Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#451

2017-10-30 09:56

Niets dan lof voor je initiatief en je vasthoudendheid!

Gast

#452 Re:

2017-10-30 10:02

#429: -  

 Geachte mijnheer van der Kieft, 

in aankondiging 4 staat beschreven welke afspraken er nu zijn gemaakt. Natuurlijk worden deze afspraken aan de 2 nieuwe ministers doorgegeven. De minister die u noemt in uw schrijven is inderdaad de hoofdverantwoordelijke. 

Wanneer mevrouw Lydia om nieuwe afspraken zou vragen betekent dit geen vertrouwen in de gemaakte afspraken te hebben en om dingen te vragen die al zijn toegezegd. Dit kan leiden tot irritatie bij de bewindslieden en het is onnodig. Er zijn reeds afspraken gemaakt en daar wordt nu aan gewerkt.

Nu is mevrouw Lydia hard aan de slag met deze afspraken.

Wel kunt u op persoonlijke titel deze minister een bericht sturen en zo wat u belangrijk vindt bespreken in uw schrijven. Zo heb ik op persoonlijke titel 2 e_mails gestuurd naar 2 bewindslieden in de politiek. Alles wat met een goede intentie wordt gedaan, is van invloed op wat er verbeterd en besproken zal worden.

Veel succes. Goed dat u meedenkt. Zelf iets actief doen op eigen titel helpt ook mee. Het zou goed zijn als u een persoonlijke bericht op eigen titel aan deze minister schrijft. Leest u dan wel eerst de afspraken die al gemaakt zijn door in aankondiging 4?

Met vriendelijke groet, Anne-Marie Engelshove. 


Gast

#453

2017-10-30 10:04

Nou ik heb heel erg veel waardering voor U. U hebt dit toch maar helemaal alleen bereikt. Ik neem mijn petje voor U af. Succes.

Gast

#454

2017-10-30 10:18

Heel mooi gedaan,je bent een fantastisch mens.

Gast

#455

2017-10-30 10:42

ONDERZOEK MINISTER
Het rechts systeem moet verbeterd/hervormd worden. In het verleden zijn er heel veel fouten gemaakt door het Openbaar Ministerie gevolgd door Rechtbanken. Het is inmiddels geen incident meer te noemen waarbij slachtoffers zijn gevallen waardoor mensen onschuldig zijn veroordeeld voor zware misdrijven. Daarbij springt het meest in het oog, de onschuldige veroordeling van mevr. Lucia de Berk, die bijna 7 jaar ten onrechte gevangen is gezet. Dit is maar een voorbeeld. Ook nu nog zitten mensen voor zware vergrijpen onschuldig in het gevang. En het volgende akkefietje staat op stapel. Bij de Rechtbank Utrecht vindt opnieuw een drama plaats. Ik doel hiermee de moord op Koen Everdink, die gepleegd zou zijn door Markus de Jong. Die laatste persoon krijgt geen eerlijk proces. Immers er zijn omstandigheden die erop wijzen dat er meerdere personen zich zouden hebben bezig gehouden met de heer Everdink. Kijk maar eens. Markus de Jong vraagt om een aanvullend DNA onderzoek, die door de Rechter wordt weggewuifd. Dat is geen eerlijk proces! Dat toont toch aan dat de kwaliteit zowel bij het Openbaar Ministerie als bij de Rechtbanken dient te worden verbeterd, danwel opgeschaald. Al dan niet met behulp van externe deskundigen, met " getrapte" bevoegdheden. Ik hoop dat de Minister hier naar luistert. Veel succes ermee. Jaap Goede; Leeghwaterschans 36; 2728GN Zoetermeer.
Geen iedee
Gast

#456 Anna faber

2017-10-30 10:51

Geachte mevrouw lydia
Ik vind het knap van u dat u dit doet
Het recht systeem in ons land is krom en helaas ben ik bang dat zo blijft .want veranderen kost geld en deze heren zullen daar geen dubbeltje aan uit geven .
Rutte geeft niks om de medemens
Die geeft om geld en dikke veren uit Brussel .
Kijk de onderste steen komt boven
Stukken worden niet vrijgegeven in verband vriendschap Oekraïne en lands belang twee honderd vijfendertig Nederlanders dood Rutte gaat gewoon lachend verder en blijven volhouden dat het opgelost wordt hij heeft niet voor niks de naam pinokio
Groet Kees
Veel sterkte

boze burger

#457 Re: Re:

2017-10-30 10:57

#433: Mo - Re:  

 In principe wordt daar zelf voor gekozen.

Die "mensen"moeten achter slot en grendel, hebben geen rechten meer, wanneer dringt dit nu eens een keer door.

