Anne Faber dood door schuld rechtssysteem
Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag.
Beste Lydia,
Je hebt ongelofelijk goed en baanbrekend werk gedaan. Je hebt laten zien dat die vermaledijde referenda helemaal nergens voor nodig zijn; laten ze die maar lekker afschaffen. ''Wij horen wat u zegt maar luisteren er niet naar''. Wij, het volk, hebben vandaag de dag middelen zat om onze stem te verheffen en ze te dwingen naar ons te luisteren. Jij bewijst het. Wij zullen ze laten zien en horen wat het begrip democratie inhoudt. Niet dat we altijd onze zin willen hebben (inderdaad, zoveel mensen zoveel wensen) maar dat er respectvol met het volk wordt omgesprongen. Want wij zijn zowel de reden van bestaan als de financier van de overheid. En als wij dus vinden dat er fouten in het rechtssysteem zitten, ernstige fouten zelfs, en als wij willen dat daar een zinnige discussie over wordt gevoerd, dan ZAL er een discussie gevoerd worden. Jij hebt daar nu voor gezorgd. Ik neem diep mijn pet voor je af!!!
Bart Muurling
oprichter De Burgerrekenkamer Langedijk
Advies: zendt een brief aan de nieuw ingetreden minister van Justitie en Veiligheid dhr. mr. F. Grapperhaus en vraag aan hem of hij nog nadere informatie nodig heeft over de ingeeiende petitie en op welke wijze hij de nog te ontvangen nader informatie toegezonden wil krijgen.
Daarmee brengt u het gelijk onde rde aandacht van de nieuwe bewindspersoon.
Met vriendelijke groet,
Wim van de Kieft
Ga zo door! Ik wens je wijsheid en succes. Dit is belangrijk voor iedereen. Goed idee om deze actie open te houden. Met deze actie maken we een verschil. Zo zou het moeten zijn...de politiek luistert en handelt in het belang van de burgers. En dat niet iedereen zijn zin kan krijgen moge duidelijk zijn met miljoenen inwoners in ons landje...
Met vriendelijke groeten,
Ingrid Peels
Sander
Re:
Laat ik voorop stellen dat zoiets nooit (meer) mag gebeuren!
Maar wat mij ook raakt is dat er geschreven wordt "soft personeel in de kliniek"..... er ooit al eens bij stilgestaan onder welke druk deze mensen dag in dag uit moeten werken.....
In iedergeval staat het nu op de agenda en wordt het niet vergeten .
Veel succes,groeten Brigitte
Ik wens je veel succes en ik bewonder je enorme energie !
Ik vind dat dit onderzoek niet mag stoppen. Het is een verpliching aan het volk dat de nieuwe regering het onderzoek naar tbs en 'onder toezichtplaatsingen' boven aan de prioriteitenlijst zet.
Met hartelijke groet, Harry Koster, Duiven
Re:
Hoe weet je dat mensen zelf niets doen?
velen doen iets
alleen velen kregen de kans niet iets te doen omdat Lydia het liever alleen doet ipv een denk en doegroep
Prima gedaan. Mijn complimenten Lydia!
Beste Lydia, ik ben je dankbaar voor jouw inzet. en ook trots dat je zo moedig optreed namens heel veel mensen maar vooral voor de vele slachtoffers. Dat je inzet de mannekes in deze regering tot denken en daden mag zetten. Mijn steun heb je zeker.
groetjes, marianne