Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen

Jean

#351 Re:

2017-10-29 17:25

#16: -  

 Wat kan jij zijken/zeiken/zeijken/zeijcken....! Zelf geen petitie gestart? Pfff


Gast

#352

2017-10-29 17:32

Het recht systeem moet worden aangepast aan deze tijd.
En niet na goed gedrag na 2 jaar weer vrij kunnen rondlopen, terwijl slachtofffers en familie vele malen
Erger worden gestraft!!! En de dader vrolijk verder kan gaan met zijn vrolijk leventje!!!

Gast

#353

2017-10-29 17:41

Hoi Lydia,
vet compliment voor jouw actie! Echt TOP! Er zijn zoveel mensen die de petitie getekend hebben, echt heel fijn, maar dat betekent ook dat jij deze klus niet alleen hoeft te doen! Ik wil graag met je meedenken/ doen. Laat maar weten. Wat betreft het recht systeem: het is nog erger; het heeft niet gefaald!! Je weigert psychiatrisch onderzoek, vervolgens geen TBS, na 2/3 van je straf loop je weer vrij rond. Dit is hier gebeurd!! En moet met onmiddellijke ingang stoppen. Ik ben net als zoveel anderen zo intens verdrietig en zo intens kwaad!! Dus nogmaals Lydia, er zijn genoeg mensen: laten we krachten bundelen! En nogmaals alle liefs voor iedereen die Anne gekend heeft!!

Gast

#354

2017-10-29 17:43

Respect voor je inzet!

Gast

#355

2017-10-29 17:48

Lydia bedankt ,voor alles wat u doet.

Gast

#356

2017-10-29 17:52

Het rechtsysteem klopt voor geen meter! Ik werk zelf in een JJI, als ik zie en hoor dat er jeugdige criminelen na enkele weken of na 2 maanden door geplaatst worden naar jeugdzorg om daar hun behandeling op een andere manier te kunnen volbrengen! Ik wij zien dat dit NIET werkt geweld en criminaliteit wordt steeds erger als ze bij jeugdzorg geplaatst worden. Bij jeugdzorg horen jongeren te verblijven die beschermd moeten worden voor hun omgeving, daar kun je geen jongeren plaatsen die een misdrijf hebben gedaan. Zo brengen ze de jongeren die beschermd moeten worden in een slechte situatie. Als je over de schreef gaat moet je gestraft worden.... er zitten jongeren bij jeugdzorg zoals; loverboys, zedendelinquenten, overvallers enz ...dit kan gewoon niet!

Gast

#357

2017-10-29 17:52

denk dat het voor de meeste goed gedaan is.je hebt heel erg je best gedaan ,en daar ben ik heel erg dankbaar voor,er moet gewoon recht geschieden.en de wet moet zeker veranderd worden.
groetjes wilma

Gast

#358

2017-10-29 18:07

Onderzoek minister
Dit kan en mag niet meer gebeuren.
Niet meewerken onderzoek,dan maar tbs.
Kiezen of delen,als je niet wilt meewerken heb je wat te verbergen,basta,klaar dan.

Gast

#359

2017-10-29 18:07

Eis een Grondwettelijke Recht op Referenda!!!!.

Gast

#360

2017-10-29 18:07

Beste Lydia, wat jij voor elkaar gekregen hebt is zeer uniek, vergeet dat nooit. De meeste mensen zijn van mening dat zo'n beest NOOIT meer vrij mag komen en dat de wetgeving hierop aangepast zou moeten worden. Bedankt voor de geweldige inzet,
Hennie Nasveld.

Gast

#361

2017-10-29 18:11

Mooi werk en respect dat je zover bent gekomen. We blijven steunen.
Fraulein Fredelien

#362 Negeren Referendum

2017-10-29 18:16

Het schijnt dat de nieuwe minister de referenda naast zich neer te willen leggen.

Wij (het volk)moeten een Grondwettelijk Recht op Referenda EISEN!!!.

Die referenda die ze Nu of anderen uitschrijven kunnen ze(regeringen)naast zich neer leggen om dat ze niet Grondwettelijk zijn....als ze Grondwettelijk zijn Moeten ze luisteren en er wat mee doen!!!.

Daarom moeten wij(het volk...stemgerechtigen)een Grondwettelijk rech op Referenda Eisen!!!. 


Gast

#363

2017-10-29 18:17

Bedankt Lydia.
Heel veel bedankt.!