Families zijn levenslang slachtoffer, maar daar wordt nooit bij stilgestaan.

S C H A N D A L I G.

(Vroeger werden zulke mensen door het volk gelyncht).

 

een vader

#458 Re:

2017-10-30 11:01

#427: -  

 Helemaal mee eens.

Ook petje af voor U.


Gast

#459

2017-10-30 11:02

Jij bent voir mij n held

Gast

#460

2017-10-30 11:27

Beste Lydia,
Wat jij doet is heel moedig en krachtig. Je kunt inderdaad niet iedereen tevreden stellen maar het feit dat jij dit doet is gewoon top en respect.
Groetjes,
Angelique

Gast

#461

2017-10-30 11:33

Hoi Lydia,
Wat een moedig mens ben je. Zo fijn dat er iemand opstaat en deze zware taak op zich neemt. Tenslotte heb jij ook n gezin en de thuis situatie gaat ook gewoon door. Wat betreft het feit dat je kennelijk niet iedereen naar zijn zin kunt maken wil ik 1 ding zeggen. Zelf gelukkig niet een dergelijke situatie van dichtbij meegemaakt... maar diegene waar het niet voor gaat zoals ze verwachten....heb je zelf een dergelijk initiatief genomen? Getracht krachten te bundelen? Probeer ondanks je eigen vreselijke situatie te bedenken dat er 1 iemand belangeloos actie onderneemt en wees dankbaar.

Gast

#462

2017-10-30 12:08

Ik heb in mijn reactie, op de aanvulling van de petitie, aangegeven dat ik het gevoel had/heb, dat er te weinig expertise is bij personeel betreffende persoonlijkheids en gedragsstoornissen binnen de instellingen die IBS verzorgen en in de psychiatrie mbt. gedwongen opname met een RM of IBS of met artikel 60.


Gast

#463

2017-10-30 12:19

Beste Lydia, je hebt het ontzettend goed gedaan en goed aan-/opgepakt.
Zoals we inmiddels weten is er weer een gelijksoortig slachtoffer gevallen.

Gast

#464

2017-10-30 12:20

Heel veel dank Lydia; Jij doet wat iedereen zou moeten doen;
Actie ondernemen :-) !

Gast

#465

2017-10-30 12:24

Dag Lydia,

mijn grote complimenten voor je werk! Ik vind dat jij dit prima gedaan hebt. Houd vol!

vriendelijke groet,
Jannie.

Gast

#466

2017-10-30 12:25

Bedankt voor alles wat je voor de Nederlanders en speciaal in nagedachtenis voor Anne hebt gedaan. Het wordt ten hoogste gewaardeerd. Success!

Gast

#467

2017-10-30 12:30

Lydia, wat mij betreft prima gedaan en bedankt voor jouw inzet. Laten we zeker weer in actie komen als er te weinig uit komt!

Gast

#468

2017-10-30 12:51

Onderzoek minister

Gast

#469

2017-10-30 12:53

Best Lydia
Ben ervan overtuigt dat je je uiterste best doet hoor ga zo door! Ik had de vermeding gemaakt dat ikzelf slachtoffer ben geworden van een soort van zinloos geweld door jeugd die niet verder vervolgd konden worden in verband met hun leeftijd ,jammer genoeg ben ik toen mijn gezondheid en baan kwijtgeraakt wat ik met veel plezier deed
Soms denk ik weleens dat je als slachtoffers en ook in deze partners en ouders van iemand het maar mag uitzoeken . Terwijl de dader goed begeleid word en vaak na een paar jaar weer rondloopt moet niet kunnen
Succes hoor Hetti Terluin

Gast

#470

2017-10-30 12:53

Wij zullen je steunen Lydia

Dat we allen weer enigszins veilig over straat kunnen

mvg M Janssen

Gast

#471

2017-10-30 13:25

Respect Lydia. heel blij mee

Gast

#472

2017-10-30 13:57

Goed gedaan hoor! Het is belangrijk dat er goed onderzoek gedaan word. Ik had ook getekend, dus mijn zegen heb je!

Gast

#473

2017-10-30 14:01

Beste Lydia,
Groot respect heb ik voor wat je allemaal hebt georganiseerd en - naar ik hoop - teweeg hebt gebracht. Ontevredenen zal je altijd houden (vaak mensen die zelf nooit iets doen), dus laat je daar niet door ontmoedigen! Ik hoop dat de minister goed heeft geluisterd. Wellicht is het ook nog een idee belangrijke fractievoorzitters de petitie toe te sturen?
Vriendelijke groeten,
Hans van Lith/Voorburg

Gast

#474

2017-10-30 14:40

Chapeau voor alle moeite!

Gast

#475

2017-10-30 15:04

Goed gedaan ! Houd vol



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...