Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#326

2017-10-29 16:01

U bent een TOPPERTJE !! Wij hebben in Nederland vele sprekers maar u heeft het waargemaakt wat velen niet zouden durven,nog niet aan zouden denken . Ze zouden U een lintje moeten geven.Bedankt voor al U moeite !!!

Gast

#327

2017-10-29 16:02

Onderzoek minister

Gast

#328

2017-10-29 16:07

Lydia je bent een kanjer supertop wat je doet ...........

Gast

#329

2017-10-29 16:09

Lydia, blijft een geweldig initiatief.
Het is een goed plan om de actie levendig te houden.
Mensen vergeten snel.
Zelf is in mijn directe omgeving een dergelijk voorval gelukkig niet bekend.
Wat betreft; het niet goed voor iedereen goed doen, laat ze maar praten!
De beste stuurlui staan altijd aan wal, laten deze stuurlui maar zelf in actie komen!
Geweldig een super initiatief vanuit de burgers om de politiek te tonen, dat de burgers geen onmondige individuen zijn
Sterkte en veel succes.

Gast

#330

2017-10-29 16:16

Beste Lydia, allereerst bedankt dat je deze discussie op gang gebracht hebt. En idd wat je nu al bereikt heb is best bijzonder.
Vooral omdat de minister je zelf te woord heeft gestaan, dat gebeurt niet vaak.
Ik hoop dat men aan je oproep gehoor geeft en de mails nogmaals aan je doorstuurt, dat zijn feitelijk allemaal bewijsstukken! Succes met alle vervolg!

Gast

#331

2017-10-29 16:18

Mijn man en ik kijken elkaar aan
Verbaasd
Petitie door laten lopen !!!!!!
,
Zal niet veel bijkomen omdat in de media is geweest dat de petitie al bij de minister is.
Althans bij hem die geen minister meer is.
Tevens hadden wij het beter gevonden als dit hele gebeuren in groepsverband waa gegaan
Velen hadden wel een petitie willen starten
Maar niemand kreeg de kans want hij was er al.

Beter was naar ons inziens even te wachten en ee iig de familie van Anne ook in te kennen
Willen zij wel dat de petitie de naam draagt van hun dochter ?

Gast

#332

2017-10-29 16:20

Beste lidia

eerstmaals dank dat je opstaat en dit allemaal doet. Geeeldig. 

Daarnaast wil ik gerechtigheid. Terugdraaien gaat niet. Maar degene die verantwoordelijk is moet bestraft worden. Dit is de dader. Maar buiten de dader zijn er meerdere verantwoordelijken die dit op hun geweten hebben. Deze man had nooit op vrije voeten mogen komen. Het is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd. Wij als burger moeten ons aan regels en wetten houden. En terecht. Maar ik vind ook dat politie, overheidsinstanties en ministers gestraft moeten worden bij falen. Zij treden af of worden ontslagen. Of zeggen we doen er alles aan. Maar dit vind ik te gemakkelijk. Rutte is verantwoordelijk en moet achter de tralies voor alles wat er gebeurd is tijdens zijn lijdende functie als minister president. Altijd met zn scheinheige lachen. Ik word er ziek van. Ons hele rechtssysteem is Krim. Onschuldige mensen zijn de dupe en daders en verantwoordelijken komen er te makkelijk vanaf. Wat is dat tich voor n wetgeving. De burger wil zekerheid van een vrij leven, wil geen angst hebben. Wil gerechtigheid. En moet kunnen vertrouwen op de overheid. Maar in nl is dat ver te zieken. Ik hoop dat hier per direct verandering in komt. En niet pas morgen. Morgen is te kast. Iedereen due niet wil onderzocht worden door een psychiater moet hiertoe verplicht worden. Die mensen zijn ziek. Horen dus behandeld te worden en bast te zitten. Wanneer snappen ze t eindelijk eens. Misschien als ze zelf eens onderzocht worden en vast zitten. Ik wird zo kwaad hierover. 

Maar de regering heeft t liever over zwarte piet !!!!!!!! Snap je. Groet Simone 


Gast

#333

2017-10-29 16:21

Ik vind het fantastisch wat je doet, Lydia! Veel succes!!!!
Hilde

Gast

#334

2017-10-29 16:27

Je doet het fantastisch, ga zo door en heel veel succes!