Gast

#364

2017-10-29 18:19

Waar ik bang voor ben, is dat de gehele regering dit ter kennisgeving aanneemt, wellicht debatteerd over dit vreselijke nieuws, en vervolgens de boel aan de kant schuift en verder gaat met de lopende zaken.
Ik heb vreselijk veel respect voor het opstarten van deze petitie. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik vertrouw Den Haag niet meer. Ze liggen er echt niet wakker van. Glimlachend een petitie aannemen kan iedereen. Maar zodra er om onderzoek wordt gevraagd in relatie tot deze afschuwelijke gebeurtenis, verschuilt men zich achter regeltjes die tot stand zijn gekomen middels de wetgeving. Ik hoop echter dat deze petitie héél erg duidelijk gaat maken dat wij het spuugzat zijn.

Gast

#365 Re:

2017-10-29 18:23

#356: -  

 Roerend en voor de volle 100% mee eens!!!

ik zie hetzelfde gebeuren in mijn werk......pffffff. Waar doen we het toch voor?


Gast

#366

2017-10-29 18:24

Lydia, je bent een topper. Laat je niet uit de weg slaan! Ga zo door. X
Harfran

#367 DNA verplicht. Zwaardere straffen bij verkrachting, Levenslang als daarna word gedood.

2017-10-29 18:25

Iedere Nederlander verplichten DNA af te staan om zaken sneller te kunnen oplossen.

Zwaarde straffen bij verkrachting. Is een voorgenomen, bewuste daad. 20 jaar.

 

Levenslang als slachtoffer na verkrachting wordt gedood. Als je gaat verkrachten dan weet je van tevoren dat je je slachtoffer dood of had je vooraf kunnen weten dat je dat risico gaat lopen. Dus moord met voorbedachte rade en verkrachting = levenslang.

hans

#368 !!

2017-10-29 18:32

beste Lydia,

ik vind dat je het super doet, hebt gedaan en gelukkig ook nog blijft doen..

je bent een krachtig mens met het hart op de juiste plek en je handelt.. dat is iets wat maar weinigen uiteindelijk dan ook nog 'ns doen..

voor mij doe je het zo perfect als een mens het kan doen

bedankt en veel succes !


Gast

#369 Re:

2017-10-29 18:35

#344: -  

 Aan #344

Wij hebben geen advocaat nodig. Lees alle aankondigingen eens goed over en hopelijk word ons doel je dan duidelijk.  De petitie is degene die ons allen vertegenwoordigt, met de ruim 414.000 handtekeningen.

Wil jij liever met een advocaat aan de slag? Wat let je? Ga je gang. Niemand houdt je tegen. 

Wij geloven in de kracht van het gesprek aangaan en in aankondiging nr. 4 lees je meer over de werkwijze.

En wij geloven in: samen sterk. Met grote dank aan Lydia, die dit alles heeft mogelijk gemaakt. En wij denken en handelen vanuit positieve gedachten.

 


Gast

#370

2017-10-29 18:35

Topper! Er zullen altijd mensen ontevreden blijven. Hoe goed je ook je best doet. Je kunt het niet iedereen naar zijn/haar zin maken. En ik denk dat we gewoon blij mogen zijn met al je inzet tot zover. Heel tof. En inderdaad bijzonder dat je de minister zelf mocht spreken. Petje af voor je inzet. Hopelijk komen we er in Nederland nu iets verder mee. We kunnen er niemand mee terughalen, maar als het ook maar iets positiefs oplevert, dan is het niet voor niets geweest. Ze nemen het in ieder geval wel serieus... Nu gewoon met onze neus erbovenop blijven zitten om ook feedback te krijgen. Zodat ze zien dan WIJ het ook echt serieus blijven nemen en dat ze er niet mee weg komen om er een paar weken niets mee te doen.

Gast

#371

2017-10-29 18:37

Beste Lydia fijn dat je je zo inzet voor een goede zaak. Ik steun je van harte!
Groet Paula van Reijn





Gast

#372

2017-10-29 18:37

Lydia, ik ken je niet, maar Anne Faber ook niet. Wil jou toch enorm bedanken voor je tomeloze inzet!! Iedereen had dit initiatief kunnen nemen, maar jij deed het meteen. Dank namens al degene die momenteel ook door de hel/onzekerheid gaan. Want als petities niet worden gedaan, is de stem van het volk verloren

Gast

#373

2017-10-29 18:45

Ik vind het geweldig !
Zo laten we van ons horen , er moet iets veranderen , en super goed dat er iemand tegen in opstand is gekomen
We vinden dit met zijn allen maar goed dat Lydia daad bij het woord heeft gevoegd!
Samen sta je sterk!!
Chapeau!

Gast

#374

2017-10-29 18:49

geweldig Lydia wat jij gedaan hebt grote klasse
Peter bakker

Gast

#375

2017-10-29 19:10

Lydia, ik vind het geweldig dat je het voortouw hebt genomen en ik vertrouw het vervolg volledig aan jou toe! Ik ben je reuze dankbaar. Ik omhels je,
Eki Steenhuisen, Eelde



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...