Steunbetuiging BaTP verdient erkende plaats binnen GGZ


Gast

#201

2015-10-16 06:45

Je suis moi même étudiante en assistante en psychologie. Je signe cette pétition pour mon avenir ainsi que celui de mes condisciples. Il est important que notre formation soit reconnue.

Gast

#202

2015-10-16 07:47

omdat ik meer dan twintig jaar ervaring heb in hulpverlening en het niet kan dat nu plots gezegd zou worden dat ik dat niet meer kan, gewwoonweg belachelijk. Ik deed altijd hetzelfde werk als de psychologen werd er alleen minder voor betaald

Gast

#203

2015-10-16 09:19

Omdat ik wens dat psychotherapeuten die voldoende opgeleid zijn opgenomen worden in het nieuwe wetsvoorstel.

Gast

#204

2015-10-16 14:14

Les Assistants en Psychologie sont utiles, de nombreuses institutions qui ne peuvent assurer le salaire d'un master bénéficient des apports spécifiques d'un AP.

Gast

#205

2015-10-17 12:39

Want ik vind dit niet kunnen dat psychologisch consulenten niet zouden kunnen werken in de Geestelijke Gezondheidszorg met een goede kennis en theoretische achtergrond.

Gast

#206

2015-10-17 14:49

omdat een integratieve benadering zijn plaats heeft binnen de psychotherapie, en ik de klinische benadering zeker waardevol doch allerminst volledig vind. voor een open en veelzijdige blik op de mens!

Gast

#207

2015-10-17 15:02

Je veux que ma profession soit reconnue comme les autres et non pas à un autre degré d'importance

Anonymous

#208

2015-10-17 22:33