Gast

#335

2017-10-29 16:35

Hallo Lydia,
Mensen die onvrede hebben over jou handelen moet je je niet aan storen, sta er boven. Je hebt iets op touw gezet wat die mensen nooit gedaan zouden hebben. Je doet het fantastisch. Je kan het niet altijd iedereen naar de zin maken maar op deze petitie is elk negatief commentaar overbodig ofwel het slaat nergens op. Ga lekker door, ik heb bewondering voor je manier van oppakken. Blijf zo doorgaan.
Carla Albers.

Gast

#336

2017-10-29 16:49

Heel hartelijk dank Lydia,
voor alle moeite die je voor iedereen doet.



Gast

#337

2017-10-29 16:53

Beste Lydia,
Je doet goed werk.
Laten we gewoon hopen dat de wet daadwerkelijk aangepast wordt. Het systeem hieromtrent moet voortaan meer slachtoffers en andere onschuldige omstanders in bescherming gaan nemen dan het uitgangspunt van het rehabiliteren van mensen die niet te rehabiliteren zijn.
Mvg,
Natasja

Gast

#338

2017-10-29 16:55

Beste Lydia,

Erg veel lof voor je inzet en jouw enorme tijd die je hierin steekt met deze enorme kracht dat jij hebt om dit gevecht voor vele aan te gaan!
Wens je veel succes.

Met vriendelijk groet,

Ronald van den Dungen

Gast

#339

2017-10-29 16:58


Gast

#340

2017-10-29 17:03

U heb het ptima gedaan zeg maar tegen de Minister dat ik die knul met liefde de hersens in wil slaan U mag mijn naam gebruiken,veel succes,afz. Gerrit van Es.

Gast

#341 Respect

2017-10-29 17:05

Lydia je doet het fantastisch!

 

Vriendelijke groet Marcel 


Gast

#342

2017-10-29 17:10

Dank je wel.
Ronald

#343 Re:

2017-10-29 17:10

#331: -  

 Mijn vrouw en ik kijken elkaar vreemd aan na uw schrijven?

Beseft U wel wat men hier op touw heeft gezet slechts door een persoon?

Het is al groepsverband menig heeft getekend of een reactie gegeven of zelfs een mail gestuurd met heftige verhalen waar u geen idee van heeft.

Dat de petitie door loopt kan ik alleen maar beamen dit mag niet zomaar gesloten worden het is voor vele en zeker voor de vele nabestaande met soortgelijke verhalen de hel.

 

 

 


Gast

#344

2017-10-29 17:10

Bedankt voor je grote inzet. Een vraag.... heb je ook een scherpe advocaat erbij kunnen betrekken? de overheid is goed in bagatelliseren en omzeilen en heeft zélf het meest uitgebreide (achterkamertjes en doofpot)leger achter de hand.

Gast

#345

2017-10-29 17:17

Bedankt voor alles wat je hebt gedaan en nog doet voor mensen die zo iets ergs mee moeten maken of gaan maken.
Niet iedereen doet zoiets, vooral de klagers niet.

Groet,
J. Janson Unprofor Veteraan

Gast

#346

2017-10-29 17:19

"begrijp dat ik het niet voor iedereen goed heb gedaan"
Lieve mevrouw, U doet het perfekt! Nederlanders vinden altijd wel wat om over te mekkeren.

Gast

#347

2017-10-29 17:20

Super wat u doet en bedankt voor het uitgebreid op de hoogte houden hierover!

Gast

#348

2017-10-29 17:20

Als iemand een ander willens en wetens vermoord of op een gruwelijke manier misbruikt hoort deze persoon nooit meer terug te keren in de samenleving oftewel een kans te krijgen om terug te keren in de samenleving. De wetgever had nimmer deze mogelijkheid in het wetboek op mogen nemen. Ook advocaten die willens en wetens dit soort verdachten verdedigen moeten aangepakt worden. De samenleving moet beschermd worden . Dus politie uitbreiden en meer rechters die strenger en integer handelen.

Gast

#349

2017-10-29 17:24

Lydia. Goed gedaan. Meer en beter zou ik het kunnen. Fijn dat je Anne een stem geeft.
Groetsjes Els :dochter, moeder, oma en schoonmoeders willen dit nooit meemaken.

Gast

#350

2017-10-29 17:25

Lydia



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...