiden tot zware veroordelingen.

Gast

#400

2017-10-29 20:14

Geweldig veel moed heb jij ! Top!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...