Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
En niet na goed gedrag na 2 jaar weer vrij kunnen rondlopen, terwijl slachtofffers en familie vele malen
Erger worden gestraft!!! En de dader vrolijk verder kan gaan met zijn vrolijk leventje!!!
vet compliment voor jouw actie! Echt TOP! Er zijn zoveel mensen die de petitie getekend hebben, echt heel fijn, maar dat betekent ook dat jij deze klus niet alleen hoeft te doen! Ik wil graag met je meedenken/ doen. Laat maar weten. Wat betreft het recht systeem: het is nog erger; het heeft niet gefaald!! Je weigert psychiatrisch onderzoek, vervolgens geen TBS, na 2/3 van je straf loop je weer vrij rond. Dit is hier gebeurd!! En moet met onmiddellijke ingang stoppen. Ik ben net als zoveel anderen zo intens verdrietig en zo intens kwaad!! Dus nogmaals Lydia, er zijn genoeg mensen: laten we krachten bundelen! En nogmaals alle liefs voor iedereen die Anne gekend heeft!!
groetjes wilma
Dit kan en mag niet meer gebeuren.
Niet meewerken onderzoek,dan maar tbs.
Kiezen of delen,als je niet wilt meewerken heb je wat te verbergen,basta,klaar dan.
Hennie Nasveld.
Negeren Referendum
Het schijnt dat de nieuwe minister de referenda naast zich neer te willen leggen.
Wij (het volk)moeten een Grondwettelijk Recht op Referenda EISEN!!!.
Die referenda die ze Nu of anderen uitschrijven kunnen ze(regeringen)naast zich neer leggen om dat ze niet Grondwettelijk zijn....als ze Grondwettelijk zijn Moeten ze luisteren en er wat mee doen!!!.
Daarom moeten wij(het volk...stemgerechtigen)een Grondwettelijk rech op Referenda Eisen!!!.
Heel veel bedankt.!
Ik heb vreselijk veel respect voor het opstarten van deze petitie. Laat dat duidelijk zijn. Maar ik vertrouw Den Haag niet meer. Ze liggen er echt niet wakker van. Glimlachend een petitie aannemen kan iedereen. Maar zodra er om onderzoek wordt gevraagd in relatie tot deze afschuwelijke gebeurtenis, verschuilt men zich achter regeltjes die tot stand zijn gekomen middels de wetgeving. Ik hoop echter dat deze petitie héél erg duidelijk gaat maken dat wij het spuugzat zijn.
Re:
Roerend en voor de volle 100% mee eens!!!
ik zie hetzelfde gebeuren in mijn werk......pffffff. Waar doen we het toch voor?
DNA verplicht. Zwaardere straffen bij verkrachting, Levenslang als daarna word gedood.
Iedere Nederlander verplichten DNA af te staan om zaken sneller te kunnen oplossen.
Zwaarde straffen bij verkrachting. Is een voorgenomen, bewuste daad. 20 jaar.
Levenslang als slachtoffer na verkrachting wordt gedood. Als je gaat verkrachten dan weet je van tevoren dat je je slachtoffer dood of had je vooraf kunnen weten dat je dat risico gaat lopen. Dus moord met voorbedachte rade en verkrachting = levenslang.
!!
beste Lydia,
ik vind dat je het super doet, hebt gedaan en gelukkig ook nog blijft doen..
je bent een krachtig mens met het hart op de juiste plek en je handelt.. dat is iets wat maar weinigen uiteindelijk dan ook nog 'ns doen..
voor mij doe je het zo perfect als een mens het kan doen
bedankt en veel succes !
Re:
Aan #344
Wij hebben geen advocaat nodig. Lees alle aankondigingen eens goed over en hopelijk word ons doel je dan duidelijk. De petitie is degene die ons allen vertegenwoordigt, met de ruim 414.000 handtekeningen.
Wil jij liever met een advocaat aan de slag? Wat let je? Ga je gang. Niemand houdt je tegen.
Wij geloven in de kracht van het gesprek aangaan en in aankondiging nr. 4 lees je meer over de werkwijze.
En wij geloven in: samen sterk. Met grote dank aan Lydia, die dit alles heeft mogelijk gemaakt. En wij denken en handelen vanuit positieve gedachten.
Groet Paula van Reijn
Zo laten we van ons horen , er moet iets veranderen , en super goed dat er iemand tegen in opstand is gekomen
We vinden dit met zijn allen maar goed dat Lydia daad bij het woord heeft gevoegd!
Samen sta je sterk!!
Chapeau!
Peter bakker
Eki Steenhuisen, Eelde
Re:
#16: -
Wat kan jij zijken/zeiken/zeijken/zeijcken....! Zelf geen petitie gestart? Pfff